nine eleven

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Dat beloof ik
Bevlogen

Re: nine eleven

Bericht door Dat beloof ik » 11 sep 2017 10:40

Ik begrijp dat je, geconfronteerd met deze aspecten die onlosmakelijk zijn verbonden met de wijze waarop jij denkt dat het WTC is vergaan, daar niet over wil nadenken.
Waarom niet? Is dat wellicht omdat je bij voorbaat al inziet dat dit een belachelijk verhaal zou gaan worden en daarmee de hele theorie rond deze wijze op losse schroeven komt te staan.
Als dat het niet is, wat is het dan wel ?
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 11 sep 2017 15:55

pallieter schreef:
08 sep 2017 11:14
Alles wat die Gage zegt is weerlegt in de linkjes die ik je heb gegeven.
Die linkjes, zijn die niet genoeg volgens jou?
En waarom niet, wat precies wordt volgens jou niet weerlegt.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter » 11 sep 2017 16:36

Fish schreef:
11 sep 2017 15:55

Die linkjes, zijn die niet genoeg volgens jou?
En waarom niet, wat precies wordt volgens jou niet weerlegt.
Hij heeft er een klein deeltje van 1 linkje gelezen. Daaruit concludeert hij dat de rest van de claims niet worden weerlegt.

Heb hem al gevraagd met 1 claim af te komen die nog niet weerlegt is in mijn linkjes, maar dan begrijpt hij mij plots niet meer. :roll:

Voor de geïnteresseerden, nogmaals de linkjes:

viewtopic.php?f=10&t=1747&start=135#p534771

viewtopic.php?f=10&t=1747&start=135#p534778
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 11 sep 2017 19:30

Dat beloof ik schreef:
11 sep 2017 10:40
Is dat wellicht omdat je bij voorbaat al inziet dat dit een belachelijk verhaal zou gaan worden en daarmee de hele theorie rond deze wijze op losse schroeven komt te staan.
Het gaat mij om de lezing en wat daar wordt uitgelegd. En dat is geen belachelijk verhaal.
Fish schreef:
11 sep 2017 15:55
pallieter schreef:
08 sep 2017 11:14
Alles wat die Gage zegt is weerlegt in de linkjes die ik je heb gegeven.
Die linkjes, zijn die niet genoeg volgens jou? En waarom niet, wat precies wordt volgens jou niet weerlegt.
Ze gaan nergens over Gage of de beweringen uit zijn relaas. Sterker nog is dat de linkjes een schietschijf zijn voor Gage daar de kritiek recenter is dan de linkjes en de argumenten, welke niet behandeld worden en welke Gage noemt over ----->>> Meubelbrandje vs WTC7.
pallieter schreef:
11 sep 2017 16:36
Heb hem al gevraagd met 1 claim af te komen die nog niet weerlegt is in mijn linkjes, maar dan begrijpt hij mij plots niet meer. :roll:
Gage heeft een dozijn voor je "In Your Face". En dan kom je met linkjes bij mij? Die linkjes moet je met Gage overleggen. Ik ben geen ingenieur.

Ik verwijs je terug naar Gage. Ik lees nergens iets over Gage en de veel recentere beweringen (dan in die linkjes) uit die lezing. Gage houdt voet bij stuk in 2017 dus Gage blijkt niet onder de indruk over verouderde 'linkjes' over WT7 en de brandende gordijnen en het bankstel die staal deden smelten. En de belachelijke computer-simulatie die zogenaamd de instorting simuleert en die nota-bene niet eens lijkt op WT7. Neem dan minstens de moeite de gehele instorting te simuleren. En niet een klein stukkie!!!

Vanaf 24 minuten te zien.

Meubels van asbest maken is een serieuze optie. We willen immers niet dat staal smelt vanwege uren lang brandende bureaustoelen en gordijnen
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter » 11 sep 2017 19:58

Ik verwijs je terug naar Gage. Ik lees nergens iets over Gage en de veel recentere beweringen (dan in die linkjes) uit die lezing. Gage voet bij stuk in 2017 dus Gage blijkt niet onder de indruk over verouderde 'linkjes' over WT7 en de brandende gordijnen en het bankstel die staal deden smelten. En de belachelijke computer-simulatie die zogenaamd de instorting simuleert en die nota-bene niet eens lijkt op WT7. Neem dan minstens de moeite de gehele instorting te simuleren. En niet een klein stukkie!!!
Ben jij ingenieur en fire safety engineer? Ik wel.

"meubelbrandjes" geven 1200 graden.
Staal verliest zijn draagkracht lang voor het smelt, vraag dat maar aan elke smid.
Wat jij ziet is de rendering, niet de simulatie.

En ik ben als ingenieur echt niet onder de indruk van die architect.

