Devious schreef:Wat betreft Ying-Yang, luciferische energievelden, etc... daar hou ik me verre van. Die tijd heb ik al lang achter me gelaten.
Wat betreft de schadelijke invloed van hoogspanningsmasten, zendmasten voor mobiele telefonie, etc.. , daar laat ik de waarheid in het midden. Ik acht het best mogelijk dat dit kwalijke bijwerkingen kan hebben, maar ik durf het met alle tegenstrijdige berichten die hierover de ronde doen, hier geen oordeel te vellen.
Vriendelijke groet...
Hier ben ik het helemaal mee eens, het laatste geval betreft is wat mij betreft open voor discussie, mensen beweren last te hebben van bijv. hoogspanningsmasten en gsm torens. Daar het hiet niet gaaat om zaken die gebaseerd zijn op bijgeloof, immers gsm masten en hoogspanningskabels leveren geen probleem op om te bewijzen kan ik me voorstellen dat dit verschijnsel ok plaatsvind. Het laatste rapport dat hierover gemaakt werd zei dat het niet schadelijk was, maar ja, wie was de opdrachtgever?
Toen deze topic gestart werd was ik in de overtuiging dat het hier ook over ging, en in essentie een interessante topic, maar het verviel al snel in toverkol. De herstart van dit topic is niet veel beter, een complete veroordeling van de medische wetenschap, vol met aannames en duistere samenzweringen van laatste....