Bedoel je dat moslims in Nederland al genoeg hebben geïncasseerd van elkaar?lisa schreef:Moslims in Nederland hebben al genoeg geincasseerd. Het is genoeg.
"Vrij"denkers versus Moslims: Irak
Moderator: Moderators
- vegan-revolution
- Superposter
Re: "Vrij"denkers versus Moslims: Irak
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
- LordDragon
- Bevlogen
lisa
MVG, LD.
zoals ik al zei, je zit hier op een nederlandstalig forum ...En als mensen zoals jij een uitgesproken mening hebben over die ene groep, over hun cultuur hun geloof, hen bekritiseren dan moet je ook hun taal leren. Of je moet gewoon je mond houden.
dat ze in een god geloven is ook zo bij christenen, de rest is weer voor jouw rekening.Dit is een natuurlijke reactie op wat jullie hier over moslims schrijven. Dat ze achterlijk zijn, primitief zijn en anno 2010 nog steeds in een God geloven.
juist en wil ik nu eens onnozel doen, jij hebt hier niks te zoeken.Een Amerikaan heeft niks te zoeken in Irak. Israeliers hebben niks te zoeken in Palestina.
kan je schieten? ooit als iets dat leeft gedood? je lijkt wel een puberaanse amazone. Je zegt dat je hart vervuld is van een god, wel ik zie alleen maar haat. Bezint eer ge begint meiske, want het is jij die helemaal geen respect heb voor mij of anderen hier op het forum. Je wil nog niet eens iets verklaren, je vind dat we maar allemaal arabisch of turks moeten gaan leren.Een kogel van 15 cent dwars door zijn hoofd dat is zijn recht. Jij geen respect voor mij..ik geen respect voor jou. Zo simpel is het.
neen hoor, ik ben het die deze tekst typt, allah heeft niks over mij te zeggen, ik ben een zelfstandig systeem. Aan de andere kant als ik zeg dat allah de pot op kan is daar niks mee volgens jou want het is hij die dat doet.Het heeft met bewustzijn te maken. Hoe zal ik het zeggen. Jij bestaat niet. Je denkt dat jij alles doet. Maar Hij is het.
dat zeggen christenen ook, maar mij zegt het niets.Jij moet bewust worden van Hem. Pas als je bewust wordt van Hem kom je op een ander bewustzijnsniveau.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Ik heb iets gemist geloof ik. De terroristen kwamen grotendeels uit Saoedi Arabië. De legitimatie om Irak binnen te vallen lijkt me onjuist. Ik was en ben hier ook geen voorstander van geweest. Onjuiste voorstelling: geen massa vernietigingswapens en geen connecties met Al Qaida. Men had zich moeten richten op Saoedi Arabië. Maar dat lag veel te ver van de droom van Bush. Het werk van zijn vader afmaken.lisa schreef: Het gaat hier om de oorlog in Irak. Amerikanen laten de twin towers ontploffen. Geven de schuld aan moslims al qaida moslim terroristen en moorden Irakezen, Afganen.
Maar geen complottheorie. De Amerikanen hebben niets laten ontploffen. Ze grepen wel de gelegenheid om Irak als schuldige aan te wijzen.
Afghanistan ligt lastiger. Een opleidingsplek voor Al Qaida. Als je aangevallen wordt door een groepering dan mag je reageren. Echter tot welke mate. Als de beweging zich verplaatst is het dan noodzakelijk om de Taliban te vernietigen. En een vazal te benoemen die in Amerika heeft gestudeerd en connecties heeft met de olieindustrie. De krijgsheren ongemoeid te laten en het land permanent te bezetten. En met redelijke snelheid een vergunning te krijgen voor een pijpleiding.
Het vermoorden van Irakezen, Afghanen keur ik natuurlijk af. Een tribunaal voor oorlogsmisdaden zou het beredruk krijgen als Amerika haar volle medewerking zou verlenen. Echter het gaat wel heel ver om de hele westerse wereld hiervoor aan te klagen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Je moet jezelf niet op mij gaan projecteren. Ik heb niks gemeen met strikte christenen en ook niet met mensen die van hun geloof zijn gestapt en vrijdenker zijn geworden.Rereformed schreef:Maar als het om een machtsstrijd gaat en de moslims zijn geen haar beter dan de rest, dan ben je dus niets opgeschoten, maar heb je voor jezelf het leven enkel nogal zuur gemaakt.lisa schreef: Een machtsstrijd.
...
Machtsstrijd.
Dat is ook wat in het Midden-Oosten gebeurd. Wat overal gebeurd. Het gaat hier om een vruchtbaar stukje grond. Om machtstrijd.
