vaccinatiepas

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

gerard_m
Bevlogen

Re: vaccinatiepas

Bericht door gerard_m » 13 apr 2021 18:05

Chinaman schreef:
13 apr 2021 16:35
Dit staat er in die wiki link...
ADE can occur during the development of a primary or secondary viral infection, as well as after vaccination with a subsequent virus challenge
ik had het al onderstreept en vetgedrukt gemaakt om het duidelijker te maken...
... as well as.... Dus als dit bij een virus voor kan komen, zoals Denque, dan zou dit ook bij vaccinatie kunnen voorkomen.
Da's logisch: een vaccin is een fragmentje van een virus.

Dat is dus echt heel anders dan hoe jij het bracht: als een specifiek vaccinatie risico.

Wat betreft Wikiprojecttopics: op zich leuk om wat privé zaken over meneer van de Bossche te lezen (zonder bron overigens), maar het inhoudelijke commentaar in het artikel dat jij HIT piece noemt, lijkt me interessanter dan dat.
Als het weer over de inhoud mag gaan, praat ik er graag over verder.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 13 apr 2021 22:52

Wat te denken over informatie op Zelfzorg Covid19 ?

Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest

Chinaman
Diehard

Bericht door Chinaman » 14 apr 2021 00:01

gerard_m schreef:
13 apr 2021 15:29
Op de Bossche theorie ben ik reeds ingegaan: dit is nog nooit gebeurd en er is geen reden dat dit nu ineens wel zou gebeuren.
gerard_m schreef:
Nee, jouw link gaat over dit verschijnsel na herinfectie, niet als gevolg van vaccinatie.
gerard_m schreef:
... as well as.... Dus als dit bij een virus voor kan komen, zoals Denque, dan zou dit ook bij vaccinatie kunnen voorkomen.
Da's logisch: een vaccin is een fragmentje van een virus.

Dat is dus echt heel anders dan hoe jij het bracht: als een specifiek vaccinatie risico
eerst zou het nooit gebeurd zijn... dan geef ik een link waarin staat dat het ook bij herinfectie kan gebeuren...en dat ook duidelijk post, en dan heb ik het plots heel anders hoe ik het zou brengen??? En is het plots logisch! :lol:

Maar ok zijn we het er nu tenminste eens dat dit bij vaccinaties kan gebeuren... ik had het hier trouwens al veel eerder over ivm zulk een toestand in de Phillipijnen, maanden terug, maar ok. Iedereen mag natuurlijk lezen wat ie wil en niet...

Verder deze Harvard Proffessor waarschuwde er ook al maanden geleden over... wat stukjes.
William A. Haseltine is a former Harvard Medical School professor and founder of the university's cancer and HIV/AIDS research departments. He also serves as chair and president of the global health think tank ACCESS Health International.
https://www.scientificamerican.com/arti ... 9-vaccine/
The Risks of Rushing a COVID-19 Vaccine
Telescoping testing time lines and approvals may expose all of us to unnecessary dangers
By William A. Haseltine....

Aside from questions of safety that attend any vaccine, there are good reasons to be especially cautious for COVID-19. Some vaccines worsen the consequences of infection rather than protect, a phenomenon called antibody-dependent enhancement (ADE). ADE has been observed in previous attempts to develop coronavirus vaccines. To add to the concern, antibodies typical of ADE are present in the blood of some COVID-19 patients. Such concerns are real. As recently as 2016, Dengavxia, intended to protect children from the dengue virus, increased hospitalizations for children who received the vaccine.
Verder een interessant interview van Dr Mc Millian met Dr Bossche, deze man erkent Dr Bossche wel als een expert in vaccins voor wat het waard is, maar als je liever “knack” magazine gelooft so be it. Trouwens staan zijn credentials ook op LinkedIn
https://brandnewtube.com/watch/dr-phili ... Cj2S6.html
Ca 42 min.
Karl Jaspers; those who committed war crimes were morally guilty, and those who tolerated them without resistance were politically guilty, leading to collective guilt for all.

