Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door Labyrint » 17 mei 2020 18:26

Wired.com
Waarom het verhaal toch steeds maar blijft terugkomen.
Many news consumers did lap up the story like a new X-Files episode but nobody ran for the hills, and nobody in Congress called for hearings about the “revelation” and its seemingly huge implications for civilization. As one observer on Twitter noted: “I mean the New York Times literally just gave us proof of UFOs and the world didn’t skip a beat.”
Will the New York Times Ever Stop Reporting on UFOs?

By far the weirdest thing about this story is that it keeps on showing up.

Interessant
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 18 mei 2020 10:08

Labyrint schreef:
17 mei 2020 18:26
Wired.com
Many news consumers did lap up the story like a new X-Files episode but nobody ran for the hills, and nobody in Congress called for hearings about the “revelation” and its seemingly huge implications for civilization. As one observer on Twitter noted: “I mean the New York Times literally just gave us proof of UFOs and the world didn’t skip a beat.”

Interessant
Inderdaad. A full disclosure. Daar wacht ik op ( dan kan ik denk ik nog lang wachten. hahaha ). The world did'nt skip a beat. Mooi gezegd!

-US- aka -FS-
Universal Soldier a.k.a. Fred-E Skywalker.

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 04 jun 2020 19:44

Het lijkt dat dit topic een beetje stil ligt. Even weer wat input van mijn kant:

On topic: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt: Nou, ik ben nog helemaal niets tegengekomen wat dit 100% staaft. Veel over gelezen. Van Ufo's in het verleden, Ufo's in oost & West, Bud Hopkins, Bob Lazard, Billy Eduard Meier, Stefan Denaerde, Travis Walton, Roswell en vele andere boeken, filmpjes, docu's e.d. Ook Erich von Daniken uitvoerig bestudeerd. De huidige wetenschap doet alles af als hoax of onwetenschappelijk. En is dat ook zo? Daar ligt ook een twijfel bij mij. Nu is mijn vraag.. Heeft iemand nog een tip op dit gebied om eens in te duiken? Kijk, ik geloof wel dat er Ufo's zijn. Heb zelf meermaals zaken in de lucht gezien die ik niet kon verklaren. Met daarbij een paar keer een groep andere mensen. Maar daar kan ik dan niet zomaar van beweren dat het aliens, tijdreizigers of wat dan ook zijn. Alles wat ik daarop baseer is grotendeels ontleend aan de fantasie van de science fiction.

Heb dan ook een groot referentiekader omtrent bestudeerde materie op dit vlak. Ik kan wel aannemen dat sommige zaken refereren aan aliens. Maar ik heb geen poot om op te staan. Geen enkel sprankje bewijs. Dat het universum heel groot is en men de kans op buitenaards leven nu wat groter schat dan vroeger, dat beaam ik volledig. Maar of er humanoide beschavingen zijn die duizenden, of tienduizenden jaren verder in hun technology zijn dat is koffiedik kijken. Startrek, Starwars, Avengers en vele andere films en series scheppen de indruk dat het allemaal al lang duidelijk is en dat het heelal gonst van het leven. Met vliegende schotels en noem maar op. En Area 51 en andere gebieden. Wellicht wordt daar nieuwe technology ontwikkeld wat niets van doen heeft met aliens e.d. Maar ook dat weet ik niet zeker uiteraard.

Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt. Nou. Heb me er jaren in verdiept en tot de slotsom gekomen dat ik er geen antwoord op heb. Dit ook met name omdat alles wordt afgedaan als hoax of onwetenschappelijk. De gouden tip zie ik graag tegemoet..

