KV over Bart Klink

Forum met topics over agnosticisme, atheïsme, humanisme, vrijdenken en andere aanverwante onderwerpen.

Moderator: Moderators

kv
Banned

Bericht door kv » 19 mei 2009 17:34

Devious schreef:Wij kunnen hier ook niets mee. Je komt met niets concreets.
Nee, "jullie" hoeven er ook niets mee te kunnen. (Spreek jij wel vaker in pluralis majestatis trouwens?). Ik richtte me tot Bart en om er dan ook een apart topic van te maken vind ik op zijn zachtst gezegd nogal vreemd. Ik ga er dan ook niet aan mee doen.
En wat dat ontbreken van concrete zaken betreft: het was een analyse n.a.v. concrete zaken, zoals je al had kunnen lezen:
kv schreef:Barts drammen sloeg overigens niet op zijn eigen cv, maar op wat ik her en der elders van hem tegenkwam, en waardoor ik op zijn site belandde. ...
Veel plezier verder, ik ga een week op vakantie.

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! » 19 mei 2009 17:46

kv schreef:
Nee, "jullie" hoeven er ook niets mee te kunnen. (Spreek jij wel vaker in pluralis majestatis trouwens?). Ik richtte me tot Bart en om er dan ook een apart topic van te maken vind ik op zijn zachtst gezegd nogal vreemd. Ik ga er dan ook niet aan mee doen.
En wat dat ontbreken van concrete zaken betreft: het was een analyse n.a.v. concrete zaken, zoals je al had kunnen lezen:
kv schreef:Barts drammen sloeg overigens niet op zijn eigen cv, maar op wat ik her en der elders van hem tegenkwam, en waardoor ik op zijn site belandde. ...
:roll: Waarom plaats je je bericht dan? En ga je niet in op de vragen?
I’m who I want to be!

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 19 mei 2009 19:23

kv schreef: Veel plezier verder, ik ga een week op vakantie.
Een prettige vakantie, kom je nog terug of laat je ons alleen achter. Maar tussen haakjes; alle bezwaren die je hebt over BK of over zijn geschreven stukken. Mag je hier ook neerzetten. Als het echt te moeilijk wordt, dan halen we hem van stal. Maar geef ons eerst een kans om iets van een antwoord neer te zetten. En mijn verwachting is dat je niet ontevreden bent na deze sessie. Hier lopen m/v rond die Bart Klink snel doen vergeten.

Mvg,

Piet.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik » 19 mei 2009 19:26

kv schreef:
IK heb er een apart topic van gemaakt omdat het een bump van een stokoude draad was.
"wij" zijn niet gecharmeerd van hit-and-run posters die hoog van de toren blazen en daarna snel met de noorderzon vertrekken.

collegavanerik, moderator
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.

kv
Banned

Bericht door kv » 19 mei 2009 21:19

p.vroon schreef:Een prettige vakantie, kom je nog terug of laat je ons alleen achter.
Dank, ik vertrek morgenochtend en nee, ik denk niet dat ik hier veel zal vertoeven. De naïviteit alleen al om te menen dat je vrij zou kunnen zijn in je denken..., nee, niet mijn ding.
collegavanerik schreef:"wij" zijn niet gecharmeerd van hit-and-run posters die hoog van de toren blazen en daarna snel met de noorderzon vertrekken.
Bij hoog van de toren blazen moet ik anders toch vooral aan jou denken. ("Het is onzin"e.d. van weinig bescheidenheid getuigende statements). Op talloze plaatsen kom ik je eeuwig identieke riedeltje tegen, maar toegegeven, je bent daarna nooit snel weg. Al word je tot op de bodem afgebrand, in de hoek geluld, op je nummer gezet, je blijft stug doorgaan. Hééél vervelend en voorspelbaar allemaal.
@p.vroon:
types als collegavanerik maken dat ik hier geen minuut langer wil rondhangen dan strikt noodzakelijk. Sorry voor degenen die er een intelligenter visie op nahouden.

collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik » 19 mei 2009 21:25

kv schreef: types als collegavanerik maken dat ik hier geen minuut langer wil rondhangen dan strikt noodzakelijk. Sorry voor degenen die er een intelligenter visie op nahouden.
ik zal je missen, enigma :D
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.

