[
quote="Surrendered"]
Volgens mij ben je rijp voor het gekkenhuis..
Mooi, ik leef in een gekke huis. De man die ik profeet noem is een moordenaar, pedofiel, rapist, machtlustig ofzoiets, dief e.d. Is dit wat je weet over de profeet(vzmh). Dan kan je inderdaad stoppen met reageren over Islam, en weet je er niks over. Hoe haal je het in je hoofd??? Een man die zegt dat een moordenaar niet eens die hemel gaat RUIKEN is een moordenaar en heeft mensen afgeslacht en liet andere mensen vermoorden??? Als je dat denkt dan ben JIJ gek, ik NIET! Een man die zegt dat dwingen niet helpt, en dat het niet macht, verkracht vrouwen, en geeft andere de recht om hetzelfde te doen? Ben je gek in je neus??? Of dat hij een pedo was. KOM OP ZEG!!! Een hadith die zegt dat zij 9 was, en andere hadiths die aangeven dat zij duidelijk 19 was, wat wil je hierop zeggen Samsa? Een man die zegt dat diefstal niet mag, en dat je iets niet mag pakken wat niet van jou is, is een dief??? Ga weg man.
Groeten, Surrendered[/quote][/quote]
Tja, mensen kunnen soms erg dubbel reageren. Mijn ex bijvoorbeeld had een afkeer tegen Morakkanen omdat het volgens hem allemaal dieven waren. Maar diezelfde moraalridder kwam op een kwade dag wel aan met een gestolen fiets die hij van een Marokkaan gekocht had. Ik bedoel maar.. woorden en daden zijn niet van hetzelfde laken een pak. En jouw afgodje wordt nu eenmaal niet door anderen zo blind op een voetstuk geplaatst. Het komt er dus op neer dat voor jou alleen de mooie woorden tellen en dat anderen ook andere ahadith lezen en er het hunne van vinden.
Volgens mij werd Ashia op een dag van het buiten spelen door haar moeder binnen geroepen omdat haar echtgenoot het tijd vond het 3 jaar eerder aangegane huwelijk te consummeren. Welk meisje van 19 speelt er op die leeftijd nog buiten en moet eerst door haar moeder opgepoetst worden alvorens aan haar echtgenoot overhandigd te worden? Dat is denk ik zelf meer van toepassing op een kind van 9 dan een volwassen vrouw.
Na dat gebeuren bleef Aisha bij Mohammed wonen, die haar "toestond" vriendinnetjes thuis te laten komen om mee te spelen. Ik was 20 toen ik trouwde en mijn toenmalige man vond het niet echt nodig dat ik vriendinnetjes over de vloer liet komen om mee te spelen. Noch voelde ik zelf enige behoefte om me zo te vermaken.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat er ahadith bestaaan waar dit in beschreven wordt, Surrendered. Die hebben wij niet bedacht om Mohammed in een kwaad daglicht te zetten. Dat en vele andere zaken staan allemaal beschreven in jouw eigen boeken die een wezenlijk onderdeel zijn van jouw religie.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.