Verkiezingen VS 2020

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

ChaimNimsky
Bevlogen

Re: Verkiezingen VS 2020

Bericht door ChaimNimsky » 13 okt 2020 23:59

Nog 20 dagen, 6 uur en 59 minuten totaan de verkiezingen.

Het gaat nog steeds beter: Biden blijft stijgen in de peilingen (2020 Electoral Map | 3 Weeks Until the Election).

Wat er gebeurt tijdens het laatste debat en als Pompeo de emails vrijgeeft, is onbekend. De laatstgenoemde zet is duidelijk een politieke wanhoopsdaad en zal ook als zodanig worden gezien. Bovendien heeft de grote meerderheid van de stemmers volgens de peilingen hun stem al bepaald en zegt niet meer van mening te zullen veranderen. Indien Biden normaal debatteert en het niet verprutst, lijkt me de winst zo goed als gegarandeerd. Heb al wijn ingeslagen.
Een mens zonder religie is als een vogel zonder fiets.

Chinaman
Diehard

Bericht door Chinaman » 14 okt 2020 05:45

ChaimNimski

Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft “wanhoopsdaad” maar afhankelijk van wat er in die e-mails staat, wacht ik toch af

Ik denk dat de kans groot is als de democraten winnen Trump en meerdere van zijn kabinet aangeklaagd worden en in de gevangenis terecht komen, omgekeert als Orange man wint, zal ie proberen Hillary en co de gevangenis in te zetten...

In mijn ogen zijn het allemaal corrupte schurken, dus voor mij is het een win win :mrgreen:
Lord Byron, in the satirical poem Don Juan, 1823: ' Tis strange - but true; for truth is always strange; Stranger than fiction

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 14 okt 2020 22:14

Hoe was het ook alweer ongeveer 4 jaar geleden?

Zo :

Survey finds Hillary Clinton has ‘more than 99% chance’ of winning election over Donald Trump

De uitkomst kennen we .....
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 15 okt 2020 04:38

Trump haalde in een aantal beslissende staten ongeveer 3% méér stemmen dan hij in de laatste polls kreeg. Hij staat nu echter minstens 6% achter, dus moet hij een véél grotere stunt uithalen dan de vorige keer. Bovendien zijn de kiezers nu gewaarschuwd en meer dan 10 miljoen mensen hadden eergisteren al hun stem uitgebracht op plaatsen waar "early voting" mogelijk is. Ter vergelijking dat waren er op dezelfde dag in 2016 slechts anderhalf miljoen. Men beseft ook dat Trumps dreigement om de uitslag eventueel niet te eerbiedigen (we have to wait and see) minder kans maakt als zijn nederlaag verpletterend is. Daarom ook dat democraten oproepen om vooral te gaan stemmen.

Voor mij is er nog een andere reden waarom zijn nederlaag mij niet groot genoeg kan zijn. Ik wordt zeer bedroefd van de gedachte dat 40% van de bevolking daar het voor elkaar krijgt om op zo'n incompetente leugenachtige baviaan te stemmen. (met excuses aan alle competente en waardheidslievende bavianen) Mijn vertrouwen in de menseheid heeft reeds een grote deuk opgelopen. Laten we hopen dat ze volgende maand enigzins uitgedeukt wordt.
Ik wens u alle goeds

Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine » 15 okt 2020 10:36

Volgens Trump heeft hij de bewijzen voor "the greatest political crime in history of our country" begaan door
H.Clinton, Obama en Biden. Als hij daarmee naar buiten komt, zit hij tenminste nog 4 jaar in het Witte Huis. Zijn zoon speculeert al over een Trump dynastie door opvolgende familieleden.

Ik weet niet of het om een paar 'deals' met de russen gaat of (gezien de bewoordingen van Trump) om hoogverraad.
Ben benieuwd of hij daar snel mee komt of wacht tot een paar dagen voor de verkiezingen.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.

appelfflap
Superposter

Bericht door appelfflap » 15 okt 2020 12:17

Vilaine schreef:
15 okt 2020 10:36
Volgens Trump heeft hij de bewijzen voor "the greatest political crime in history of our country" begaan door
H.Clinton, Obama en Biden. Als hij daarmee naar buiten komt, zit hij tenminste nog 4 jaar in het Witte Huis.
het is neit omdat obama een misdaad zou begaan hebben dat het logische gevolg is dat Trump president blijft
Die 2 dingen staan redelijk los van mekaar vrees ik. Maar goed, je suggereert dat die misdaad blijkbaar als gevolg heeft dat de zoon van Turmp in 24 resident zal worden.

Ik zal het wel weer niet begrijpen vrees ik maar dat moet ge toch eens iets beter uitleggen, liefst adhv feiten.
vooral de link dien je uit te leggen

Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine » 15 okt 2020 12:42

Ik hoor het geregeld op in het nieuws op TV en radio. Iets met e-mails die tevoorschijn zijn gekomen.
Het lijkt me dat niemand meer op de democraten of Biden wil stemmen als de drie genoemde personen inderdaad de meest corrupte en misdadige politici in de Amerikaanse historie zijn, zoals Trump beweert.

"President Trump dropped a bombshell" zo wordt gezegd.

Hier bijvoorbeeld.

En er wordt al druk gespeculeerd op een nominatie van Donald jr voor de verkiezingen van 2024.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.

Chinaman
Diehard

Bericht door Chinaman » 15 okt 2020 15:14

Afbeelding

De rest kan je hier vinden https://static.foxnews.com/foxnews.com/ ... -16__U.pdf

Schijnt dat Hillary opzettelijk een “smoke screen” had opgezet om de aandacht van haar eigen illegale “privat e-mail server” af te leiden...