Ik leef in Finland. ik merk niets van een machtsstrijd. Ik heb bomen om me heen, kom vriendelijke mensen tegen en krijg m'n loon uitbetaald wanneer ik ziek ben. Waarom richt je je niet op mooie dingen in het leven maar maak je je leven zuur met ergernis en het beklemtonen van tweestrijd? Ben jij soms jaloers op het westen en bijvoorbeeld op vrijdenkers?
Ik zou dat laatste me wel kunnen voorstellen. Elke dag vijf keer bidden, al die rituelen, al die eindeloze bezoeken aan moskeeën, dat gezeur over hel en hemel, al die onnozele koranverzen altijd moeten lezen, altijd dit mag niet dat mag niet, dit deugt niet, dat deugt niet. Ik ben ooit een strikte christen geweest. Ik kijk er niet met plezier op terug. Gemeenschappen van gelovigen zijn intolerant en agressief en dáár vindt altijd machtsstrijd plaats. Heb je dan helemaal niet door dat het moslimfabeltje als zouden amerikanen hun eigen World Trade Centre hebben laten ontploffen geboren is uit een machtsstrijd?
En jij kan je helemaal niks voorstellen. Mijn liefde voor Allah overtreft namelijk jouw voorstelling.
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
- LordDragon
- Bevlogen
lisa
MVG, LD.
maar wij moeten wel moskees en oproep tot het gebed tolereren, tarara.En ik hoef ook geen homoparade door mijn wijk.
juist daar gaat het bij funda's om. De jihad.Weet je waar het eigenlijk om gaat. Terrein winnen of verliezen.
jij heb geen enkele macht over mij en geen enkel recht om me steeds maar weer woorden in de mond te leggen. Jij had ook filmpjes met ondertiteling kunnen plaatsen hein?Pfff..hij had ook kunnen zeggen ja jammer dat het in het Turks is maar ik weet waar je naartoe wilt en wat je probeert te zeggen.
heb je tenminste één grijze hersencel dan begrijp je waarom je op een russisch forum in het russisch post en dus ook op een nederelands forum in het nederlandsi.p.v. gammele gammele je leeft in Nederland een Nederlands fora waar je in het Nederlands MOET posten.
toon aan waar ik zeg dat alle moslims achterlijk zijn! en niet willen weten, spreek jij fins of russisch? zorg maar rap dat je alle talen van de wereld spreekt hoor. Alsof een mens daar al de tijd van de wereld voor heeft.Zie het als een no comment filmpje. Maar nee hoor meteen moeten dit moeten dat. Wel over achterlijke moslims praten maar niet het verschil willen weten tussen Turkse en Arabische taal.
toon aan waar ik dat heb gezegd!En dan zeggen ik hoef het niet te weten om jullie te vernederen.
in jouw geval is dat de nagel op de kop.Nee het gaat niet om inhoud maar om macht. Lekker zeiken en klaar.
zou je dat dan eerst niet op jezelf toepassen voor je mij gaat uitschelden zonder te weten wie of wat ik ben.Mensen die over mij praten moeten eerst weten wie ik ben en welke taal ik spreek. Dan pas hebben ze het recht om te spreken.
ik heb van jouw soort en dan bedoel ik niet moslims maar fundamentele mensen ook al genoeg moeten incasseren, het is ook genoeg. Mijn koerdische maat is al enkele keren door turkse bendes in elkaar geslagen, hou op met sneeuwwitje te spelen.En hou op met dat incasseringsvermogen. Moslims in Nederland hebben al genoeg geincasseerd. Het is genoeg.
wat kom je dan doen op een vrijdenker forum?Ik heb niks gemeen met strikte christenen en ook niet met mensen die van hun geloof zijn gestapt en vrijdenker zijn geworden.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
-
Destinesia
Precies. Een klein gefrustreerd vuilbekkend meisje die in een "Haat-God" geloofd. Het is het enige wat je altijd van moslimlanden ziet: Haat en paniek. Hoe zou dat nou komen?LordDragon schreef: Je zegt dat je hart vervuld is van een god, wel ik zie alleen maar haat.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Ik vind dit een prachtige opsomming van zaken die een hoog bewustzijnsniveau laten zien. In een wereld die er zo over zou denken zouden we nog eens wat opschieten.vegan-revolution schreef:Waar kun je je bewust van zijn?lisa schreef:Het heeft met bewustzijn te maken.
Dat je in de eerste plaats mens bent en daarná pas wat anders (moslim, Turks, etcetera).
Dat je als onderdeel van het universum een speelbal daarbinnen bent.
Dat iemand die zegt het universum te kennen aan grootheidswaan lijdt.
Dat er geen enkele reden toe is om het universum te personificeren.
Dat mensen die zeggen de waarheid te kennen liegen.
