Electrovisie

Moderator: Moderators

william1603

Electrovisie

Bericht door william1603 » 24 dec 2015 11:56

Hoi,

Ik heb een vraagje voor de experts onder jullie. Ik wil weten of het mogelijk is jezelf onder een laag voltage stroom te zetten..., en hoe doe je dit dan?

Ik zal wat concreter zijn over wat ik voor ogen heb. In mijn beleving moet het te doen zijn om een soort plaat te maken met een stroomvoltageregelaar eraan. Op die wijze moet het dan (volgens mij) mogelijk zijn jezelf onder elektro te krijgen! Is dit ook echt zo? Ik wil het in eerste instantie alleen voor handen en voeten! :lol: Is er iemand die mij kan vertellen of wat ik voor ogen heb een haalbare kaart is? Kan dit? Als je zoiets zou laten doen.., wat kost het dan aan materiaal? Volgens mij (maar ik ben een leek) is het een stuk makkelijker dan een hoge berg beklimmen!

Groeten,

William

Maria
Moderator

Re: Electrovisie

Bericht door Maria » 24 dec 2015 12:03

Millivolts gaat prima.

Wat is je doel? :shock:
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

Bonjour
Site Admin

Bericht door Bonjour » 24 dec 2015 12:18

Sorry, maar als je spreekt over een "laag voltage stroom" heb ik niet een idee dat jij genoeg van elektriciteit weet om experimenten te doen met stroompjes door het lichaam.
Natuurlijk kan het wel. Soms heb je programma's die spullen aanprijzen om met stroomstootjes spieren aan te spannen om af te vallen. Dat gaat met milliVolts. Maar je hebt ook de elektrische stoel die dus minder gezond is. Je moet wel wat van elektriciteit weten om te voorspellen wat het effect van je experimenten.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Jan van Lennip
Diehard

Bericht door Jan van Lennip » 24 dec 2015 12:34

Maria schreef:Millivolts gaat prima.

Wat is je doel? :shock:
Ik ben ook heeeeel benieuwd :o
De beste manier om kritiek te voorkomen is door je mond te houden. Aristoteles