Maar dit is van een paar dagen terug, is er nieuwe info naar buiten gekomen? Ik krijg die link van Vilaine helaas niet open...
Lord Byron, in the satirical poem Don Juan, 1823: ' Tis strange - but true; for truth is always strange; Stranger than fiction

lanier
Superposter

Bericht door lanier » 15 okt 2020 17:52

Nieuws schijnt te komen van de New York Post die geen al te beste reputatie heeft.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 16 okt 2020 06:07

Vilaine schreef:
15 okt 2020 10:36
H.Clinton, Obama en Biden. Als hij daarmee naar buiten komt, zit hij tenminste nog 4 jaar in het Witte Huis. Zijn zoon speculeert al over een Trump dynastie door opvolgende familieleden.

Ik weet niet of het om een paar 'deals' met de russen gaat of (gezien de bewoordingen van Trump) om hoogverraad.
Ben benieuwd of hij daar snel mee komt of wacht tot een paar dagen voor de verkiezingen.
Chinaman schreef:Schijnt dat Hillary opzettelijk een “smoke screen” had opgezet om de aandacht van haar eigen illegale “privat e-mail server” af te leiden...

Ongelooflijk dat mensen na vier jaar nog niet doorhebben dat alles wat uit Trumps mond komt leugens zijn en we te maken hebben met een geesteszieke man. Is men vergeten dat Trump vier jaar geleden zijn te verwachten verlies al voor de verkiezingsdag liet begeleiden van uit de lucht gegrepen aanklachten van "rigged election"? En dat hij na de verkiezing Obama beschuldigde van "wiretapping"? En hij toen al maandenlang doorging met het verspreiden van de leugen dat er wel drie miljoen "illegal votes" werden uitgebracht?
Obamagate is the greatest potitical crime in the history of our country was al vijf maanden geleden de slogan van Trump (en hij beloofde toen al dat we er in de komende weken het fijne van zouden horen). Dit is het niveau waar hij je naar toe trekt:

-What is the crime exactly?
-You know what the crime is.

https://americanindependent.com/donald- ... -arrested/
https://www.mercurynews.com/2020/10/13/ ... t-charges/
Born OK the first time

Chinaman
Diehard

Bericht door Chinaman » 16 okt 2020 07:05

Well, de CIA documenten die ik in mijn eerdere post liet zien over Hillary en haar smokescreen schijnen dus echt te zijn.
https://news.yahoo.com/dni-releases-cia ... qoD0PNiWKA

Maar goed uiteindelijk is het een CIA document, en dat zijn altijd al de master spinners :mrgreen:

Wat betreft Biden’s zoon en zijn Ukraine, Russische plus Chinese “deals”, daar heb ik ook nog vraagtekens bij, vreemd hoe zo’n computer laptop bij zo’n reparatie shop terecht komt...

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 16 okt 2020 10:09

Chinaman schreef:
16 okt 2020 07:05
Well, de CIA documenten die ik in mijn eerdere post liet zien over Hillary en haar smokescreen schijnen dus echt te zijn.
Ja, en? Wat is er onwettig aan een nieuw aandachtspunt voor de media te geven, wanneer ze hun aandacht juist richten op iets wat in je nadeel is?

Je geeft er enkel blijk van graag zelf een masterspinner te willen zijn. :lol:
Born OK the first time

Chinaman
Diehard

Bericht door Chinaman » 16 okt 2020 10:27

Ik ambities voor een masterspinner? Neen bedankt.

Verder beweer ik ook niet wat ze deed illegaal is, tenminste in zoverre dat ze Trump beschuldigde van Russian Collusion, hoe de USA wet daar in elkaar mee steekt weet ik niet precies genoeg, wel weet ik dat Orange man nog altijd president daaro is... en dat ie zeker zal proberen haar in de gevangenis te krijgen.

De demoratten zullen dat ook met Orange man en veel van zijn republileugenaars proberen. Er staat veel op het spel deze verkiezingen

Ben benieuwd hoe deze documenten plus de laptop “ontdekkingen” van Biden de kiezers zal beïnvloeden.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 16 okt 2020 10:59

Chinaman schreef:
16 okt 2020 10:27
Ik ambities voor een masterspinner? Neen bedankt.
Iedereen die Republikeinen en Democraten als één pot nat beschouwt is een masterspinner.
Chinaman schreef:Verder beweer ik ook niet wat ze deed illegaal is, tenminste in zoverre dat ze Trump beschuldigde van Russian Collusion, hoe de USA wet daar in elkaar mee steekt weet ik niet precies genoeg, wel weet ik dat Orange man nog altijd president daaro is... en dat ie zeker zal proberen haar in de gevangenis te krijgen.
Je begrijpt de man niet goed genoeg. In werkelijkheid heeft hij helemaal niets op Hillary Clinton tegen (https://www.vox.com/2016/8/16/12452806/ ... on-history). Vanzelfsprekend weet hij ook dat Clinton niets onwettigs heeft gedaan, en dus uiteraard nooit in het gevang komt, maar zijn slogans zijn enkel bedoeld om meer stemmen te krijgen. Mensen het idee geven dat de Democratische partij door en door corrupt is, is tenslotte het enige partijprogramma van Trump/Republikeinen. Jij en Vilaine zijn er voorbeelden van hoe gemakkelijk het werkt.

Ben benieuwd hoe deze documenten plus de laptop “ontdekkingen” van Biden de kiezers zal beïnvloeden.
Uiteraard levert het helemaal niets op, iedere Democraat weet dat het enkel een dag verder in de leugenproductie van Trump is.
Born OK the first time

Chinaman
Diehard

Bericht door Chinaman » 16 okt 2020 11:06

Lol Ik ben dus een masterspinner :D

Plaats reactie