Nederland getroffen door tsunami

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Bram Kaandorp
Ervaren pen

Re: Nederland getroffen door tsunami

Bericht door Bram Kaandorp » 24 aug 2011 14:50

GetBigFast schreef:Meen jij je reactie serieus?
Daar kunnen we wel zeker over zijn.

(Heeft dit forum ook een "AAH" deel, zoals op JREF? Zou best handig zijn)
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"

Douglas Adams

siger

Bericht door siger » 24 aug 2011 15:17

We leven in een mooie tijd. De NASA houdt het niet alleen allemaal keurig bij, maar verspreidt het ook nog eens voor het hele wereldpubliek dat kan lezen, op

http://neo.jpl.nasa.gov.

Ik kan niet zo direct iets bedenken wat verder verwijderd is van geheimhouding.

Bram Kaandorp
Ervaren pen

Bericht door Bram Kaandorp » 24 aug 2011 15:20

siger schreef:We leven in een mooie tijd. De NASA houdt het niet alleen allemaal keurig bij, maar verspreidt het ook nog eens voor het hele wereldpubliek dat kan lezen, op

Ah, maar dat is niet een echte site, dat is een site met nep info, om mensen stil te krijgen over de grote samenzweringen.

Heb je nooit de ultra geheime "conspiracy 101" les gehad?
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"

Douglas Adams

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 24 aug 2011 15:29

Bram Kaandorp schreef:
Mypos schreef:Het is toch verbazingwekkend om te zien hoe weinig van jullie op de hoogte zijn van wat er allemaal gebeurt in de wereld. Er zijn sowieso al drie kometen die de kant van de Aarde op komen en in September hier rakelings langs gaan suizen waaronder komeet Elenin die nu al drie keer terwijl ze op een lijn kwam te staan met de Aarde een aardbeving heeft veroorzaakt. Die in Nieuw-Zeeland, die in Japan en die in Haiti. De volgende keer dat ze op een lijn met de Aarde komt te staan is 26 september en dit zal veel dichter bij zijn dan die keren hiervoor.

Kijk je kan wel alles weglachen en geloven dat de wereld zoals wij die kennen nooit zal veranderen omdat je nooit anders heb gekend maar dan wordt de schok des te groter.

Dus bij deze even een waarschuwing. :)
En je denkt vast ook dat een volle maan een indicatie is van aardbeving activiteit.

Om echt een effect te hebben, moet een komeet dichter bij komen dan de maan, en dat is bij lange na niet het geval.
Hier een website met zelfs een wetenschappelijk rapportje over de aardbevingen veroorzaakt door Elenin.

http://www.ufo-blogger.com/2011/04/nasa ... etary.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar hier zal waarschijnlijk wel weer van alles op aan te merken zijn door jullie. Niet wetenschappelijk genoeg, of wat voor argumenten er nu weer te verzinnen zijn.

Feit is dat er telkens aardbevingen zijn als de komeet op 1 lijn ligt met de Aarde. Toevallig he! :lol:
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 24 aug 2011 15:29

siger schreef:We leven in een mooie tijd. De NASA houdt het niet alleen allemaal keurig bij, maar verspreidt het ook nog eens voor het hele wereldpubliek dat kan lezen, op

Ben je altijd zo goedgelovig geweest?
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”

siger

Bericht door siger » 24 aug 2011 15:36

Mypos schreef:Ben je altijd zo goedgelovig geweest?
Wat is er fout aan?

Bram Kaandorp
Ervaren pen

Bericht door Bram Kaandorp » 24 aug 2011 15:55

siger schreef:
Mypos schreef:Ben je altijd zo goedgelovig geweest?
Wat is er fout aan?
En, Siger, wat zei ik je?

Douglas Adams

Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine » 24 aug 2011 17:28

Maar de feiten zijn er. Als Elenin ook maar ergens mee in lijn staat volgt er een aardbeving (of is het andersom).