Ongeloveloos
Banned

Bericht door Ongeloveloos » 19 mei 2009 21:37

kv schreef:
types als collegavanerik maken dat ik hier geen minuut langer wil rondhangen dan strikt noodzakelijk.
Nooit gehoord van "zelfkastijding" ?
Het is goed dat er zo iemand is, anders ging ik nog twijfelen aan mijzelf :twisted:

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! » 19 mei 2009 22:31

collegavanerik schreef:
kv schreef: types als collegavanerik maken dat ik hier geen minuut langer wil rondhangen dan strikt noodzakelijk. Sorry voor degenen die er een intelligenter visie op nahouden.
ik zal je missen, enigma :D
??? Wat zit hier in het vat wat ik niet weet of begrijp?? Op mijn vraag aan Karel heb ik trouwens ook nog geen antwoord gekregen, hoewel ik er van overtuigd ben dat hij meelurkt! En idd, het lijkt op een hit & run topic!
I’m who I want to be!

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 19 mei 2009 22:59

Ik heb het idee dat 'wij' alleen zijn gebruikt om Bart Klink te bereiken, maar dat is dus niet echt gelukt.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! » 19 mei 2009 23:11

Kitty schreef:Ik heb het idee dat 'wij' alleen zijn gebruikt om Bart Klink te bereiken, maar dat is dus niet echt gelukt.
Nou, laten Karel en Bart Klink het dan zelf uitspelen! Ik ben er ook klaar mee! Aan de andere kant, hoe "zielig" kun je zijn, om via dit forum je gram te halen! P. Strootman vergeten?
I’m who I want to be!

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 20 mei 2009 06:37

collegavanerik schreef:ik zal je missen, enigma :D
Nee, zeker geen Enigma. Die zou mij niet tussen haakjes hebben gezet met een vraagtekens erachter, maar een uitroepteken gebruikt hebben. :)

Ik heb inmiddels de site van Bart Klink bekeken en ben erg vereerd in hetzelfde hoekje als hij gedrukt te worden.
Ik las net zijn boekrecensie van het boek van John Haught.
@Bart Klink,
Mijn complimenten voor zulk helder denken en schrijven.
Born OK the first time

collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik » 20 mei 2009 10:52

enigma niet Enigma (dat is te veel eer).

Dus gewoon iemand die zich in een waas van onbegrijpelijkheid (enigma) wil hullen om zo te verbergen dat de keizer geen kleren aan heeft. 8)
Afbeelding Hebr 6:

Bart
Geregelde verschijning
Contacteer:

Bericht door Bart » 21 mei 2009 00:49

Beste Karel,

De enige reden dat ik nog niet gereageerd heb op je mail is tijdgebrek. Ik ben momenteel aan het afstuderen en mijn site compleet aan het vernieuwen, en dat kost een hoop tijd. Meestal neem ik een keer per maand de tijd om alle reactie te beantwoorden, en dat hoop ik snel weer te doen. Heb dus nog gewoon even geduld. Ik schuw geen kritiek, ik heb alleen niet de tijd om overal direct op in te gaan.

Met vriendelijke groet,

Bart Klink

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! » 21 mei 2009 02:07

Bart Klink schreef:Beste Karel,

De enige reden dat ik nog niet gereageerd heb op je mail is tijdgebrek. Ik ben momenteel aan het afstuderen en mijn site compleet aan het vernieuwen, en dat kost een hoop tijd. Meestal neem ik een keer per maand de tijd om alle reactie te beantwoorden, en dat hoop ik snel weer te doen. Heb dus nog gewoon even geduld. Ik schuw geen kritiek, ik heb alleen niet de tijd om overal direct op in te gaan.

Met vriendelijke groet,

Bart Klink
Mwah, dit weer lezend, toch wel een beetje een heethoofd, deze Karel.
I’m who I want to be!

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 21 mei 2009 09:54

lost and not found yet! schreef: Mwah, dit weer lezend, toch wel een beetje een heethoofd, deze Karel.
En een prachtig koel antwoord heeft hij nu gekregen van Bart.
Born OK the first time

Plaats reactie