Credible heeft een storing.

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

dikkemick
Ontoombaar

Re: Credible stopt.

Bericht door dikkemick » 07 aug 2016 18:26

Gelukkig is er nog http://forum.refoweb.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Een rustig forum zonder moderatie (lijkt het wel).
Helaas zijn de interessante topics afgeschermd voor atheïsten. Deze topics vereisen lidmaatschap.

Misschien ben ik overigens wel de laatste die ooit een ban heeft mogen ontvangen op credible. Een hele eer.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik » 07 aug 2016 19:59

Nu al bijna een week. De eerste dagen was er ook een foutmelding te zien, ik denk niet dat ze echt zijn gaan hemelen.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)

Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour » 07 aug 2016 20:17

Ik wens ze veel succes. Ze houden met veel minder mensen de boel draaiend dan wij hier. Dan nog zo'n probleem in de vakantie periode. Dat kan je missen als kiespijn.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 07 aug 2016 20:27

dikkemick schreef:Gelukkig is er nog http://forum.refoweb.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben er denk ik 8 jaar geleden geweest en kwam toen al in aanraking met het onderschrijven van een geloofsbelijdenis alvorens ik in bepaalde rubrieken mocht posten. Uiteindelijk zat ik in religie algemeen de rest was verboden terrein. Daar was ik constant in gesprek met enkele moderators :wink: en dat ging op den duur vervelen.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

ChaimNimsky
Bevlogen

Bericht door ChaimNimsky » 07 aug 2016 21:17

Dat beloof ik schreef:Nu al bijna een week. De eerste dagen was er ook een foutmelding te zien, ik denk niet dat ze echt zijn gaan hemelen.
Is duidelijk geen bewuste actie. Misschien dat de Admin op vakantie is. De tabel is corrupt of afwezig in de database bij een PHHPBB3 installatie, configuratie, upgrade of een onvolledige restore van de database backup.
Hopelijk zijn ze snel weer online.
Een mens zonder religie is als een vogel zonder fiets.

malou
Forum fan

Bericht door malou » 07 aug 2016 22:00

Ja, het forum ligt al ca. een week plat....ben benieuwd of het weer in de lucht komt.
Maar anders is er ook nog dit forum....een van de weinigen op dit gebied.
Mocht het niet meer lukken op credible kan men altijd nog hier terecht... :wink:

http://forum.geloofsgesprek.nl/forum.ge ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 08 aug 2016 09:40

@malou: Ik heb er even gekeken en ben eerst maar even naar de forumregels gegaan en kwam dit tegen.
Het is kwetsend voor christenen als hun god gelijk wordt gesteld met de duivel, een wrede dictator, etc.
Denk niet dat ik hier thuis hoor.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm » 08 aug 2016 10:11

Met Bonjour wens ik ze succes. Ik hoop voor ze dat het weer goed komt.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan

Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik » 08 aug 2016 11:58

PietV. schreef:
dikkemick schreef:Gelukkig is er nog http://forum.refoweb.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben er denk ik 8 jaar geleden geweest en kwam toen al in aanraking met het onderschrijven van een geloofsbelijdenis alvorens ik in bepaalde rubrieken mocht posten. Uiteindelijk zat ik in religie algemeen de rest was verboden terrein. Daar was ik constant in gesprek met enkele moderators :wink: en dat ging op den duur vervelen.
Heb daar geen last van gehad, mogelijk begrijpt men al wat beter wat vrijheid van meningsuiting betekent. Ik heb wel eens een berichtje gehad dat ik in een rubriek zat waarbij men er van uitging dat je bepaalde uitgangspunten onderschreef, en die onderschreef ik dus niet. Ook goed dan blijf ik daar weg, ik ga ook niet op zondag in de kerk zitten omdat ik dat recht nu eenmaal heb.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 08 aug 2016 15:01

Dat beloof ik schreef: ik ga ook niet op zondag in de kerk zitten omdat ik dat recht nu eenmaal heb.
Er valt ook niet veel te discussiëren in een kerk.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 09 aug 2016 11:39

De vakantie op credible is nog niet voorbij. Nu kan er dus via php even een mededeling worden geplaatst. De bouwvakvakantie is begonnen, onze metselaars en timmerlieden zitten nu in Spanje. Maar het hele systeem ligt plat.

Wilsophie
Forum fan

Bericht door Wilsophie » 09 aug 2016 15:32

Helaas zijn de interessante topics afgeschermd voor atheïsten. Deze topics vereisen lidmaatschap.

Misschien ben ik overigens wel de laatste die ooit een ban heeft mogen ontvangen op credible. Een hele eer.
Nee hoor. Ik had mij weer eens aangemeld gewoon conform de regels maar wel met een andere gebruikersnaam en heb mij keurig aan de regels van de refo's gehouden en dat heeft ook enige tijd geduurd. Tot mijn verbazing werd ik een week geleden zonder enige vorm van overleg eraf gegooid. Ik heb een email gestuurd naar de beheerders met de vraag met welke reden zij mij eraf gooide, en u staat verbaast van de reacties. Dus Dikkemick ....wil je hun reden weten?
Ik heb maar eerst gevraagd aan Maria of ik dat mag melden. Maar luister en huiver!!

Wilsophie
Forum fan

Bericht door Wilsophie » 09 aug 2016 15:33

malou schreef:Ja, het forum ligt al ca. een week plat....ben benieuwd of het weer in de lucht komt.
Maar anders is er ook nog dit forum....een van de weinigen op dit gebied.
Mocht het niet meer lukken op credible kan men altijd nog hier terecht... :wink:

http://forum.geloofsgesprek.nl/forum.ge ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar is men ook niet echt humaan bezig want ook daar ben ik van deelname uitgesloten.

Wilsophie
Forum fan

Bericht door Wilsophie » 09 aug 2016 15:35

Bonjour schreef:Ik wens ze veel succes. Ze houden met veel minder mensen de boel draaiend dan wij hier. Dan nog zo'n probleem in de vakantie periode. Dat kan je missen als kiespijn.
Het gebeurde vlak nadat ik werd uitgesloten van deelname zonder opgaaf van reden, dus misschien heb ik het wel veroorzaakt. Knap toch?

Wilsophie
Forum fan

Bericht door Wilsophie » 09 aug 2016 15:36

PietV. schreef:
Dat beloof ik schreef: ik ga ook niet op zondag in de kerk zitten omdat ik dat recht nu eenmaal heb.
Er valt ook niet veel te discussiëren in een kerk.
Helemaal eens Piet.

Plaats reactie