Je mag het absoluut niet vergelijken met een: "kijk naar jezelf".... einde discussie.windsurfer schreef: ↑19 apr 2019 16:42Jij vind het inhoudelijk blijkbaar heel raar wat er gezegd wordt, en 'van alle logica gespeend', maar dat hoeven anderen daarom nog niet te vinden.
De dooddoener zie ik in je opmerking dat Baudet eens in de spiegel moet kijken. Want waar is dat een beargumenteerde weerlegging van dan.
Mijn argumenten daarvoor heb ik gegeven.
Dat jij bij het lezen hiervan een andere mening bent toegedaan, oké, dat kan.
Dat hoeft ook niet iedereen te doen.Dat men 'onwillekeurig een verklaring gaat zoeken' deel ik dus ook niet,
Waarom zou je, als je wat je ziet en hoort en het aanneemt voor wat je denkt dat het is?
Als ik iets fascinerends zie in gedrag en uitspraken, en als dat me bevreemd, dan doe ik dat wel.
Wat hij eigenlijk vlg. jou bedoelt is al ter sprake gekomen, de inhoud en ook daar heb ik op gereageerd. Je kunt ook daarop verder gaan.ik vind dat Baudet terecht een punt maakt en niet 'na goed zoeken'. Maar hij verwoordt het bot en dat is dom. Het woordgebruik is, Baudet onderhand typerend, hoogdravend en schiet zijn doel voorbij.
Daar sloeg dus het "goed zoeken" niet op.
Het ging mij alleen om het feit dat dit voor mij niet bleek uit de woorden, die hij sprak. Dat is waar ik dat niet in zie.
Dat heb ik hem niet eens genoemd.Ik vind het optreden van Baudet en met name de reacties op hem fascinerend. Ik zie een wat narcistische jongeman met een grote bek ............

Met een beetje introspectie ziet hij zichzelf in de spiegel dan ook, zoals jij hem ziet ipv. dat jonge meisje in te schatten als behept met een " met dit narcistisch pubertijdsperikel".
Want dat is wat hij zei, ook al denk jij 100 keer dat hij wat anders bedoelde.
Maar dat hebben we nu wel voldoende gehad denk ik.
Het zij zo.