Afgekeurd wegens op de man spelen

Hierin worden grove overtredingen geplaatst waar de beheerders van https://www.freethinker.nl" uitdrukkelijk afstand van nemen.

Moderator: Moderators

zennie
Forum fan

Afgekeurd wegens op de man spelen

Bericht door zennie » 26 dec 2014 23:41

HA iam kwam je ook nog even langs, mocht je zo lang opblijven van papa en mamma?
We zijn onze herrinneringen

Karssenberg
Banned

Re: Geloof in de praktijk

Bericht door Karssenberg » 26 dec 2014 23:56

zennie schreef:HA iam kwam je ook nog even langs, mocht je zo lang opblijven van papa en mamma?
Ik meende dat er ook een regel was, die dit flauwe spelen op de persoon verbiedt. Maar de moderatoren slapen misschien zelf ook al?
Wie de waarheid spreekt hoeft niet bang te zijn voor tegenspraak.

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 27 dec 2014 00:00

Karssenberg schreef: Ik meende dat er ook een regel was, die dit flauwe spelen op de persoon verbiedt. Maar de moderatoren slapen misschien zelf ook al?
Zou je liever het bovenstaande filmpje willen bekijken K?
Alles dat hier ter sprake is gekomen wordt er behandeld. Alle "argumenten", Alle red-herrings, Alle ad populums...
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter » 27 dec 2014 00:01

Ik meende dat er ook een regel was, die dit flauwe spelen op de persoon verbiedt. Maar de moderatoren slapen misschien zelf ook al?
Kom Karssenberg, vind jij dit nog niveau wat Iam hier uitspuwt. Of ga jij ook de tweede wet van de thermo aan bestaan van tijd linken.

Iam is een trol.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29

De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.

Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fansite van de betreffende persoon, of op een politiek forum een mening geven die conflicteert met de mening van de meerderheid van de gebruikers daar.

Materiaal of meningen geven die als schokkend of confronterend ervaren kunnen worden, is ook een veelvoorkomende methode.

Meningen geven die niet van toepassing zijn op de werkelijke gedachtegoed van de poster

Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.

Schijnargumenten geven, enkel en alleen om de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.

Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als "AIDS is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov

zennie
Forum fan

Bericht door zennie » 27 dec 2014 00:09

Karssenberg schreef:
zennie schreef:HA iam kwam je ook nog even langs, mocht je zo lang opblijven van papa en mamma?
Flauw spelen op de persoon? Stel dat iam stiekum onder de lakens van zijn bed toch nog even internet op gaat om hier zijn onzin uit te braken terwijl hij van papa en mama moest slapen. Dan behoed ik hem toch maar mooi voor een zonde, immers, eert Uw vader en Uw moeder!

Karssenberg
Banned

Bericht door Karssenberg » 27 dec 2014 00:11

pallieter schreef:
Kom Karssenberg, vind jij dit nog niveau wat Iam hier uitspuwt. Of ga jij ook de tweede wet van de thermo aan bestaan van tijd linken.

Iam is een trol.
Zelfs als je gelijk zou hebben dan is dit een typisch staaltje van atheïstisch (gebrek aan) normbesef: als iemand zich misgaat dan mag je met gelijke munt terugbetalen.

Karssenberg
Banned

Bericht door Karssenberg » 27 dec 2014 00:15

zennie schreef:
Flauw spelen op de persoon? Stel dat iam stiekum onder de lakens van zijn bed toch nog even internet op gaat om hier zijn onzin uit te braken terwijl hij van papa en mama moest slapen. Dan behoed ik hem toch maar mooi voor een zonde, immers, eert Uw vader en Uw moeder!
Dat bedoel ik, Zennie. En dit soort gepraat wordt hier gedoogd kennelijk.

pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter » 27 dec 2014 00:15

Zelfs als je gelijk zou hebben dan is dit een typisch staaltje van atheïstisch (gebrek aan) normbesef: als iemand zich misgaat dan mag je met gelijke munt terugbetalen.
Bullshit, doe ik evengoed met een atheïstische trol.

Waarom is dat zo moeilijk voor jou te begrijpen? Het feit dat ik geen bal geef of iemand gelovig is of niet, homo is of niet, zwart is of niet,...

Ik beoordeel welzeker mensen. Maar alleen over hun daden en woorden, niet hun geloof of afkomst of wat dan ook.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov

zennie
Forum fan

Bericht door zennie » 27 dec 2014 00:17

Ja maar Karssenberg, ik ben maar een zondaar zonder enig normbesef, daar moet jij toch wel wat vergevingsgezinder tegenover staan?

Waar blijven je replieken op de vele antwoorden die jij op jouw trol berichten heb gekregen, of blijf je nu hangen in de verontwaardigde modus van : Zie je nou wel als je atheïsten diep beledigd reageren ze wat bits?

