Nederland getroffen door tsunami

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

lanier
Superposter

Nederland getroffen door tsunami

Bericht door lanier » 22 aug 2011 09:50

Volgens Jomanda zal Nederland deze week getroffen worden door een tsunami waardoor Noord-Holland onder water zal verdwijnen...

Overtuig uzelf!

http://www.youtube.com/watch?v=5xPuYL0ZCc8" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zit met de popcorn en cola al te wachten voor de tv! 8*) :D

Jinny

Re: Nederland getroffen door tsunami

Bericht door Jinny » 22 aug 2011 09:56

Daar het geluid weer eens hapert kan ik niet haar verhaal volgen, maar mijn insteek is dat Jomanda net zoveel verstand van tsunami's heeft als ik van inlegkruisjes en dat het dus wel los zal lopen.
Ik pomp mijn opblaasbootje nog maar even niet op, ondanks dat ik onder de zeespiegel woon in het beoogde gebied.

GetBigFast
Forum fan

Bericht door GetBigFast » 22 aug 2011 09:57

Zodra ik thuis ben ga ik het bekijken! Wat een grap. Gelukkig woon ik drie hoog! en in zuid-holland :D

p.s. het zou toch wat zijn als het nog echt gebeurd ook...

p.p.s Wat raar ik zie mijn bericht in bold....
Laatst gewijzigd door GetBigFast op 22 aug 2011 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Zelfde poep, andere dag.

lanier
Superposter

Bericht door lanier » 22 aug 2011 10:25

Jim, dit komt naar voren in de video:

Op het youtube kanaal van Jomanda staat een video waarin we kunnen zien dat 2011 volgens Jomanda een moeilijk jaar wordt voor Nederland. Wanneer precies? Om dat te weten te komen, pakt Jomanda een agenda en slaat die open: “Augustus sla ik open… augustus 2011 noteer maar”. Het wordt nog specifieker want ze “zit in de week van 22″. Ze heeft alleen nog geen idee wat er dan precies gaat gebeuren want: “dat weten we dan pas”.
Gelukkig helpt een man uit het publiek. “Jomanda?”, “die agenda is van mij… in september 2006 heb ik ook een boodschap van je gehad: binnen vijf jaar verdwijnen hier in verband met een tsunami. Dus dat zou precies uitkomen.”
Jomanda krijgt het steenkoud. “Hij zegt: ik heb in 2006 de boodschap gehad binnen vijf jaar verhuizen hier”.
“Ja, ik moest toen kleur bekennen, toen zei je: als je twijfelt om in Nederland te blijven verdwijn dan maar uit Nederland, want binnen vijf jaar verdwijnt Noord-Holland met een tsunami.”
Jomanda krijgt kippevel. “Voilà, waarheid”, zegt ze. “Dus de mensen die in Noord-Holland wonen, maak dat je wegkomt voor augustus 2011.”

Ik hoorde vanmorgen iemand op de radio (die er verstand van heeft) dat de enige kans een meteorietinslag in de Noordzee zou zijn.
De kans dat een meteoriet inslaat is enorm klein.
De kans dat de meteoriet in de Noordzee inslaat is nog veel en veel kleiner.
De kans dat het om een grote meteoriet gaat die schade aanricht is nog veel en veel kleiner...

Vreemd dat ze het alleen over Noord-Holland heeft en niet over de Waddeneilanden die bij Friesland horen.

Morgen ben ik in Noord-Holland, ik denk dat ik maar lieslaarzen meeneem voor de zekerheid :D

kiks
Bevlogen

Bericht door kiks » 22 aug 2011 10:54

lanier schreef:Morgen ben ik in Noord-Holland, ik denk dat ik maar lieslaarzen meeneem voor de zekerheid :D
En anders doorrijden naar Friesland. Ik woon op een ark. Zit je altijd goed. :D

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 22 aug 2011 10:57

hahahahaha, nog nooit die jomanda gezien, maar de beelden van deze video waren zo saai en haar optreden zo dom dat ik van haar in slaap zou vallen. Dat mensen zoiets serieus nemen is toch werkelijk het toppunt van het komische van het menszijn. Er is niets zo open voor suggestie als een mens. De wereld wordt nog steeds geregeerd door bijgeloof. #-o

Geef me toch maar liever de mentalist. :lol:
Born OK the first time

Loekie1
Diehard

Bericht door Loekie1 » 22 aug 2011 11:10

Jim schreef:Daar het geluid weer eens hapert kan ik niet haar verhaal volgen, maar mijn insteek is dat Jomanda net zoveel verstand van tsunami's heeft als ik van inlegkruisjes en dat het dus wel los zal lopen.
Ik pomp mijn opblaasbootje nog maar even niet op, ondanks dat ik onder de zeespiegel woon in het beoogde gebied.
Wat wil je weten over inlegkruisjes, Jim?

