lisa
...ik heb geen haat hoor.
ah neen, je omhelst homo's dan ?
allemaal enge en griezelige verhalen over die lelijke moslims. Haat haat en nog eens haat. Eigenlijk angst..het CBS houdt bij hoeveel moslims er geboren worden en vermeldt dat het zeer verontrustend is allemaal. Dat er ingegrepen moet worden door hen te assimileren, hun vrijheden te beperken of hen weg te pesten. Waar komt al dat Godsdienstkritiek en haat vandaan?? Waarom vallen Westerse landen Islamitische landen binnen??
waarom val jij hier binnen en wil je dat ik een gelovige wordt? Waarom tracht je mij als atheist weg te pêsten, want ik ben niet de slaaf van hem of hij dat gedrocht dat jullie altijd met een hoofdletter schrijven.
Eigenlijk angst..
de angst dat ik jou doorzie die door een imaginable vriendje wat macht meent over mij te claimen?
het CBS houdt bij hoeveel moslims er geboren worden en vermeldt dat het zeer verontrustend is allemaal. Dat er ingegrepen moet worden door hen te assimileren, hun vrijheden te beperken of hen weg te pesten.
het is schandalig dat pasgeboren kindjes een religieuze stempel op zich gedrukt krijgen en jij hebt het over vrijheid, wanneer heeft dat kind kunnen kiezen dan?
Bekogelt met stenen en bier blikjes. Wilders is trots op jullie. Partij van de VRIJHEID. Partij van de haat.
ik heb niks met een partij noch met wilders te maken, ik voel en lees vooral jouw haat. Ik ben een kafir en jij haat mij, doe zo verder, het lukt me aardig om fundi's of funda's gelijk jij te scheiden van de gemiddelde moslim of de gemiddelde christen. Terwijl hier een circussprong lanceert over tolerantie vergeet je dat jij als moslim ook tolerant mag zijn tegen andersdenkenden. Je spant me geen rad voor ogen lisa, no way.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.