standpunten Forum voor Democratie

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

dikkemick
Ontoombaar

Re: standpunten Forum voor Democratie

Bericht door dikkemick » 19 jun 2018 21:46

@Dat beloof ik:
Dat Europa BLANK blijft? Ik krijg dan een beetje een nare smaak in mijn mond. "Ik wil dat Europeanen blond haar en blauwe ogen hebben" is een dergelijke gedachte geweest.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 19 jun 2018 21:56

dikkemick schreef:
19 jun 2018 21:28
Deze uitspraak doet mij compleet de das om.
Dat zou goed kunnen. Bij mij doet de woekerende Islam de das om.

Ik wil ook niet dat Europa verafrikaniseert en islamiseert. Het is allemaal erg logisch te voorspellen waar dit heengaat. Waar Pim Fortuyn voor heeft gewaarschuwd zien we vandaag letterlijk voor onze ogen gebeuren. Dat doet mij de das om. Dus daarom stem ik op FVD. En dat zal ik blijven doen. Voordat het voor altijd te laat is. Ik denk dat een steeds groter groeiend aantal Nederlanders dit massa- immigratie-scenario niet wil. Dat zie ik op Twitter bij elk willekeurig nieuwsbericht aan de reacties. Men wordt wakker en ik ben er blij mee. We zijn maar een heel klein land van nog geen 20 miljoen mensen. Ik denk dat je achter achter kleinkinderen een stuk gelukkiger zijn wanneer Nederland niet in een gedrocht veranderd. Andere West Europese landen zijn dezelfde mening toegedaan en vinden dat onze cultuur niet kapot mag gaan door massa immigratie. Merkel heeft het zwaar en terecht. Men wil het niet meer. Wat jij zelf nog wel kunt doen is op een andere partij stemmen. Die tip heb ik Peter ook al gegeven.

Voor het nieuws ga ik bijvoorbeeld naar voiceofeurope en onlinemagazin. Daar komt het nieuws net iets eerder binnen dan de door de overheid gecontroleerde kranten. Als het daar al binnen komt. En tot mijn groot genoegen berichten die kranten eindelijk al bijna zoals vanuit deze bronnen. Ze spreken sinds kort ineens meer dan de halve waarheid. Hoe zou dat nou toch komen?
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 19 jun 2018 22:01

Tja, jullie zullen gelijk hebben. Europa is van ONS blanken! Die (superieure) cultuur moeten we koesteren. Apartheid is een groot goed.

Volgens mij leren we nooit van de geschiedenis. Ik zie in Baudet (en Wilders) 2 enge nationalisten die de uitwassen van andere culturen maar al te graag aangrijpen om hun standpunten kracht bij te zetten.
Maar dat is mijn visie op beide heren.
Philip K. Dick

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 19 jun 2018 22:08

Ga stemmen Dikkemick. Dat is je goed recht.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 19 jun 2018 22:46

Labyrint schreef:
19 jun 2018 22:08
Ga stemmen Dikkemick. Dat is je goed recht.
Ga ik zeker doen. Voordeel van een democratie! (en dus stem ik niet op het forum met de misleidende naam)
Philip K. Dick

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 19 jun 2018 23:45

Labyrint schreef:
19 jun 2018 21:56
Ze spreken sinds kort ineens meer dan de halve waarheid. Hoe zou dat nou toch komen?
Ze lezen jouw inbreng hier?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 20 jun 2018 06:29

Fish schreef:
19 jun 2018 23:45
Labyrint schreef:
19 jun 2018 21:56
Ze spreken sinds kort ineens meer dan de halve waarheid. Hoe zou dat nou toch komen?
Ze lezen jouw inbreng hier?
Nee daar.

babbel
Forum fan

Bericht door babbel » 20 jun 2018 07:14

Bericht verwijderd. Getrol wordt niet op prijs gesteld. Zie: viewtopic.php?p=541126#p541126
U bent hard op weg naar een Babbelbox Only account.
Rereformed

Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik » 20 jun 2018 13:59

dikkemick schreef:
19 jun 2018 21:46
@Dat beloof ik:
Dat Europa BLANK blijft? Ik krijg dan een beetje een nare smaak in mijn mond. "Ik wil dat Europeanen blond haar en blauwe ogen hebben" is een dergelijke gedachte geweest.
Dat zegt hij niet. Je verdraait de zaken en daardoor lijkt een en ander heel anders.
Hij stelt te willen dat Europa hoofdzakelijk blank blijkt. Dat houdt dus per definitie NIET in dat Europeanen blond haar en blauwe ogen hebben, maar dat er ook andere rassen mogelijk zijn.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 20 jun 2018 15:14

Dat beloof ik schreef:
20 jun 2018 13:59
Dat zegt hij niet. Je verdraait de zaken en daardoor lijkt een en ander heel anders.
Hij stelt te willen dat Europa hoofdzakelijk blank blijft. Dat houdt dus per definitie NIET in dat Europeanen blond haar en blauwe ogen hebben, maar dat er ook andere rassen mogelijk zijn.
Op deze manier gezegd is even discriminerend en racistisch. Denk beter na. Wellicht terwijl je dit beluistert en goed kijkt wie daar speelt: https://www.youtube.com/watch?v=GUJxk3cwyxg
https://www.youtube.com/watch?v=OmN_uWRaxuQ
Cultuur die waardevol is blijft in stand geheel ongeacht huidskleur.
Born OK the first time

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 20 jun 2018 19:20

Dat beloof ik schreef:
dikkemick schreef:
19 jun 2018 21:46
@Dat beloof ik:
Hij stelt te willen dat Europa hoofdzakelijk blank blijkt. Dat houdt dus per definitie NIET in dat Europeanen blond haar en blauwe ogen hebben, maar dat er ook andere rassen mogelijk zijn.
BLANK OF BLOND! Beide wensen zijn verwerpelijk! En mensenrassen bestaan niet.
Philip K. Dick

Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik » 20 jun 2018 20:54

dikkemick schreef:
20 jun 2018 19:20
En mensenrassen bestaan niet.
Nu wordt het gecompliceerd. Je vind dat Baudet aan rassendiscriminatie doet, maar je vind ook dat rassen niet bestaan ?
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 20 jun 2018 21:01

Dat beloof ik schreef:
20 jun 2018 20:54
dikkemick schreef:
20 jun 2018 19:20
En mensenrassen bestaan niet.
Nu wordt het gecompliceerd. Je vind dat Baudet aan rassendiscriminatie doet, maar je vind ook dat rassen niet bestaan ?
Tja, ik vrees dat meneer Baudet dat zelf niet eens doorheeft. Maar ik denk wel dat jij weet waar het
hier over gaat. Als ik het woord 'ras' in de mond heb genomen, zal ik dat terugtrekken.
Philip K. Dick

Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik » 21 jun 2018 08:49

Rereformed schreef:
20 jun 2018 15:14
Dat beloof ik schreef:
Hij stelt te willen dat Europa hoofdzakelijk blank blijft. Dat houdt dus per definitie NIET in dat Europeanen blond haar en blauwe ogen hebben, maar dat er ook andere rassen mogelijk zijn.
Op deze manier gezegd is even discriminerend en racistisch. Denk beter na. Wellicht terwijl je dit beluistert en goed kijkt wie daar speelt: https://www.youtube.com/watch?v=GUJxk3cwyxg
https://www.youtube.com/watch?v=OmN_uWRaxuQ
Cultuur die waardevol is blijft in stand geheel ongeacht huidskleur.
Een mooi voorbeeld.
Het is fantastisch dat Bach ook in China wordt gespeeld.
Maar het wordt geen onderdeel van de Chinese cultuur.
(Star Trek, seizoen 1)

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 21 jun 2018 11:04

Dat beloof ik schreef:
21 jun 2018 08:49
Het is fantastisch dat Bach ook in China wordt gespeeld.
Maar het wordt geen onderdeel van de Chinese cultuur.
Net zo min 'afrikaniseert' Europa.
Born OK the first time

Plaats reactie