Meldpunt voor haat jegens ongelovigen op het internet.

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers » 31 mei 2006 13:23

Devious schreef:
wahlers schreef: als...(stelling) ik jou dronken vrouw verleid en er seks mee heb...dan...(conclusie) ben ik een klootzak!
Is dit beledigend!?!.
Ik vind van niet.
Maar we gaan wel een beetje off-topic.

Ciao...
Hiermee bedoelde ik aan te geven dat er best negatieve, en persoonlijk negatieve, uitdrukkingen gebruikt mogen worden mits hier ondersteunende argumenten voor zijn.

Ik zeg dit met nadruk omdat ik uit ervaring weet dat sommige fundamentalistische gelovigen al snel 'iets' als beledigend ervaren.
Ik heb met name wat negatieve ervaringen met Moslims - inclusief 3 doodsbedreigingen!

MvG, Wim

p.s. overigens maken bedreigingen weinig indruk op mij.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)

MrJ

Bericht door MrJ » 11 aug 2006 15:47

Vraagje: Wordt dit beschouwd als 'schelden'?
Naar mijn mening is het geen schelden!
µ

Je zou het kunnen opvatten als godslastering en daar staan zware straffen op... hopelijk heeft de inquisitie dit niet gemerkt want dit zou zonder pardon de brandstapel betekenen :P

Maar volgens mij is dit niet schelden...

sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun » 20 aug 2006 10:50

lanier schreef:Bargoense benamingen voor Jezus zijn trouwens 'Jan an de lat' en 'Tinus aan de rekstok'. Kan kwetsend overkomen, maar dan kunnen we nog altijd T~N~S of iets dergelijks neerzetten. :wink:
Bij Jan an de lat zou ik eerder aan Jan Marijnissen denken howel Jan op de lat dan een meer geëigende uitdrukking zou zijn.
;)

Bij zijn SP bestaat een weblog waar eveneens op de gewenste werkelijkheidsinkleuring gemodereerd wordt.Zo nu en dan tref je er propagandistische haatzaaierij al lijkt er een kentering te zitten in het wegzuiveren van (ridiculiseerbare) onwelgevallige meningen...

bad_religion

Bericht door bad_religion » 23 sep 2006 23:36

Dit is een christelijk forum! Daarom wordt er van iedereen verwacht dat men zich netjes zal gedragen, dat wil zeggen: Geen schelden en/of vloeken, elkaar in de waarde laten en geen dingen doen die niet in de Christelijke gedachtegang liggen.

Dit forum is bedoelt voor christenen. Het forum is daarom niet bedoelt als discussieplaats tussen gelovigen en niet-gelovigen. Atheïsten zullen niet toegelaten worden want de praktijk leert dat ze er alleen maar op uit zijn om op christelijke forums de sfeer te verpesten.

Bij de serieuze gedeelten van het forum is het verboden om off-topic te gaan. Indien iemand toch off-topic gaat moet deze persoon hiermee ophouden en een nieuwe topic openen voor het onderwerp.

Bij het minder serieuze gedeelte zoals het plein geldt dit ook, maar in een minder strenge mate. Ook wordt er natuurlijk verwacht dat er niet gespamt wordt en dergelijke praktijken.

Indien iemand na twee waarschuwingen nog steeds de regels overtreed zal hij worden verbannen van het forum.

De mods mogen ongepaste personen zonder uitleg verbannen.

Het forum is bedoelt als een opbouwende plaats voor het geloof.
Gezellig en wij maar met die klootkutten opgescheept zitten omdat we niet discrimineren. Atheïsten mogen hun forumpjes niet meer "verpesten". No worry, ze zwermen wel naar FT om te gaan spammen!

Achnaton
Forum fan

Bericht door Achnaton » 24 sep 2006 01:25

Goed opgemerkt.

Een paar dingen:
jesussaves schreef:en geen dingen doen die niet in de Christelijke gedachtegang liggen.

De mods mogen ongepaste personen zonder uitleg verbannen.

Het forum is bedoelt als een opbouwende plaats voor het geloof
.
Noem het maar het superioriteitsbeginsel, alle segregatie vind hierin zijn oorsprong.

Ik laat me er even niet over uit of het goed/slecht is, zie het als een argument tegen de
gedachte dat geloof de mens bij elkaar brengt. Begrijp ook dat argumenten niet passen
in geloof. Rest your choice.

FW
Forum fan

Bericht door FW » 24 sep 2006 01:33

jesussaves schreef:[bHet forum is bedoelt als een opbouwende plaats voor het geloof[/b].
Fout. Helemaal fout.

"Bedoelt" moet met een d.
Rede

Plaats reactie