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 04 jun 2020 21:04

Universal soldier schreef:
04 jun 2020 19:44
Het lijkt dat dit topic een beetje stil ligt.
Wat mij betreft. Er zijn op dit moment geen interessante pieken of veel noemenswaardige nieuwtjes in de serieuzere berichtgeving. Maar mijn draadjes met waarschuwings- belletjes naar diverse bronnen staan altijd strak gespannen. En soms heb ik even een tijdje geen zin.
Universal soldier schreef:
04 jun 2020 19:44
Heeft iemand nog een tip op dit gebied om eens in te duiken?
Nou maar daar moet je dan wel zin in hebben. De meest "ontopic" verband hebbende zaken die te relateren zijn aan TTSA (omdat kernenergie en UAP al sinds de 2e wereldoorlog samen schijnen te gaan) en een geschiedenis hebben, en aangehaald door TTSA Christopher Mellon, en Hal Puthoff is misschien wel deze serieuze website van Robert Hastings.

Of anders deze makkelijk weg te happen serie op YouTube met Nick Pope.
Ep. 1 | The Basement Office | Nick Pope on UFO sightings, the Navy and Pentagon | New York Post
25 minuten per aflevering.

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 05 jun 2020 10:47

Dank je voor je reactie & info Labyrint. Daar kan ik wel (weer) wat mee. interessant filmpje!

Alle goeds.

-US- aka -FS-

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 19 jun 2020 10:21

Het blijft interessant hoor :wink:

Trump

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 20 jun 2020 06:13

Labyrint schreef:
19 jun 2020 10:21
Het blijft interessant hoor :wink:
Trump
Drie mogelijkheden:
  1. Trump liegt weer
  2. Trump heeft er weer eens niks van begrepen
  3. Trump verraadt weer eens een staatsgeheim
Ik wens u alle goeds

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 20 jun 2020 09:57

Dat zou alledrie heel erg goed kunnen.
Maar er is nog een mogelijkheid..

Het gaat niet om Trump.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 20 jun 2020 10:35

Als het niet om Trump ging dan hoorde je hem niet.
The president was asked by his eldest son whether he would declassify information about the New Mexico location.
Maar ik hoorde hem wel degelijk Rosswell zeggen!

Trump ziet business en bereid met TTSA een Trumptower voor op de Rosswell site.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 20 jun 2020 17:54

“heeck” schreef:Trump ziet business en bereid met TTSA een Trumptower voor op de Rosswell site.
Ik weet nooit precies hoe te antwoorden of iets uit te leggen, of "waarom eigenlijk"? Maar ik probeer het dan toch maar wel …
Voor de zekerheid. Je weet maar nooit wie er meeleest.

Het zijn inderdaad lekkere losse vrijblijvende vragen die worden gesteld.
Die eigenlijk diezelfde riedel vragen waren als die van Jimmy Kimmel aan..

Bill Clinton
Barack Obama
George Bush jr
Hillary Clinton

Deze bewering van mij over heel dat conditionerings-patroon waar ik het steeds weer over heb heeft vanzelfsprekend wat
direct to the point onderbouwing nodig.

De korte versie …

De Clinton Administratie wilde het bestaan van het UAP fenomeen na een verwachte winst in 2017 publiekelijk oppakken en onderzoeken. Daarover bestaat uitvoerige informatie en documentatie die terug gaat naar zeker 1994.

Maar voor een sneller oppakken…

Enige richting/onderbouwing:

1 minuut 16 sec.

De democraat John Podesta heeft zich moeten terugtrekken na campagnevoering voor Hillary Clinton en heeft zijn beloften in deze niet kunnen waarmaken zoals bedoeld, daar Trump de verkiezingen won.

John Podesta riep zowel in 2002 als in 2003 al op om "declassificatie van UFO-Files". Sprekend hierover, beide keren in de “National Press Club” in Washington.

Precies een jaar later begon Podesta er opnieuw over.

De John Podesta Tweette eind 2014 bij het verlaten van het Witte Huis nog steeds onder president Barack Obama, om daarna campagne voor Hillary Clinton te voeren, dat het: “zijn grootste mislukking van 2014 was, dat het opnieuw niet was gelukt om de UFO documenten te declasificeren”.