Born OK the first time
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Waar je volgens mij last van hebt is dat er gewoon veel te veel drukte is in Nederland. Iedereen zit op de neus van een ander. Ik kan me ook wel een hoop ergernis voorstellen wanneer je in Nederland woont. Altijd wanneer ik naar Nederland kom zijn er ook van dat soort dingen die op me afkomen. Je zou misschien naar Scandinavië of Canada ofzo moeten verhuizen. Dan zou je je zo veel rustiger voelen en het leven als veel aangenamer beleven.lisa schreef:Ik hou ook niet van die lelijke grote reclameborden. Nu ook in metro stations overal in Amsterdam met Amerikaanse pop muziek. En ik hou ook niet van hondenpoep in mijn straat. Gaat een hollandse vrouw haar hond scheren pal voor mijn deur. En niet opruimen ook gewoon weglopen. Dus nageroepen dat ze haar troep moest opruimen en dat ik anders de politie zou gaan bellen. En ik hoef ook geen homoparade door mijn wijk. Kerkklokken op zondag vind ik wel mooi. Ik hou niet van betaald parkeren.
Weet je waar het eigenlijk om gaat. Terrein winnen of verliezen. Wilders vind ook dat hij niet blootgesteld mag worden aan hoofddoeken, zichtbare moskeeen, oproep tot het gebed. Alles moet weggestopt worden. Niet zien, niet horen. Het mag er niet zijn.
En zo heeft iedereen wel iets. Ik hou bijvoorbeeld niet van auto's met van die stinkende uitlaatgassen, radiatoren en milieuvervuilende kankerverwekkende stoffen in mijn leefgebied. Rokende mensen voor mij.
Da's onzin. Dat kun je overal doen wanneer je er maar de vrije tijd voor hebt. Dat hangt echt niet af van een land of leefomgeving.Ik hou van het gebed. Dat is echt wat ik hier mis.
Volgens mij zeg je met die opmerking dat je het hier mist eigenlijk dat je je ergert aan al die mensen om je heen die er geen enkele waarde aan geven. Ze degraderen daarmee het bidden wat je wilt doen. En dat knaagt de hele tijd aan je. Je bent wellicht jaloers op die mensen. Terwijl zij gewoon van het leven genieten moet jij weer eens bidden, elke dag maar weer je tijd verdoen met iets nutteloos, want het vergaat die niet-bidders evengoed of zelfs beter dan jij.
Weet je, indien je bidden iets echts zou zijn, je God echt bestaan zou en je bidden een concreet effect zou hebben zou je je er niet aan ergeren. Maar ergernis ontstaat juist omdat je diep in je hart weet dat het bidden verspilde tijd is en je geloof geen redelijke basis heeft en de niet-bidders gelijk hebben.
Born OK the first time
Toen ik aan het bed stond waarin hij is gestorven werd mij door een turk toegefluisterd, dat hij vrijdenker en atheïst was en gestorven is aan een alcoholische levercirrose.Die Atatürk die ik op elke Turkse school en in vrijwel ieder gebouw zag hangen aan de muur, en waarvan er volgens een Turk waarmee ik sprak in iedere stad een standbeeld is, was heel pienter en liep ver voor, zelfs op menige turk van vandaag lijkt me
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Maar heb je dan helemaal niet eraan gedacht dat jij in de topictitel al begint met een grove beschuldiging aan vrijdenkers? Je zet het woordje 'vrij' tussen aanhalingstekens, als teken dat ze volgens jou het omgekeerde zijn van wat ze zeggen.lisa schreef:Pfff..hij had ook kunnen zeggen ja jammer dat het in het Turks is maar ik weet waar je naartoe wilt en wat je probeert te zeggen. i.p.v. gammele gammele je leeft in Nederland een Nederlands fora waar je in het Nederlands MOET posten.
Als je al zó begint, dan moet je niet rekenen op een heel hartelijke ontvangst.
Dat is echt een onzinopmerking. Iedere nederlander weet over het verschil tussen het Turks en het Arabisch. Jij zoekt gewoon ruzie. In plaats daarvan had je hier ook kunnen komen voor een opbouwend gesprek. Je krijgt op een forum dat wat je zaait.Zie het als een no comment filmpje. Maar nee hoor meteen moeten dit moeten dat. Wel over achterlijke moslims praten maar niet het verschil willen weten tussen Turkse en Arabische taal.
Wanneer vrijdenkers het hebben over achterlijke zaken in de moslimwereld of het moslimgeloof dan wordt je hier met open armen ontvangen en kun je je woordje doen om te laten zien dat het verkeerde informatie is en de zaken anders liggen. Op dit forum gaat het om het aandragen van argumenten.
Met geklaag wat je nu doet schiet je niks op. Het is elke keer een nederlaag lijden in iedere volgende post. Vrijdenkers houden van doordenken.
Het gaat wel degelijk om de inhoud. En inderdaad gaat het ook om macht. Vrijdenkers houden van de macht van de rede.Nee het gaat niet om inhoud maar om macht. Lekker zeiken en klaar.