Iam
Forum fan

Bericht door Iam » 27 dec 2014 00:33

zennie schreef:
Karssenberg schreef:
Zal je uit de droom helpen,..ben 24 en ondertussen al wat maandjes getrouwd...jammer hey.. ;)

Gr..
As physicist Paul Davies has said “There is no known law of physics able to create information from nothing.”4 That, is science fact.

zennie
Forum fan

Bericht door zennie » 27 dec 2014 00:33

Karsenberg, iam heb ik nooit hoog hebben staan, dit omdat hij van meet af aan aan het trollen was. Jouw had ik wat hoger staan en ik vind eerlijk gezegd dat jij ook zo nu een dan wat onzin naar je hoofd kreeg. Maar nu jij je ontpopt als een echte trol. Dat wil zeggen provoceren zonder in gaan op antwoorden ben jij bij mij diep gezakt tot het niveau van een trol. Meer kan ik er niet van maken. En wat ik met iam doet daar heb jij gewoonweg je neus niet in te steken. Er staan twee pagina's vol met commentaren op jouw provocerende opmerkingen en je gaat er gewoon niet op in. Maar welk verwacht jij netheid en beleefdheid als jij en iam hier mensen gewoon aan het beledigen bent. Ik heb me ernstig vergist in je en wat mij betreft ben je de zoveelste reli fundi die uitgeluld is en alleen nog maar kan trollen met provocerende tekstjes zonder in te gaan op commentaren net als iam, geen haar beter...

zennie
Forum fan

Bericht door zennie » 27 dec 2014 00:34

Iam schreef:
Zal je uit de droom helpen,..ben 24 en ondertussen al wat maandjes getrouwd...jammer hey.. ;)

Gr..
Dan ben je duidelijk iemand met een ontwikkelings achterstand, inderdaad jammer voor je...

Iam
Forum fan

Bericht door Iam » 27 dec 2014 00:39

zennie schreef:Karsenberg, iam heb ik nooit hoog hebben staan, dit omdat hij van meet af aan aan het trollen was. Jouw had ik wat hoger staan en ik vind eerlijk gezegd dat jij ook zo nu een dan wat onzin naar je hoofd kreeg. Maar nu jij je ontpopt als een echte trol. Dat wil zeggen provoceren zonder in gaan op antwoorden ben jij bij mij diep gezakt tot het niveau van een trol. Meer kan ik er niet van maken. En wat ik met iam doet daar heb jij gewoonweg je neus niet in te steken. Er staan twee pagina's vol met commentaren op jouw provocerende opmerkingen en je gaat er gewoon niet op in. Maar welk verwacht jij netheid en beleefdheid als jij en iam hier mensen gewoon aan het beledigen bent. Ik heb me ernstig vergist in je en wat mij betreft ben je de zoveelste reli fundi die uitgeluld is en alleen nog maar kan trollen met provocerende tekstjes zonder in te gaan op commentaren net als iam, geen haar beter...
Nou wordt ie helemaal mooi.. Rare ben jij.. Ik beledig niemand.. Ik noem gewoon jullie volle namen probeer netjes te blijven > jullie noemen mij Lam, enz.. Ga je vervolgens zeggen dat ik beledig.. Rare ben jij.. :?

Gr...
As physicist Paul Davies has said “There is no known law of physics able to create information from nothing.”4 That, is science fact.

zennie
Forum fan

Bericht door zennie » 27 dec 2014 00:44

Iam schreef:
zennie schreef:Karsenberg, iam heb ik nooit hoog hebben staan, dit omdat hij van meet af aan aan het trollen was. Jouw had ik wat hoger staan en ik vind eerlijk gezegd dat jij ook zo nu een dan wat onzin naar je hoofd kreeg. Maar nu jij je ontpopt als een echte trol. Dat wil zeggen provoceren zonder in gaan op antwoorden ben jij bij mij diep gezakt tot het niveau van een trol. Meer kan ik er niet van maken. En wat ik met iam doet daar heb jij gewoonweg je neus niet in te steken. Er staan twee pagina's vol met commentaren op jouw provocerende opmerkingen en je gaat er gewoon niet op in. Maar welk verwacht jij netheid en beleefdheid als jij en iam hier mensen gewoon aan het beledigen bent. Ik heb me ernstig vergist in je en wat mij betreft ben je de zoveelste reli fundi die uitgeluld is en alleen nog maar kan trollen met provocerende tekstjes zonder in te gaan op commentaren net als iam, geen haar beter...
Nou wordt ie helemaal mooi.. Rare ben jij.. Ik beledig niemand.. Ik noem gewoon jullie volle namen probeer netjes te blijven > jullie noemen mij Lam, enz.. Ga je vervolgens zeggen dat ik beledig.. Rare ben jij.. :?

Gr...
Je bent van meet af aan beledigend geweest door hier zaken te poneren zonder onderbouwing en nergens op in te gaan, je hebt het niveau van een dertienjarige. Ik kan jouw echt niet serieus nemen en ik begrijp niet dat mensen als jij getolereerd worden op dit forum!

Iam
Forum fan

Bericht door Iam » 27 dec 2014 01:06

zennie schreef:
Iam schreef:

Gr...
Je bent van meet af aan beledigend geweest door hier zaken te poneren zonder onderbouwing en nergens op in te gaan, je hebt het niveau van een dertienjarige. Ik kan jouw echt niet serieus nemen en ik begrijp niet dat mensen als jij getolereerd worden op dit forum!
dit soort uitspraken krijg je als het je geloof aanvalt.. Als jij een antwoord in tegenspraak met jou geloof een belediging vindt.. ?? Verder probeer ik me zoveel afzijdig te houden bij mensen die bewust de confrontatie opzoeken onder het motto.. If you can't winn, ban them!!
Neem het me niet kwalijk dat ik me wijselijk afstandig hou met het vooruitzicht op een goede "samenwerking" :? (Respectabele)
Gelukkig zijn hier ook nog, andere personen!

Gr..

Gesloten