Mijn voorgevoel gaf me in om deze week in Berlijn te zijn, dus dat komt goed uit.
Vergeet niet dat Jomanda ooit een mirakel goed voorgevoel had toen zij tegen Jack Spijkerman zei dat hij op zijn nummer zou krijgen met het cijfer 10. Een jaar later werd hij eruit geknikkerd bij omroep 10, waar hij bij gegaan was vanwege het geld.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 22 aug 2011 11:17

Oh, ik heb nog een mooi filmpje gevonden. Over de wachters van de nacht in Nederland. Geweldig! Zelfs Ouweneel komt er in voor. :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=CTKE0Awo ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

(Volgens mij is de aankondiging van het einde van de wereld in het begin van de video abusievelijk vermeld als 21 october en wordt 21 december bedoeld)
Born OK the first time

Jinny

Bericht door Jinny » 22 aug 2011 11:25

Lanier thk's.
Ik heb nog nooit iets geloofd van Jomanda.
Ik houd niet van zulke draaikonten.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 22 aug 2011 11:31

Oh, Knevel heeft het ook helemaal uitgepluisd: http://www.youtube.com/watch?v=2k0kCYmm ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Prachtig. Met de broer van de andere Ouweneel!
En die Karin wordt nog beroemd!
Born OK the first time

gerard_m
Bevlogen

Bericht door gerard_m » 22 aug 2011 12:36

Zolang er een podium voor deze mensen is, zullen er ook Jomanda's zijn.
Rondom Jomanda komen enge vormen van geloof voor. In Valkenburg was in 2006 een kerk omgebouwd tot cultplaats waar je langs Jomandabeelden een rondgang kon maken. Op zich best een aardig toeristisch uitstapje. Ik sprak er een Jomanda aanhanger die de tsunami voorspelling erg serieus nam en om die reden verhuisd is naar Zuidoost Brabant. Ieder sceptisch commentaar werd met verontwaardiging beantwoord, en natuurlijk de mededeling dat je het dan zelf maar moet weten en niet kunt zeggen dat je nooit gewaarschuwd bent.

De meeste voorspellingen van Jomanda gingen over een cijfer dat iets gaat betekenen, of nog vager.
Dit is één van de weinige concrete voorspellingen van Jomanda die aantoonbaar fout of goed zal zijn/
Mocht deze voorspelling eind vd maand toch niet zijn uitgekomen, dan hoop ik dat er groot nieuws van wordt gemaakt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)

BadAssChick
Ervaren pen

Bericht door BadAssChick » 22 aug 2011 13:09

ik kan echt niet snappen dat mensen haar nog serieus nemen ook ....alleen haar verschijning al vind ik dom,trutig en middeleeuws...ze komt thuis zeker aandacht te kort

zo kan elke miep tr*t al voor medium doorgaan ...leuk een medium theekransje
:D :lol:
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.

http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Samante

Bericht door Samante » 22 aug 2011 13:47

Rereformed schreef:hahahahaha, nog nooit die jomanda gezien, maar de beelden van deze video waren zo saai en haar optreden zo dom dat ik van haar in slaap zou vallen. Dat mensen zoiets serieus nemen is toch werkelijk het toppunt van het komische van het menszijn.
Echt, het zal je verbazen hoeveel mensen ze kan trekken. Ze gaf shows in Tiel waar ze volle zalen trok in haar blauwe Jomandagewaad. Maar ik weet niet of ze nog steeds zo'n grote populariteit heeft.
Voor de zekerheid heb ik mijn fles afwasmiddel uit het gootsteenkastje gehaald en op het aanrechtblad gezet. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n fles gaat wegdrijven?

GetBigFast
Forum fan

Bericht door GetBigFast » 22 aug 2011 13:48

Even iets offtopic, leuk onderschrift Samante!
Zelfde poep, andere dag.

Samante

Bericht door Samante » 22 aug 2011 13:50

GetBigFast schreef:Even iets offtopic, leuk onderschrift Samante!
Dank je!

Plaats reactie