Enige richting/onderbouwing

2 minuut 20 sec

Een paar democratisch hooggeplaatsten uit het leger waarvan de namen tot op heden nog niet bekend zijn gemaakt hebben na de verkiezingsuitslag hun medewerking met TTSA moeten beëindigen of naar de achtergrond verdwenen. Het team waaruit TTSA nu bestaat moest voor een deel worden herpakt, en vernieuwd met andere mensen en kennelijk een heel andere strategie.

Hillary Clinton kon wegens de verloren campagne niet meer (zoals uitgesproken tegenover de media o.a. bij Jimmy Kimmel) naar Area 51 (1) met een, ik verzin het niet, een “taskforce” (?) en om het UAP fenomeen te onderzoeken (2) wanneer, en als zij de nieuwe president zou worden.

1 minuut 15 sec

Voor zover ik alles de afgelopen jaren heb gevolgd, heeft men kennelijk een te lang verzwegen werkelijkheid en situatie op te biechten (aards of niet) die wellicht ernstig uit de hand is gelopen, of mogelijk zal gaan lopen, en waar men een vermeende 70 jaar geen enkel idee over heeft waar, en hoe precies erover te beginnen, daar het wellicht enorm beladen gevolgen kan hebben voor de hele wereld en de hele samenleving.

https://www.slashgear.com/clinton-offic ... -08435498/

Finally, if these are vehicles created by another species there is the wholly unprecedented challenge of seeking to study an intelligence greater than our own that apparently does not wish to communicate or be understood (Christopher Mellon June 2019)

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 21 jun 2020 15:01

Labyrint schreef:
17 mei 2020 18:26
Wired.com

Interessant
Wat is er interessant?

Dat Keith Hook ook vindt dat het waarschijnlijk om opklopperij gaat.
That’s an outdated tale from the flying saucer annals, but hey, maybe Elizondo will be able to breathe some life back into it. The fact that The New York Times keeps posting new reports about the Navy pilots and their UFOs can only help him in that cause.
Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 21 jun 2020 17:52

heeck schreef:
21 jun 2020 15:01
Wat is er interessant?

Dat Keith Hook ook vindt dat het waarschijnlijk om opklopperij gaat.
That’s an outdated tale from the flying saucer annals, but hey, maybe Elizondo will be able to breathe some life back into it. The fact that The New York Times keeps posting new reports about the Navy pilots and their UFOs can only help him in that cause.
Keith Kloor.

Nee dat wisten we. Ik volg hem op Twitter. Journalist in New York.

Met name de titel was interessant.
Het valt hem inmiddels ook op.
Hij vraagt zich af: "By far the weirdest thing about this story is that it keeps on showing up".
En dat is ook wat ik er interessant aan vind.
Dat hebben Keith en ik gemeen.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 22 jun 2020 08:27

Labyrinth,

Dan hebben we nu samen boven water dat je geen evenwichtig beeld boven water wenst te brengen, maar juist het tegenoversgestelde.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 22 jun 2020 09:40

Welk evenwicht. Leg dat eens uit. Dan kan ik me daar eens over buigen. Ik ben het, voor zover ik probeer te begrijpen hoe jouw bedrading precies werkt, met jou eens. Alles voor “het evenwicht” Wat je er ook mee bedoeld. 🤷‍♂️ Want dat is me niet helemaal duidelijk. Maar ik doe mijn best. 👌

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 22 jun 2020 16:38

Labyrint schreef:
22 jun 2020 09:40
Welk evenwicht. Leg dat eens uit. Dan kan ik me daar eens over buigen. Ik ben het, voor zover ik probeer te begrijpen hoe jouw bedrading precies werkt, met jou eens. Alles voor “het evenwicht” Wat je er ook mee bedoeld. 🤷‍♂️ Want dat is me niet helemaal duidelijk. Maar ik doe mijn best. 👌
Laat verder maar.
Mijn verwachting heb ik aangepast.

R.

Plaats reactie