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 14 apr 2021 05:55

Chinaman schreef:
13 apr 2021 12:16
Je ziet overal waar veel mensen zich laten vaccineren een spectaculaire daling in besmettingen, ziekenhuisopnames en doden. Minder besmettingen, betekent ook minder kans op mutaties. Eigenlijk was dit allang bekend: dankzij vaccinaties zijn ziektes als polio en pokken (nagenoeg) verdwenen.
dat kan er ook aan liggen dat ontzettend veel mensen het al gehad hebben en immuum nu zijn, plus invloed van seizoenen, etc.en niet helemaal aan de vaccinaties.
Niemand die jonger is dan 43 jaar heeft pokken gehad. Dat kan ook niet, want het komt sinds 1978 totaal niet meer voor. Het vaccin heeft zichzelf overbodig gemaakt.
Ik wens u alle goeds

gerard_m
Bevlogen

Bericht door gerard_m » 14 apr 2021 10:26

Chinaman schreef:
14 apr 2021 00:01

Dat is dus echt heel anders dan hoe jij het bracht: als een specifiek vaccinatie risico
eerst zou het nooit gebeurd zijn... dan geef ik een link waarin staat dat het ook bij herinfectie kan gebeuren...en dat ook duidelijk post, en dan heb ik het plots heel anders hoe ik het zou brengen??? En is het plots logisch! :lol: [/quote]

Je leest mijn berichten al even slordig als je eigen links.

Mijn eerste reactie was- nogmaals - op de theorie die stelt dat het vaccineren een mega risico oplevert.
Daar is geen enkele grond voor, zoals ik uitlegde en de wetenschappers in de link die ik je gaf ook.

Vervolgens zeg je dat bij sommige virussen en bijbehorende vaccins dit verschijnsel voorkomt, bijv. denque.
Dat heeft dus niets te maken met een vaccin risico en ook niet met corona.
Maar ok zijn we het er nu tenminste eens dat dit bij vaccinaties kan gebeuren...
Nee dat zijn we dus niet. Je kunt niet alle ziektes en vaccins op een hoop gooien en een verschijnsel bij Dengue één op één kopiëren naar corona vaccins.
Verder deze Harvard Proffessor waarschuwde er ook al maanden geleden over...[knip]...
Deze man pleitte in juni 2020 voor het inzetten op medicatie onderzoek en niet alle hoop op vaccins vestigen. Zeer terecht in die tijd, er was toen nog geen enkele studie afgerond en dus niets bekend over de vaccins waaraan werd gewerkt.

Inmiddels zijn we zo'n 700.000.000 prikken verder. Alle horror effecten die je kunt verwachten met een kans boven de 1 op 700 miljoen, zijn wel ongeveer bekend. Enige probleem bij sommige van de vaccins blijkt het trombose risico te zijn, in minder dan 1 op 100.000 gevallen - veel zeldzamer dan bijv. bij de anti conceptie pil.
Verder een interessant interview van Dr Mc Millian met Dr Bossche, deze man erkent Dr Bossche wel als een expert in vaccins voor wat het waard is, maar als je liever “knack” magazine gelooft so be it. Trouwens staan zijn credentials ook op LinkedIn
https://brandnewtube.com/watch/dr-phili ... Cj2S6.html
Ca 42 min.
Ik sta open voor alle serieuze info, zelfs als het van Brandnewtube komt (voor jou kennelijk betrouwbaar terwijl je eerder een Youtube link weigerde). 42 minuten kijken lukt me nu niet, maar zal ik later doen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)

Chinaman
Diehard

Bericht door Chinaman » 14 apr 2021 10:46

gerard_m schreef:
14 apr 2021 10:26
Je leest mijn berichten al even slordig als je eigen links.

Mijn eerste reactie was- nogmaals - op de theorie die stelt dat het vaccineren een mega risico oplevert.
Daar is geen enkele grond voor, zoals ik uitlegde en de wetenschappers in de link die ik je gaf ook.

Vervolgens zeg je dat bij sommige virussen en bijbehorende vaccins dit verschijnsel voorkomt, bijv. denque.
Dat heeft dus niets te maken met een vaccin risico en ook niet met corona.
Maar ok zijn we het er nu tenminste eens dat dit bij vaccinaties kan gebeuren...
Nee dat zijn we dus niet. Je kunt niet alle ziektes en vaccins op een hoop gooien en een verschijnsel bij Dengue één op één kopiëren naar corona vaccins.
tis dat dengue vaccin niet op zo’n grote schaal is gebruikt, als de huidige Covid 19 vaccins Verder lees je weer niet...
Nogmaals die Harvard professor
antibody-dependent enhancement (ADE). ADE has been observed in previous attempts to develop coronavirus vaccines. To add to the concern, antibodies typical of ADE are present in the blood of some COVID-19 patients. Such concerns are real. As recently as 2016, Dengavxia, intended to protect children from the dengue virus, increased hospitalizations for children who received the vaccine.
duurde bij Dengavxia ook een lange tijd voordat ze erachter kwamen... de huidige Covid vaccins zijn veelst te snel goedgekeurd.
Karl Jaspers; those who committed war crimes were morally guilty, and those who tolerated them without resistance were politically guilty, leading to collective guilt for all.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 14 apr 2021 11:20

vegan-revolution schreef:
13 apr 2021 22:52

Wat te denken over informatie op Zelfzorg Covid19 ?

Even via het menu doorbladeren naar:

https://zelfzorgcovid19.nl/initiatiefnemers/
knip
Knip
Knip

Evert zocht contact met Rob en samen besloten ze deze website te laten ontwikkelen.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

gerard_m
Bevlogen

Bericht door gerard_m » 14 apr 2021 12:53

Chinaman schreef:
14 apr 2021 10:46

Nogmaals die Harvard professor
antibody-dependent enhancement (ADE). ADE has been observed in previous attempts to develop coronavirus vaccines. To add to the concern, antibodies typical of ADE are present in the blood of some COVID-19 patients. Such concerns are real. As recently as 2016, Dengavxia, intended to protect children from the dengue virus, increased hospitalizations for children who received the vaccine. duurde bij Dengavxia ook een lange tijd voordat ze erachter kwamen... de huidige Covid vaccins zijn veelst te snel goedgekeurd.
Die professor zegt niets vreemds, het heeft opnieuw te maken met begrijpen wat hij zegt.

Deze man waarschuwt voor een risico op ADE, en in relatie tot corona: To add to the concern, antibodies typical of ADE are present in the blood of some COVID-19 patients.

Hij zegt het hier letterlijk: zijn zorg vanwege antistoffen die (mogelijk) typisch voor ADE zijn bij patiënten, dus na besmetting. En een verschijnsel dat mogelijk voorkomt na besmetting, kan ook voorkomen na vaccinatie. Vandaar zijn pleidooi: zet ook in op geneesmiddelen en maatregelen en doe zorgvuldig onderzoek bij ontwikkeling van vaccins.

Een terecht pleidooi dus in juni 2020 toen nog veel minder bekend was over het virus en hoe een herbesmetting zou verlopen. En vóór de resultaten van studies en 700.000.000 prikken.

Het risico dus dat hij vreesde: iemand is gevaccineerd, wordt alsnog besmet en de ziekte verloopt dan ernstiger.

Nu is het april 2021 en weten we wat er gebeurt als een gevaccineerde alsnog besmet raakt. Dat komt namelijk regelmatig voor. De ziekte blijkt dan milder te verlopen, de kans op ziekenhuisopname is veel lager. Gelukkig blijkt het risico zich dus in de praktijk niet voor te doen.

lanier
Superposter

Bericht door lanier » 15 apr 2021 11:08

Dit gaat toch over een vaccinatiepas??

Mijn schoonouders hebben allebei al een vaccinatiepas vanwege in het verleden gemaaktebreizen naar Afrikaanse landen. Ditzelfde principe zouden we Europees kunnen toepassen voor dezelfde vaccinaties en uiteraard corona. Ik heb hier zelf niets op tegen.

Plaats reactie