Van zeiken houden we niet op dit forum.
Mensen die op een vrijdenkersforum komen mogen ook eerst wel eens zich op de hoogte stellen welke taal wij spreken. Wij spreken vrijdenkerstaal.Mensen die over mij praten moeten eerst weten wie ik ben en welke taal ik spreek.
Je bent heel zielig.En hou op met dat incasseringsvermogen. Moslims in Nederland hebben al genoeg geincasseerd. Het is genoeg.
Ik zou zeggen ga naar Konya. Een prachtige opgebaarde heilige daar, iedereen doet aan bidden en bijna iedere vrouw heeft hoofddoekjes op en in een stad van 2 miljoen kan er nog wel eentje bij.
Born OK the first time
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Jazeker kan ik me een helehoop voorstellen. Je bent echt niet uniek hoor. De geest van een strikte christen of de geest van iemand zoals ik die in het vreemde buitenland moet leven beleeft een heleboel dingen op dezelfde manier als jij.lisa schreef:Je moet jezelf niet op mij gaan projecteren. Ik heb niks gemeen met strikte christenen en ook niet met mensen die van hun geloof zijn gestapt en vrijdenker zijn geworden.
En jij kan je helemaal niks voorstellen. Mijn liefde voor Allah overtreft namelijk jouw voorstelling.
Overigens horen we al jaren van zelfmoordmoslims, dus over jullie liefde voor Allah kunnen wij westerlingen ons heel goede voorstellingen maken.
Een vrijdenker is altijd slimmer dan jij, zolang je een gelovige bent zult je dat ervaren.
Kijk, liefde is iets wat een ander op kan merken. Het is niet iets wat je in een doosje binnen in jezelf bewaart en over kan opscheppen. Liefde voor Allah is van geen waarde. Dat is net zoiets als liefde voor postzegelverzamelen of liefde voor computerspelletjes. In de regel betekent liefde voor een God exact het omgekeerde van werkelijke liefde: geen liefde voor de medemens. Je illustreert deze wijsheid voorbeeldig.
En inderdaad heb jij niets gemeen met mij, noch met enige vrijdenker. Er is een wereld van verschil. En je moet nog heel wat bewustzijnsniveaus stijgen voordat je wat gemeenschappelijks met vrijdenkers krijgt.
Born OK the first time
Nou, geweldig.lisa schreef:http://www.youtube.com/watch?v=wY9L86IvLrk
http://www.youtube.com/watch?v=WRI-4q7kB64
Ya Allah..ya Allah Al-lah Al-lah Al-lah Al-lah
Hay Hay Hay Hay Hay ...HuHuHuuHu
Ik begrijp er de ballen van.
Wilde je nog ergens een punt maken?
En neemt Allah een beslissing omdat deze goed is, of is een beslissing goed omdat deze van Allah komt?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Een dergelijke simpele vraag heb ik vanmorgen om 7:56 uur ook al gesteld. Ik vrees dat er geen punt is.Jagang schreef:Wilde je nog ergens een punt maken?
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
T'is net de Karwei.kiks schreef:Een dergelijke simpele vraag heb ik vanmorgen om 7:56 uur ook al gesteld. Ik vrees dat er geen punt is.Jagang schreef:Wilde je nog ergens een punt maken?
Groet
kiks
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
...ik heb geen haat hoor. Ik keek net ff naar die link van boeken. Nou, dat zijn pas boeken hoor. Pim Fortuyn Ayaan Hirsi Ali, een Amerikaanse schrijver over een doemscenario wat Europa te wachten staat, allemaal enge en griezelige verhalen over die lelijke moslims. Haat haat en nog eens haat. Eigenlijk angst..het CBS houdt bij hoeveel moslims er geboren worden en vermeldt dat het zeer verontrustend is allemaal. Dat er ingegrepen moet worden door hen te assimileren, hun vrijheden te beperken of hen weg te pesten. Waar komt al dat Godsdienstkritiek en haat vandaan?? Waarom vallen Westerse landen Islamitische landen binnen?? Vrouwen worden na moskeebezoek aangevallen door een groep vrijdenkers. Bekogelt met stenen en bier blikjes. Wilders is trots op jullie. Partij van de VRIJHEID. Partij van de haat.Destinesia schreef:Precies. Een klein gefrustreerd vuilbekkend meisje die in een "Haat-God" geloofd. Het is het enige wat je altijd van moslimlanden ziet: Haat en paniek. Hoe zou dat nou komen?LordDragon schreef: Je zegt dat je hart vervuld is van een god, wel ik zie alleen maar haat.
En ja Irak..het interesseert jullie helemaal niets. Dode kinderen, vrouwen die verkracht worden. Het interesseert jullie helemaal niets.
Chechens - the bravest people in the world!