Goed nieuws! Ik ben GOD!

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 11 jun 2006 19:03

Samante schreef:Ik ben geen vrouw hoor :wink:
Samante is een anagram voor Namasté.
Namasté betekent o.a. De God in mij ziet en eert de God in jou.
Maar troost je, er zijn er meer die op het verkeerde been gebracht worden door de naam Samante.
Ja, ja, zoals Nietzsche ook al zei: voor vrouwen is niets onmogelijk. Wat ze al niet verzinnen! Maar wel een mooie uitleg. :wink:

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 11 jun 2006 20:22

Oh gij ongelovige Samantos,

Geld is des duivels oorkussen.
IK ben dan ook niet geinteresseerd in het geld an sich.
Maar in de verderfelijke wereld kan het als ook als wapen gebruikt worden tegen de duivelse verleidingen.

Luister en leer!

Als gij zich ontdoet van u aardse bezittingen kan gij ook niet ten prooi vallen aan de duivel.
Er zijn echter maar twee keuzes! De duivel of Uwe Ware Godheid!
Gebruik de gave om u zelf te redden!
Doneer vrijgevig en gij zal gered worden, en eeuwige verlossing zal u ten deel vallen!
Bevrijd u van de klauwen des duivels, en schenk u vermogen voor het Ware en Nobele doel dat ik u doe toekomen!

Uw Godheid.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)

HarrieMe
Ervaren pen

Giro rekening

Bericht door HarrieMe » 11 jun 2006 22:57

Wahlers,
Kan ik mijn gironummer hiervoor beschikbaar stellen? Ik denk dat ze in Rome inmiddels genoeg hebben en ik ben niet bang voor de duivel.

Samante

Bericht door Samante » 11 jun 2006 23:05

wahlers schreef:Oh gij ongelovige Samantos,

Geld is des duivels oorkussen.
IK ben dan ook niet geinteresseerd in het geld an sich.
Maar in de verderfelijke wereld kan het als ook als wapen gebruikt worden tegen de duivelse verleidingen.

Luister en leer!

Als gij zich ontdoet van u aardse bezittingen kan gij ook niet ten prooi vallen aan de duivel.
Er zijn echter maar twee keuzes! De duivel of Uwe Ware Godheid!
Gebruik de gave om u zelf te redden!
Doneer vrijgevig en gij zal gered worden, en eeuwige verlossing zal u ten deel vallen!
Bevrijd u van de klauwen des duivels, en schenk u vermogen voor het Ware en Nobele doel dat ik u doe toekomen!

Uw Godheid.
Oh grote Wahlers,
Ik denk dat ik mijn centjes op een andere manier ga beleggen, want ik heb niet veel vertrouwen in Uw almacht, oh grote Godheid.
Hoe is het mogelijk dat u in conflict bent met een duivel, met uw almacht?
Ik gebruik inderdaad de gave mijzelf te redden.
Ik zal doneren in mijn eigen heilige roze spaarvarken.
Bevrijden zal ik mij uit de klauwen van u oh grote Godheid.

Uw rebellerende schepsel.

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 12 jun 2006 11:18

Samante schreef:Hoe is het mogelijk dat u in conflict bent met een duivel, met uw almacht?
afvallige Samante,

IK, in mijn ondoorgrondelijke en eeuwige almacht, heb het heilige decreet uitgevaardigd dat de mens de vrije keuze heeft om voor MIJ of de duivel te kiezen.

Bedenk dat uw nietswaardige tijd op aarde slechts een test is ter meerdere eer en glorie van MIJ waarbij ge de vrijwillige keuze hebt om of voor MIJ, te kiezen - de almachtige God - of voor de duivel en dan dus eeuwige verdoemenis.

Kiezen voor MIJ - de almachtige God - vereist een vrijwillige donatie waarmee ge u ware devotie voor verlossing toont!
Red uzelf...nu het nog kan!

Uw Godheid.

wahlers
Bevlogen

Re: Giro rekening

Bericht door wahlers » 12 jun 2006 11:24

HarrieMe schreef:Wahlers,
Kan ik mijn gironummer hiervoor beschikbaar stellen? Ik denk dat ze in Rome inmiddels genoeg hebben en ik ben niet bang voor de duivel.
Een laatste waarschuwing van u minzame God!

Met mijn Go(e)dheid spotten is natuurlijk volledig uit den boze!
En het maken van Gods karikaturen is al helemaal uit den boze!

Als één van jullie sub-wezens dit in zijn hoofd haalt
dan zal ik één van mijn trouwe volgelingen sturen
die eens precies gaat uitleggen wat de volgende Godsregel precies inhoud:
  • " Als mijn Go(e)dheid niet geaccepteerd wordt dan zal mijn toorn over u neerdalen!"

Uw Godheid.

Samante

Bericht door Samante » 12 jun 2006 11:29

wahlers schreef: Kiezen voor MIJ - de almachtige God - vereist een vrijwillige donatie waarmee ge u ware devotie voor verlossing toont!
Red uzelf...nu het nog kan!

Uw Godheid.
Als er iets gebeuren gaat zal ik Apeldoorn wel even bellen.

