Afgesplitst van "zorgen van het nageslacht"

Hierin worden grove overtredingen geplaatst waar de beheerders van https://www.freethinker.nl" uitdrukkelijk afstand van nemen.

Moderator: Moderators

Gesloten
Jist
Forum fan

Afgesplitst van "zorgen van het nageslacht"

Bericht door Jist » 14 jun 2016 12:38

Klimaatverandering? Ik maak me veel meer zorgen over de opmars van religie.
Ik ben tegen totalitaire dictatuur, vandaar dat ik mij genoodzaakt voel me terug te trekken van Freethinker.

Erik
Bevlogen
Contacteer:

Re: De zorgen van het nageslacht

Bericht door Erik » 14 jun 2016 18:50

Jist schreef:Klimaatverandering? Ik maak me veel meer zorgen over de opmars van religie.
Dat krijg je als je kortzichtig bent.
Religie overleeft de mensheid wel, klimaatverandering niet.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)

Jist
Forum fan

Bericht door Jist » 14 jun 2016 18:57

Erik schreef: Dat krijg je als je kortzichtig bent.
Kun je even doorspoelen na het kakken Erikje.
Ik ben tegen totalitaire dictatuur, vandaar dat ik mij genoodzaakt voel me terug te trekken van Freethinker.

Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik » 14 jun 2016 19:05

Jist schreef:
Erik schreef: Dat krijg je als je kortzichtig bent.
Kun je even doorspoelen na het kakken Erikje.
Ik toon slechts het hiaat in jouw denken aan.
Jammer dat je zelfs dat niet in wilt zien, maar liever je niet aflatende agressie toont in nagenoeg elk topic waar je actief bent en je gedraagt als een ware dictator, dat waar je hier de moderatie telkens van beschuldigd.
Maar het is nu wel duidelijk lijkt me.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Jist
Forum fan

Bericht door Jist » 14 jun 2016 19:10

Erik schreef: Maar het is nu wel duidelijk lijkt me.
Nou, opgelucht? Verder ga ik niet op je in, Ik ga ook niet in discussie met een drol in de pot. Die spoel ik door. Toedeloe Erik.

He, nu kan je lekker gaan janken bij een mod en dat laatste punt bij elkaar huichelen en me een ban bezorgen Joepie. Doe maar snel Erikje, want dat wil je toch zo graag? Ga maar gauw.

Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik » 14 jun 2016 19:14

Jist schreef:
Erik schreef: Maar het is nu wel duidelijk lijkt me.
Nou, opgelucht? Verder ga ik niet op je in, Ik ga ook niet in discussie met een drol in de pot. Die spoel ik door. Toedeloe Erik.

He, nu kan je lekker gaan janken bij een mod en dat laatste punt bij elkaar huichelen en me een ban bezorgen Joepie. Doe maar snel Erikje, want dat wil je toch zo graag? Ga maar gauw.
Jammer van (weer) zo een onnodige ad hominem.
Ik tracht slechts je te motiveren tot nadenken.
Waarom toch die telkens terugkerende agressie?
Wat frustreert je toch?

Jist
Forum fan

Bericht door Jist » 14 jun 2016 19:21

Erik schreef: Jammer van (weer) zo een onnodige ad hominem.
Wat frustreert je toch?
Je bent een vies irritant ventje, was je in het verleden en nu doe je weer precies hetzelfde.

Je eerste bericht was al zeer neerbuigend, dus loop niet te huichelen joh. Je komt helemaal niet voor een discussie. Je komt om te etteren en de boel te ontsporen. En het liefst een ban te ontlokken. Die kans heb je, dus ga je gang. Jouw gedrag en dat van een paar anderen verzieken het hier toch. Dus ik zit er niet mee. Verzilver die ban knul, je moeder Zal trots op je zijn.

En anders ben ik zelf weg. Ik zie enkel geen optie om mn account te sluiten. Ik ben wel klaar met Freethinker zoals het gaat.

Dus kom op met die ban, graag permaban.

Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik » 14 jun 2016 19:24

Jist schreef:
Erik schreef: Jammer van (weer) zo een onnodige ad hominem.
Wat frustreert je toch?
Je bent een vies irritant ventje, was je in het verleden en nu doe je weer precies hetzelfde.

Je eerste bericht was al zeer neerbuigend, dus loop niet te huichelen joh. Je komt helemaal niet voor een discussie. Je komt om te etteren en de boel te ontsporen. En het liefst een ban te ontlokken. Die kans heb je, dus ga je gang. Jouw gedrag en dat van een paar anderen verzieken het hier toch. Dus ik zit er niet mee. Verzilver die ban knul, je moeder Zal trots op je zijn.

En anders ben ik zelf weg. Ik zie enkel geen optie om mn account te sluiten. Ik ben wel klaar met Freethinker zoals het gaat.

Dus kom op met die ban, graag permaban.
Je oogst wat je zaait.
Maar waarom wil je nou toch zo graag die ban?
Je kunt toch gewoon opstappen?

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 14 jun 2016 19:27

Jist schreef: Ik ben wel klaar met Freethinker zoals het gaat.
Zou het dan toch helpen [-o<
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Jist
Forum fan

Bericht door Jist » 14 jun 2016 19:32

doctorwho schreef: Zou het dan toch helpen [-o<
Mooi he, lekker treiteren. Heerlijk moet dat zijn om zo je gelijk te krijgen ipv met argumenten.

Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik » 14 jun 2016 19:48

Jist schreef:
doctorwho schreef: Zou het dan toch helpen [-o<
Mooi he, lekker treiteren. Heerlijk moet dat zijn om zo je gelijk te krijgen ipv met argumenten.
Maar als mensen beargumenteerd reageren wordt je ook boos, althans op het moment dat je het er niet mee eens bent.
Uiteraard hoef je het niet altijd eens te zijn, maar dat is wat anders dan om kost wat kost je gelijk te willen halen zoals jij dat doet.
Maar goed, dit is allemaal off-topic.

Waar waren we gebleven? O ja, jij schreef dat je religie gevaarlijker achte dan klimaatverandering voor de mensheid.
Ik beschouw dat als een onderschatting van de gevolgen van klimaatverandering, oftewel je kop in het zand steken, oftwel kortzichtig.
Daarbij is religie in dit topic niet van belang, dus laten we dat er buiten houden.

Gesloten