Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door Labyrint » 17 mei 2020 18:26

Wired.com
Waarom het verhaal toch steeds maar blijft terugkomen.
Many news consumers did lap up the story like a new X-Files episode but nobody ran for the hills, and nobody in Congress called for hearings about the “revelation” and its seemingly huge implications for civilization. As one observer on Twitter noted: “I mean the New York Times literally just gave us proof of UFOs and the world didn’t skip a beat.”
Will the New York Times Ever Stop Reporting on UFOs?

By far the weirdest thing about this story is that it keeps on showing up.

Interessant
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 18 mei 2020 10:08

Labyrint schreef:
17 mei 2020 18:26
Wired.com
Waarom het verhaal toch steeds maar blijft terugkomen.
Many news consumers did lap up the story like a new X-Files episode but nobody ran for the hills, and nobody in Congress called for hearings about the “revelation” and its seemingly huge implications for civilization. As one observer on Twitter noted: “I mean the New York Times literally just gave us proof of UFOs and the world didn’t skip a beat.”
Will the New York Times Ever Stop Reporting on UFOs?

By far the weirdest thing about this story is that it keeps on showing up.

Interessant
Inderdaad. A full disclosure. Daar wacht ik op ( dan kan ik denk ik nog lang wachten. hahaha ). The world did'nt skip a beat. Mooi gezegd!

-US- aka -FS-
Universal Soldier a.k.a. Fred-E Skywalker.

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 04 jun 2020 19:44

Het lijkt dat dit topic een beetje stil ligt. Even weer wat input van mijn kant:

On topic: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt: Nou, ik ben nog helemaal niets tegengekomen wat dit 100% staaft. Veel over gelezen. Van Ufo's in het verleden, Ufo's in oost & West, Bud Hopkins, Bob Lazard, Billy Eduard Meier, Stefan Denaerde, Travis Walton, Roswell en vele andere boeken, filmpjes, docu's e.d. Ook Erich von Daniken uitvoerig bestudeerd. De huidige wetenschap doet alles af als hoax of onwetenschappelijk. En is dat ook zo? Daar ligt ook een twijfel bij mij. Nu is mijn vraag.. Heeft iemand nog een tip op dit gebied om eens in te duiken? Kijk, ik geloof wel dat er Ufo's zijn. Heb zelf meermaals zaken in de lucht gezien die ik niet kon verklaren. Met daarbij een paar keer een groep andere mensen. Maar daar kan ik dan niet zomaar van beweren dat het aliens, tijdreizigers of wat dan ook zijn. Alles wat ik daarop baseer is grotendeels ontleend aan de fantasie van de science fiction.

Heb dan ook een groot referentiekader omtrent bestudeerde materie op dit vlak. Ik kan wel aannemen dat sommige zaken refereren aan aliens. Maar ik heb geen poot om op te staan. Geen enkel sprankje bewijs. Dat het universum heel groot is en men de kans op buitenaards leven nu wat groter schat dan vroeger, dat beaam ik volledig. Maar of er humanoide beschavingen zijn die duizenden, of tienduizenden jaren verder in hun technology zijn dat is koffiedik kijken. Startrek, Starwars, Avengers en vele andere films en series scheppen de indruk dat het allemaal al lang duidelijk is en dat het heelal gonst van het leven. Met vliegende schotels en noem maar op. En Area 51 en andere gebieden. Wellicht wordt daar nieuwe technology ontwikkeld wat niets van doen heeft met aliens e.d. Maar ook dat weet ik niet zeker uiteraard.

Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt. Nou. Heb me er jaren in verdiept en tot de slotsom gekomen dat ik er geen antwoord op heb. Dit ook met name omdat alles wordt afgedaan als hoax of onwetenschappelijk. De gouden tip zie ik graag tegemoet..

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 04 jun 2020 21:04

Universal soldier schreef:
04 jun 2020 19:44
Het lijkt dat dit topic een beetje stil ligt.
Wat mij betreft. Er zijn op dit moment geen interessante pieken of veel noemenswaardige nieuwtjes in de serieuzere berichtgeving. Maar mijn draadjes met waarschuwings- belletjes naar diverse bronnen staan altijd strak gespannen. En soms heb ik even een tijdje geen zin.
Universal soldier schreef:
04 jun 2020 19:44
Heeft iemand nog een tip op dit gebied om eens in te duiken?
Nou maar daar moet je dan wel zin in hebben. De meest "ontopic" verband hebbende zaken die te relateren zijn aan TTSA (omdat kernenergie en UAP al sinds de 2e wereldoorlog samen schijnen te gaan) en een geschiedenis hebben, en aangehaald door TTSA Christopher Mellon, en Hal Puthoff is misschien wel deze serieuze website van Robert Hastings.

Of anders deze makkelijk weg te happen serie op YouTube met Nick Pope.
Ep. 1 | The Basement Office | Nick Pope on UFO sightings, the Navy and Pentagon | New York Post
25 minuten per aflevering.

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 05 jun 2020 10:47

Dank je voor je reactie & info Labyrint. Daar kan ik wel (weer) wat mee. interessant filmpje!

Alle goeds.

-US- aka -FS-

Plaats reactie