Kom Labyrinth, 1 claim die niet weerlegt is en ik weerleg hem direct. Wel een die nog niet weerlegt is.

En ik wist niet dat berekeningen verouderden.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov

doctorwho
Superposter

Bericht door doctorwho » 11 sep 2017 20:21

Pallieter,
Geef nou gewoon toe dat het een complot is geënsceneerd door de reptielmensen die onder de Zuidpool in de holle aarde wonen :D
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 11 sep 2017 20:33

pallieter schreef:
11 sep 2017 19:58
Ik geloof de andere experts. Jammer joh.
"meubelbrandjes" geven 1200 graden.
Staal verliest zijn draagkracht lang voor het smelt, vraag dat maar aan elke smid.
Wat jij ziet is de rendering, niet de simulatie.
Dat is niet relevant in wat Gage aantoont. Het is niet volledig volgens hem. We zien de instorting in de simulatie helemaal niet door-gerender-kedenderd dus ga dat Richard Gage vertellen.

Vanaf 24 minuten
En ik ben als ingenieur echt niet onder de indruk van die architect.
Ik ben wel onder de indruk. http://www.ae911truth.org/
Kom Labyrinth, 1 claim die niet weerlegt is en ik weerleg hem direct. Wel een die nog niet weerlegt is.
Welke bedoel je in het relaas van Gage? Schrijf hem daarna vooral een mailtje. Misschien wordt je nog voorgedragen als uber-ingenieur
Ik heb het over linkjes die verouderd zijn die blijkbaar naar herzieningen en heel andere berekeningen over ---- brandende meubeltjes en gordijntjes ---- zouden moeten leiden als ik Gage goed heb begrepen. Weerleg hem dus maar.

Ik constateer dat Richard Gage met nadruk vind dat die berekeningen en de leugens over die temperaturen en in dit model helemaal niet kloppen.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 11 sep 2017 20:51

doctorwho schreef:
11 sep 2017 20:21
Pallieter,
Geef nou gewoon toe dat het een complot is geënsceneerd door de reptielmensen die onder de Zuidpool in de holle aarde wonen :D
Niet uit de holle deuk in je borst? :D

pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter » 11 sep 2017 20:57

Labyrint schreef:
11 sep 2017 20:33
pallieter schreef:
11 sep 2017 19:58
Ik geloof de andere experts. Jammer joh.

Welke bedoel je in het relaas van Gage? Schrijf hem daarna vooral een mailtje. Misschien wordt je nog voorgedragen als uber-ingenieur
Ik heb het over linkjes die verouderd zijn die blijkbaar naar herzieningen en heel andere berekeningen over ---- brandende meubeltjes en gordijntjes ---- zouden moeten leiden als ik Gage goed heb begrepen. Weerleg hem dus maar.

Ik constateer dat Richard Gage met nadruk vind dat die berekeningen en de leugens over die temperaturen en in dit model helemaal niet kloppen.

Nietes, waren de reptielmensen.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 11 sep 2017 21:00

Ik neem bij deze aan dat je klaar bent met je reptiel onzin? Dan ga ik mijn tijd weer anders besteden.

Nog maar wat Gage kijken straks bijvoorbeeld. :D

doctorwho
Superposter

Bericht door doctorwho » 11 sep 2017 21:09

Labyrint schreef:
11 sep 2017 21:00
Ik neem bij deze aan dat je klaar bent met je reptiel onzin? Dan ga ik mijn tijd weer anders besteden.

Maar dat is toch hetzelfde :shock:

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 11 sep 2017 21:14

doctorwho schreef:
11 sep 2017 21:09
Labyrint schreef:
11 sep 2017 21:00

Maar dat is toch hetzelfde :shock:
Nee het ging niet over reptielen hoor. :D

doctorwho
Superposter

Bericht door doctorwho » 11 sep 2017 21:19

Labyrint schreef:
11 sep 2017 21:14
Insiders weten wel beter want die complotten zijn zo doorwrocht dat je als buitenstaander volledig op het verkeerde paard gaat wedden :alien:

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 11 sep 2017 21:29

doctorwho schreef:
11 sep 2017 21:19
Labyrint schreef:
11 sep 2017 21:14
Insiders weten wel beter want die complotten zijn zo doorwrocht dat je als buitenstaander volledig op het verkeerde paard gaat wedden :alien:
NIST :D

pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter » 12 sep 2017 17:39

Nog veel straffer dan nine eleven!!!

Geen gezever hoor, wereldberoemde wetenschapper, super expert hors categorie, Dr. Kaku zegt het!!!!

Zou ik mij toch eens heel sterk in verdiepen, Labyrinth. Naar het schijnt kan die Haarp zelffs aardbevingen veroorzaken. Zware aardbeving in Mexico, tegelijk met die orkanen, toeval? Ik dacht het niet!

Plaats reactie