KV over Bart Klink

Forum met topics over agnosticisme, atheïsme, humanisme, vrijdenken en andere aanverwante onderwerpen.

Moderator: Moderators

Bart
Geregelde verschijning
Contacteer:

Bericht door Bart » 21 mei 2009 20:52

Ik heb Karels mail net beantwoord op mijn site. Dit is wat ik daar heb geschreven:

Beste Karel,

Wat een oordelen voor iemand die mij verder niet kent! Gelukkig weten de mensen die mij echt kennen wel beter. Evangeliseren doe ik niet, ik ga niet langs deuren of val mensen op staat lastig met mijn gedachtegoed. Mijn site is informatief en mensen komen daar vrijwillig, ik dring het aan niemand op. Ik beweer ook nergens dat ik definitieve zekerheden heb, blijf continu vragen stellen en de discussie met andersdenkenden aangaan. De rest van uw reactie bestaat uit persoonlijke aanvallen, en ik vind het niet de moeite waard om daar verder op in te gaan.

Met vriendelijke groet,

Bart Klink

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! » 21 mei 2009 23:08

Bart Klink schreef:Ik heb Karels mail net beantwoord op mijn site. Dit is wat ik daar heb geschreven:

Beste Karel,

Wat een oordelen voor iemand die mij verder niet kent! Gelukkig weten de mensen die mij echt kennen wel beter. Evangeliseren doe ik niet, ik ga niet langs deuren of val mensen op staat lastig met mijn gedachtegoed. Mijn site is informatief en mensen komen daar vrijwillig, ik dring het aan niemand op. Ik beweer ook nergens dat ik definitieve zekerheden heb, blijf continu vragen stellen en de discussie met andersdenkenden aangaan. De rest van uw reactie bestaat uit persoonlijke aanvallen, en ik vind het niet de moeite waard om daar verder op in te gaan.

Met vriendelijke groet,

Bart Klink
Super mooi antwoord Bart! Alleen jammer dat Karel een hit and run forummer is! Complimenten voor je site!
I’m who I want to be!

kv
Banned

Bericht door kv » 26 mei 2009 23:40

@Bart,
dank voor toch nog reageren en plaatsen. Zal zeker reageren via je e-mail, maar ben net thuis en heb voorlopig andere zaken aan m'n hoofd. Alvast één kleine opmerking hier:
Bart Klink schreef:Evangeliseren doe ik niet, ik ga niet langs deuren of val mensen op staat lastig met mijn gedachtegoed.
Kom op, Bart, ik kom je naam talloze malen tegen op talloze sites. Overal laat je je geurvlag achter. Dat is geen evangeliseren op de klassieke wijze, maar ook evangelisten gaan met hun tijd mee. Overigens heb ik niets tegen evangeliseren - ieder moet vooral doen waar hij of zij zin in heeft - maar ik kreeg sterk de indruk dat je zelf niet doorhebt dat er na je bekering in feite niets in je gedrag veranderd is. Je dweept nog steeds, maar nu voor een andere club. Kom ik in email nog wel op terug, maar niet hier: te veel ruis van ééndimensionale nablaters.
@lanfy!,
jij leek me zo'n nablater - in ieder geval manifesteer je je zo hier met je losse flodders - maar ik vergiste me wellicht. Na me door nog 100 andere éénregelige non-antwoorden van je te hebben geworsteld, kwam ik zowaar een intrigerender persoonlijker ontboezeming tegen.(*) Misschien ga ik er nog wel eens op in.
@Kitty,
jouw geloofsbeleidenis, m.n. je visie op theologie, kom ik zéker nog een keertje op terug.

*) Edit: was in topic over boek S. Paas dat me niets zegt. Wel las ik net zijn laatste post die een perfecte analyse geeft van dit forum.

arthas
Forum fan

Bericht door arthas » 27 mei 2009 12:19

Het is toch wel behoorlijk frappant dat je je zo verheven voelt boven anderen terwijl ik van jouw kant weinig anders zie dan ordinair gezeik. Als ik van jou meerdimensionaliteit zou moeten leren vrees ik dat die andere dimensies niet veel diepgang hebben.

Plaats reactie