Wat me ook opvalt is, dat er steeds een tsunami op een aardbeving volgt, als de maan een baan rond de aarde maakt.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.

siger

Bericht door siger » 24 aug 2011 18:59

Bram Kaandorp schreef:En, Siger, wat zei ik je?
Ik kan alleen maar het hoofd buigen.

MNb
Diehard

Bericht door MNb » 24 aug 2011 23:25

Vilaine schreef:Wat me ook opvalt is, dat er steeds een tsunami op een aardbeving volgt, als de maan een baan rond de aarde maakt.
Je schrijft onzin. De Maan bestaat helemaal niet. Mypos zal het helemaal met me eens zijn. Zie de link hieronder.
Mypos schreef:Hier een website met zelfs een wetenschappelijk rapportje over de aardbevingen veroorzaakt door Elenin.
Ik heb voor jou wetenschappelijk bewijs dat de Maan niet bestaat.

http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Want we zijn het met je eens, die bij de NASA zijn een stelletje samenzweerders, bedriegers en fraudeurs, betaald door de politieke en wetenschappelijke elite om goedgelovigen als Siger voor het lapje te houden. Niets gaat het Astronomisch Correcte Denken te ver. Gelukkig weten wij beter!
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff

Bram Kaandorp
Ervaren pen

Bericht door Bram Kaandorp » 24 aug 2011 23:56

MNb schreef:
Vilaine schreef:Wat me ook opvalt is, dat er steeds een tsunami op een aardbeving volgt, als de maan een baan rond de aarde maakt.
Je schrijft onzin. De Maan bestaat helemaal niet. Mypos zal het helemaal met me eens zijn. Zie de link hieronder.
Mypos schreef:Hier een website met zelfs een wetenschappelijk rapportje over de aardbevingen veroorzaakt door Elenin.
Ik heb voor jou wetenschappelijk bewijs dat de Maan niet bestaat.

http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Want we zijn het met je eens, die bij de NASA zijn een stelletje samenzweerders, bedriegers en fraudeurs, betaald door de politieke en wetenschappelijke elite om goedgelovigen als Siger voor het lapje te houden. Niets gaat het Astronomisch Correcte Denken te ver. Gelukkig weten wij beter!
Look, this is utter lunacy!

Douglas Adams

ruuddo
Forum fan

Bericht door ruuddo » 25 aug 2011 00:48

Mypos schreef:
Feit is dat er telkens aardbevingen zijn als de komeet op 1 lijn ligt met de Aarde. Toevallig he! :lol:

Hallo Mypos.

Hier moet je me even helpen.
Wat is op 1 lijn liggen?
Is dat boven of onder de aarde?
Of links of rechts?
En wat is dan boven of onder?
Hoe moet ik die lijn zien?
Er is toch altijd 1 lijn te trekken?

Gr

Bram Kaandorp
Ervaren pen

Bericht door Bram Kaandorp » 25 aug 2011 00:56

ruuddo schreef:
Mypos schreef:

Hallo Mypos.

Hier moet je me even helpen.
Wat is op 1 lijn liggen?
Is dat boven of onder de aarde?
Of links of rechts?
En wat is dan boven of onder?
Hoe moet ik die lijn zien?
Er is toch altijd 1 lijn te trekken?

Gr
Helaas, Mypos is niet meer onder osn.

Douglas Adams

ruuddo
Forum fan

Bericht door ruuddo » 25 aug 2011 01:04

Bram Kaandorp schreef:
Helaas, Mypos is niet meer onder osn.
Balen.

Had hier graag een antwoord op gehad.
Vind dat anders denkende hier wel erg rap geband worden.

gr.

MNb
Diehard

Bericht door MNb » 25 aug 2011 01:14

Ja, een paar van die clowns moeten we er in houden, zo is mijn bescheiden mening.
Het is jammer dat dat spelletje "zullen we Antoon bannen" niet meer gehouden wordt. Ik zou tegen "ban Mypos" stemmen.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff

Plaats reactie