Nederland getroffen door tsunami

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

biemer
Ervaren pen

Re: Nederland getroffen door tsunami

Bericht door biemer » 28 aug 2011 00:10

a.r. schreef:Welnee joh, ze heeft van gene zijde vernomen dat al dat water ingestraald en in flesjes gedaan moest worden en daarom houdt het water zich nu koest. :wink:
:lol: :lol:

Wie verzint de meest bizarre ??
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)

ruuddo
Forum fan

Bericht door ruuddo » 28 aug 2011 03:12

Misschien waren jullie wel net niet thuis op HET moment.

MNb
Diehard

Bericht door MNb » 29 aug 2011 00:52

ruuddo schreef:Dus als ik het goed begrijp:

Ze kunnen je helemaal verrot schelden en dat doet je niets?
Maar als ze iets over evolutie zeggen wat volgens jou niet klopt, ben je zwaar beledigd?
Dat begrijp je niet goed.
Als mensen mijn intelligentie onderschatten ben ik beledigd. Dat deed Antoon door "mij uit mijn droom te helpen" en vervolgens 0 komma 0 argumenten aan te dragen. Want daarmee neemt hij aan dat mijn IQ om en nabij het dubbele van kamertemperatuur is.
biemer schreef:Kunnen we niet een poll houden, wat het excuus van Jomanda wordt ?

1) sorry, verrekend
2) we krijgen uitstel
3) aha, maar in NY was er wel een overstromig!
4) mensen geloofden er niet in.
5) positieve zonne-energie ( weet je wel die vlammetjes die het magnetisch aardveld verstoren)
6) het is allemaal de schuld van de mensen die mij haten
7) .....
Ik stem op een combinatie van 3, 5 en 6.
biemer schreef:Wie verzint de meest bizarre ??
God houdt alleen van Nederlandse homo's.

http://www.gay.nl/article/20433//Homos_ ... dbeving_VS" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff

ruuddo
Forum fan

Bericht door ruuddo » 29 aug 2011 01:51

MNb schreef: Dat begrijp je niet goed.
Als mensen mijn intelligentie onderschatten ben ik beledigd. Dat deed Antoon door "mij uit mijn droom te helpen" en vervolgens 0 komma 0 argumenten aan te dragen. Want daarmee neemt hij aan dat mijn IQ om en nabij het dubbele van kamertemperatuur is.
Daardoor ben jij beledigd?
OK.
Maar jij vindt ook dat Antoon op dit forum actief had moeten blijven.

Dat vind ik dus ook.

MNb
Diehard

Bericht door MNb » 29 aug 2011 14:44

ruuddo schreef:Maar jij vindt ook dat Antoon op dit forum actief had moeten blijven.
Nee. Je haalt Antoon en Mypos door elkaar. De eerste herhaalde zichzelf alleen maar. De tweede bracht met enige regelmaat nieuwe, frisse onzin. Nu begrijp ik heel goed dat een forum snel bergafwaarts gaat als er teveel van zulke mallerds komen, maar een streng gelimiteerd aantal vrolijkt de boel welzeker op.
Mypos schreef:Denk je dat bv NASA dat zou vertellen op een persconferentie? Zou veels te veel paniek veroorzaken. Zeker omdat Elenin op 26 sept nog veel dichter langs de Aarde gaat komen.

NASA= Never A Straight Answer
Dit is werkelijk een pareltje van samenzweringsdenken. Maar zelden heb ik zo'n rechtstreekse, heldere formulering mogen lezen. Want reken maar dat Mypos staat te juichen als NASA zijn gedachtenspinsels een keertje bevestigt.
Naar mijn mening houdt een geringe, maar regelmatige dosis van dit soort kapriolen de rationele geest scherp.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff

ruuddo
Forum fan

Bericht door ruuddo » 30 aug 2011 01:30

MNb schreef: Nee. Je haalt Antoon en Mypos door elkaar.
O, dat had ik dan verkeerd begrepen.

Maar goed, ik vind dat iedereen zijn mening moet mogen ventileren op dit forum. (binnen een bepaald kader dan natuurlijk)
Maar ja, ik ben geen moderator.

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 30 aug 2011 09:55

Gaarne on topic blijven oude en te reanimeren koeien staan buiten Jomanda's tsunanami
moderator doctorwho
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Bram Kaandorp
Ervaren pen

Bericht door Bram Kaandorp » 05 sep 2011 01:06

WWWillemmm schreef:
lanier schreef:Volgens Jomanda zal Nederland deze week getroffen worden door een tsunami waardoor Noord-Holland onder water zal verdwijnen...
Overtuig uzelf!
http://www.youtube.com/watch?v=5xPuYL0ZCc8" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zit met de popcorn en cola al te wachten voor de tv! 8*) :D
- 1996 - Citaat uit Dagblad Trouw (19-10-1996, 'Jomanda doet nu in reincarnatie', door Fred Lammers): "Zelf heeft Jomanda ook wel beelden uit de toekomst doorgekregen. 'Zo heb ik, maar dat besefte ik pas achteraf, de Bijlmervliegramp voorzien. Ik heb ook beelden doorgekregen waarop Nederland onder de golven is verdwenen. Waar en wanneer dat gebeurt, weet ik niet, maar Nederland spoelt ooit weg. Tijd speelt in dat soort zaken geen rol. Het kunnen toekomstbeelden zijn die pas over eeuwen werkelijkheid worden."

- 2004 - Citaat uit het Limburgs Dagblad (24-04-2004, 'Een tour door Jomanda B.v.'): "Een ding weet Jomanda zeker: als ze moet vertrekken uit Nederland, zal er in Nederland iets gebeuren. Misschien iets met de ozonlaag, misschien overstroomt Nederland wel. Je weet maar nooit."

- 2006 - Jomanda zou volgens het Youtube filmpje op ...?... September 2006 gezegd hebben tegen een jongen in de zaal om te verdwijnen uit Nederland omdat binnen 5 jaar Noord-Holland zou verdwijnen met een tsunami. Deze boodschap werd door diezelfde jongen aangehaald op een bijeenkomst in 2010, zoals weergeven in het filmpje.

Zou binnen 5 jaar ook niet, (1 - 30) September 2006 tot (1 - 30) September 2011 kunnen zijn ?
Niet om het een of ander, maar hoeveel vooraf gedane voorspellingen van haar zijn uitgekomen?

Niet dat het betekent dat ze nooit gelijk zal hebben, maar track record is wel een indicatie van succes.
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"

Douglas Adams

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen » 22 sep 2011 13:57

Afbeelding

Daar gaan we!
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna

lanier
Superposter

Bericht door lanier » 22 sep 2011 14:31

Niet om het een of ander, maar hoeveel vooraf gedane voorspellingen van haar zijn uitgekomen?
Voor zover ik weet heeft ze nooit iets bijzonders gepresteerd:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jomanda" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie