Duizend-en-één redenen om geen moslim te willen worden.

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

maartje
Forum fan

Re: Duizend-en-één redenen om geen moslim te willen worden.

Bericht door maartje »

Samsa schreef:Jij leeft echt in een totale fantasiewereld Surrendered... IK verzin toch in vredesnaam niet dat die hadith Sahih is, die IS sahih (zoek het in godsnaam op in je domme boek, ik ken werkelijk mensen met down-syndroom die nog intelligenter overkomen dan jij soms). Elk antwoord dat je geeft bestaat uit wedervragen, het ontkennen van zaken die IEDEREEN kan opzoeken en weet (behalve jij gek genoeg) en historische verzinsels.. je hanteert definities die niemand hanteert... Alleen die zin al dat de profeet geen mensen heeft vermoord, je kent notabene je eigen boeken niet eens! Ooit van de slag bij Badr gehoord? Kan je letterlijk nalezen beste Surrendered in je eigen boekje.. dacht je dat die pedofiele machtswellusteling die je normaal profeet noemt met een broodje kaas stond te kijken hoe de rest een karavaan aan het beroven was?

Volgens mij ben je rijp voor het gekkenhuis..

Ja, en dan te bedenken dat moslims uit dankbaarheid voor al dat geweld ieder jaar een maand vasten.
Maar ja, dat zal ik wel verkeerd zien door mijn armzalige gebrek aan kennis van de islam.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

Surrendered schreef: Het gaat erom dat Jeruzalem een punt is van alle 3 de religies, en alle 3 de religies leefden er in vrede onder Moslim gezag, en nu niet meer. Raar hè?

Groeten, Surrendered

Rijst de vraag wat moslims dan het recht heeft gegeven om Jeruzalem onder hun gezag te plaatsen? Volgens mij is dat gebaseerd op de nachtelijke reis van Mohammed op zijn vliegend paard naar die stad. Kwam hem wel heel goed uit dat nou net gebeurde toen hij vlak naar de dood van zijn geliefde vrouw Chadia niet in het eigen bed aangetroffen werd.

Ik werk in een psychiatrische instelling en daar worden dat soort verhalen als hallucinaties beschouwd en als symptoom van een ernstige psychische aandoening gezien.

Beschik jij overigens over niet-islamitische bronnen die deze onderlinge vredelievendheid en vreedzaamheid kunnen bevestigen?
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Samsa schreef:Volgens mij ben je rijp voor het gekkenhuis..

Tut tut Samsa? [-X
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered »

Samsa schreef:Jij leeft echt in een totale fantasiewereld Surrendered... IK verzin toch in vredesnaam niet dat die hadith Sahih is, die IS sahih (zoek het in godsnaam op in je domme boek, ik ken werkelijk mensen met down-syndroom die nog intelligenter overkomen dan jij soms). Elk antwoord dat je geeft bestaat uit wedervragen, het ontkennen van zaken die IEDEREEN kan opzoeken en weet (behalve jij gek genoeg) en historische verzinsels.. je hanteert definities die niemand hanteert... Alleen die zin al dat de profeet geen mensen heeft vermoord, je kent notabene je eigen boeken niet eens! Ooit van de slag bij Badr gehoord? Kan je letterlijk nalezen beste Surrendered in je eigen boekje.. dacht je dat die pedofiele machtswellusteling die je normaal profeet noemt met een broodje kaas stond te kijken hoe de rest een karavaan aan het beroven was?

Mooi, ik leef in een gekke huis. De man die ik profeet noem is een moordenaar, pedofiel, rapist, machtlustig ofzoiets, dief e.d. Is dit wat je weet over de profeet(vzmh). Dan kan je inderdaad stoppen met reageren over Islam, en weet je er niks over. Hoe haal je het in je hoofd??? Een man die zegt dat een moordenaar niet eens die hemel gaat RUIKEN is een moordenaar en heeft mensen afgeslacht en liet andere mensen vermoorden??? Als je dat denkt dan ben JIJ gek, ik NIET! Een man die zegt dat dwingen niet helpt, en dat het niet macht, verkracht vrouwen, en geeft andere de recht om hetzelfde te doen? Ben je gek in je neus??? Of dat hij een pedo was. KOM OP ZEG!!! Een hadith die zegt dat zij 9 was, en andere hadiths die aangeven dat zij duidelijk 19 was, wat wil je hierop zeggen Samsa? Een man die zegt dat diefstal niet mag, en dat je iets niet mag pakken wat niet van jou is, is een dief??? Ga weg man. #-o

Groeten, Surrendered
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Surrendered
Ervaren pen

maartje schreef:Staat mijn vraag nog open of allah wel of niet discrimineert als hij zijn schepselen in de moslim en de kaffir verdeeld en de moslim er beter af laat komen dan de kaffir.
Ja dat doet hij, nauw goed? Is dit per se de antwoord die je wilt horen?

Groeten, Surrendered
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Surrendered schreef:De man die ik profeet noem is een moordenaar, pedofiel, rapist, machtlustig ofzoiets, dief e.d. Is dit wat je weet over de profeet(vzmh). Dan kan je inderdaad stoppen met reageren over Islam, en weet je er niks over. Hoe haal je het in je hoofd??? Een man die zegt dat een moordenaar niet eens die hemel gaat RUIKEN is een moordenaar en heeft mensen afgeslacht en liet andere mensen vermoorden??? Als je dat denkt dan ben JIJ gek, ik NIET! Een man die zegt dat dwingen niet helpt, en dat het niet macht, verkracht vrouwen, en geeft andere de recht om hetzelfde te doen? Ben je gek in je neus??? Of dat hij een pedo was.
Ja, dat lijkt er meer op.
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

Surrendered schreef:
maartje schreef:Staat mijn vraag nog open of allah wel of niet discrimineert als hij zijn schepselen in de moslim en de kaffir verdeeld en de moslim er beter af laat komen dan de kaffir.
Ja dat doet hij, nauw goed? Is dit per se de antwoord die je wilt horen?

Groeten, Surrendered

Nee, ik zou graag zien hoe jij dat persoonlijk ziet. Ik als persoon vind het namelijk nogal dubieus allemaal. Ik zou met spandoeken de straat op gaan en het verder met alle mogelijke middelen bevechten als moslims of welke andere groepering hier zo behandeld zouden worden en dan ben ik nog maar een gewoon sterfelijk mens.
Surrendered
Ervaren pen

Samsa schreef: Ja, dat lijkt er meer op.
Goed zo. Dan weet jij helemaal NIKS over de ISLAM laat staan de Profeet.

Groeten, Surrendered
Surrendered
Ervaren pen

maartje schreef: Nee, ik zou graag zien hoe jij dat persoonlijk ziet. Ik als persoon vind het namelijk nogal dubieus allemaal. Ik zou met spandoeken de straat op gaan en het verder met alle mogelijke middelen bevechten als moslims of welke andere groepering hier zo behandeld zouden worden en dan ben ik nog maar een gewoon sterfelijk mens.
Het is geen discriminatie. Mensen die geloven in Allah en mensen die niet geloven in Allah. Dat is de enige scheiding.

Groeten, Surrendered
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Surrendered schreef:
Samsa schreef:Nee oke nu is het me volledig duidelijk.. daar valt inderdaad geen spijker tussen te krijgen. Beetje net als Palestina dus.. het was van hen, toen namen we het in.. en nu is het van de Israeliers.

Wat een dom gelul dit..
Dan vind jij dat maar. Zoals jullie dat eerder vroegen. Hoe zou jij vinden dat je vaderland werd ingenomen door een ander land?

Groeten, Surrendered
De gehele aarde behoorde toch Allah (= Islam) toe?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

[
quote="Surrendered"]
Mooi, ik leef in een gekke huis. De man die ik profeet noem is een moordenaar, pedofiel, rapist, machtlustig ofzoiets, dief e.d. Is dit wat je weet over de profeet(vzmh). Dan kan je inderdaad stoppen met reageren over Islam, en weet je er niks over. Hoe haal je het in je hoofd??? Een man die zegt dat een moordenaar niet eens die hemel gaat RUIKEN is een moordenaar en heeft mensen afgeslacht en liet andere mensen vermoorden??? Als je dat denkt dan ben JIJ gek, ik NIET! Een man die zegt dat dwingen niet helpt, en dat het niet macht, verkracht vrouwen, en geeft andere de recht om hetzelfde te doen? Ben je gek in je neus??? Of dat hij een pedo was. KOM OP ZEG!!! Een hadith die zegt dat zij 9 was, en andere hadiths die aangeven dat zij duidelijk 19 was, wat wil je hierop zeggen Samsa? Een man die zegt dat diefstal niet mag, en dat je iets niet mag pakken wat niet van jou is, is een dief??? Ga weg man. #-o

Groeten, Surrendered[/quote][/quote]

Tja, mensen kunnen soms erg dubbel reageren. Mijn ex bijvoorbeeld had een afkeer tegen Morakkanen omdat het volgens hem allemaal dieven waren. Maar diezelfde moraalridder kwam op een kwade dag wel aan met een gestolen fiets die hij van een Marokkaan gekocht had. Ik bedoel maar.. woorden en daden zijn niet van hetzelfde laken een pak. En jouw afgodje wordt nu eenmaal niet door anderen zo blind op een voetstuk geplaatst. Het komt er dus op neer dat voor jou alleen de mooie woorden tellen en dat anderen ook andere ahadith lezen en er het hunne van vinden.

Volgens mij werd Ashia op een dag van het buiten spelen door haar moeder binnen geroepen omdat haar echtgenoot het tijd vond het 3 jaar eerder aangegane huwelijk te consummeren. Welk meisje van 19 speelt er op die leeftijd nog buiten en moet eerst door haar moeder opgepoetst worden alvorens aan haar echtgenoot overhandigd te worden? Dat is denk ik zelf meer van toepassing op een kind van 9 dan een volwassen vrouw.

Na dat gebeuren bleef Aisha bij Mohammed wonen, die haar "toestond" vriendinnetjes thuis te laten komen om mee te spelen. Ik was 20 toen ik trouwde en mijn toenmalige man vond het niet echt nodig dat ik vriendinnetjes over de vloer liet komen om mee te spelen. Noch voelde ik zelf enige behoefte om me zo te vermaken.

Wij kunnen er ook niets aan doen dat er ahadith bestaaan waar dit in beschreven wordt, Surrendered. Die hebben wij niet bedacht om Mohammed in een kwaad daglicht te zetten. Dat en vele andere zaken staan allemaal beschreven in jouw eigen boeken die een wezenlijk onderdeel zijn van jouw religie.
Laatst gewijzigd door maartje op 20 mei 2011 21:30, 3 keer totaal gewijzigd.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Surrendered schreef:Petals, was jij echt vroeger een moslim?
Weer zo'n domme uitvlucht.
"Als je de Islam hebt verlaten ben je nooit een echte moslim geweest."
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Surrendered schreef:

Groeten, Surrendered
Wie van de Islam geen goed-nieuws-show maakt, begrijpt de Islam niet.
Henry Ford
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Surrendered schreef:
Laat maar zien dat ik geen gelijk heb dan.
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

Jagang schreef:
Surrendered schreef:Petals, was jij echt vroeger een moslim?
Weer zo'n domme uitvlucht.
"Als je de Islam hebt verlaten ben je nooit een echte moslim geweest."

O ja, zo ken er nog wel meer. Als je kritiek hebt op de koran lees je het in de vertaling allemaal verkeerd doordat je het arabisch niet machtig bent. Ben je die taal wel machtig, staan er plotsklaps hele andere dingen. Maar datzelfde mankement is ineens geen enkel probleem meer als je je wenst te bekeren.
Plaats reactie