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 12 jun 2006 13:59

Ik moet zeggen dat het respect voor MIJN Godheid af en toe ver te zoeken is op dit forum!
Het lijkt er zowaar op dat de meeste forumleden er een nogal sceptische houding op na houden!

En om maar even de wijze woorden van professor de Jager aan te halen:
(attentie: quote mining!)
professor de Jager schreef:Die skeptici zouden wat skeptischer moeten zijn tegenover hun eigen benepen geloof. Ze kunnen immers niet eens de liefde verklaren! Ze zouden eens in de beslotenheid van hun eigen huis moeten neerknielen en zich overgeven aan de kosmische krachten. Dan zal hun de waarheid geopenbaard worden!! Ten slotte, wat zullen ze zeggen als op mijn Final Epoch het einde der tijden aanbreekt? Ze zullen met de mond vol tanden staan!
Als goed 'quote miner' vermeld ik de bron niet!
Want context, of zelfs relevantie, is natuurlijk volkomen onbelangrijk!

Uw Godheid!

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 12 jun 2006 14:12

Hallo! :twisted:

Ik ben de duivel en maak even gebruik van het ID van God! :twisted:

De voorgaande quote:
professor de Jager schreef:Die skeptici zouden wat skeptischer moeten zijn tegenover hun eigen benepen geloof. Ze kunnen immers niet eens de liefde verklaren! Ze zouden eens in de beslotenheid van hun eigen huis moeten neerknielen met een meetlint en zich overgeven aan de kosmische krachten. Dan zal hun de waarheid geopenbaard worden!! Ten slotte, wat zullen ze zeggen als op mijn Final Epoch het einde der tijden aanbreekt? Ze zullen met de mond vol tanden staan!
Komt van de volgende website:
http://www.skepsis.nl/schemerlamp.html
En staat helemaal aan het einde!

Overigens luidt het volledige citaat:
Die skeptici zouden wat skeptischer moeten zijn tegenover hun eigen benepen geloof. Ze kunnen immers niet eens de liefde verklaren! Ze zouden eens in de beslotenheid van hun eigen huis moeten neerknielen met een meetlint en zich overgeven aan de kosmische krachten. Dan zal hun de waarheid geopenbaard worden!! Ten slotte, wat zullen ze zeggen als op mijn Final Epoch het einde der tijden aanbreekt? Ze zullen met de mond vol tanden staan!
Voor een nadere verklaring van de in het tweede citaat rood gemarkeerde tekst zie de context en intentie van het orginele artikel!

De duivel :twisted:

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 19 jun 2006 14:54

Herder en schapen door bliksem gedood

Uitgegeven: 19 juni 2006 11:49

BOEKAREST - Een 36-jarige Roemeense schaapsherder en alle 120 dieren van zijn kudde zijn maandagochtend gedood door blikseminslag. Het drama speelde zich af tijdens zwaar noodweer bij de plaats Cotesti in het midden van het land.

O almachtige en vooral raak bliksemende heer, wat hadden deze herder en diens kudde gedaan om zo uw ongenoegen op te wekken?
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Samante

Bericht door Samante » 19 jun 2006 16:35

doctorwho schreef:Herder en schapen door bliksem gedood

BOEKAREST - Een 36-jarige Roemeense schaapsherder en alle 120 dieren van zijn kudde zijn maandagochtend gedood door blikseminslag. Het drama speelde zich af tijdens zwaar noodweer bij de plaats Cotesti in het midden van het land.

O almachtige en vooral raak bliksemende heer, wat hadden deze herder en diens kudde gedaan om zo uw ongenoegen op te wekken?
Ik denk dat die almachtige bliksemende heer trek had in shoarma en die herder moet dat gaan klaarmaken.

collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik » 19 jun 2006 16:43

zeus bestaat :!:
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.

distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple » 19 jun 2006 18:00

Hmm, toch klinkt Wahlerverdomme niet. Een zin als; Wat een alleWahlers lange draad wel iets beter. :evil:

Dan ben ik je Satan.
Wat de oren vertellen, zien de ogen.

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 20 jun 2006 13:31

doctorwho schreef:Herder en schapen door bliksem gedood

Ach gij minderwaardige schepsels!

Ge begrijpt de ondoorgrondelijkheid van Gods [dus mijn!] wegen niet!
Ook dit was weer een Gods bericht van uw herder om ge er op te wijzen dat de menselijke kudde aan het afdwalen is!
Het was slecht een corrigerende en symbolisch informatieve mededeling om ge er op te wijzen waar afdwaling toe kan leiden.

Bekeert u! Nu het nog kan!
En ik beloof u een paradijselijk plaatsje in mijn hiernamaals!

Uw Godheid.

Samante

Bericht door Samante » 20 jun 2006 13:39

wahlers schreef: Ge begrijpt de ondoorgrondelijkheid van Gods [dus mijn!] wegen niet!
Ook dit was weer een Gods bericht van uw herder om ge er op te wijzen dat de menselijke kudde aan het afdwalen is!
Oh almachtige stommeling! Had ons mensen toch gewoon uitgerust met GPS.

Plaats reactie