Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door Labyrint » 04 mei 2020 21:11

Het hoeven geen aliens te zijn. Dat ene filmpje van Mick West (waar Peter van Velzen) hierboven een filmpje van plaatste. Ik ken hem ‘persoonlijk’ via Twitter) denkt aan een meeuw. Maar dat vind ik iets te makkelijk. :wink:
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 05 mei 2020 11:58

Labyrint schreef:
04 mei 2020 16:38
heeck schreef:
04 mei 2020 13:44
Labyrint schreef:
04 mei 2020 12:48
Wat bedoel je precies?
....... bla, nogwat, en knip < dat er niets nieuws onder de zon is met het extra erkennen van de echtheid van de opnames
Conditionering. Dat woord moet je toch echt eens leren onthouden. :!:
Ik vermoed dat je weer je stokezeltje berijdt, maar zolang jij niet uitspelt wat je alweer/ineeens bedoelt doe ik niet aan ezeltje-prik.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 05 mei 2020 15:02

.,. zolang jij niet uitspelt wat je alweer/ineeens bedoelt doe ik niet aan ezeltje-prik
Hij mag af bij het prikken.
Ik heb het 14 keer over dit conditioneren van de samenleving gehad in dit topic. Dit verhaal wordt steeds vaker herhaalt in de media. Conditionering.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 06 mei 2020 16:37

Labyrint schreef:
05 mei 2020 15:02
.,. zolang jij niet uitspelt wat je alweer/ineeens bedoelt doe ik niet aan ezeltje-prik
Ik heb het 14 keer over dit conditioneren van de samenleving gehad in dit topic. Dit verhaal wordt steeds vaker herhaalt in de media. Conditionering.
Labyrint,

En wanneer verwacht je dat het grote onthullen zal plaats vinden.
En door wie?
En wanneer ongeveer?
Voor St Juttemis of erna, maar wel voor de wederverschijning van Christus?

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 06 mei 2020 17:44

heeck schreef:
06 mei 2020 16:37
Dat weet ik niet. Is niets over gezegd. Waarschijnlijk NA de “congressional hearings” die er EERST zullen komen.
heeck schreef:
En door wie?
Daar heb ik niets over gelezen. En ik heb me daar wat af-gelezen en gekeken de afgelopen jaren.
heeck schreef:
En wanneer ongeveer?
In ieder geval NA de congressional hearings zoals gezegd. Maar waneer daar heb ik geen weet van.
heeck schreef:
Daar houden alleen goed-gelovigen en ex gelovigen zich hun hele leven mee bezig.
Ik ga liever voor de feiten.

En UAP’s zijn een feit.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 07 mei 2020 11:40

Labyrint schreef:En UAP’s zijn een feit.
Zo worden we toch nog vier handen op 1 buik, ware het niet dat je je zo druk maakt over iets anders: die "conditionering" van je.

September eens zien of ik mijn kilo chocola kan geen uitzoeken omdat de TTSA nog niets buitenaards heeft weten te vergaren.

Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 07 mei 2020 12:05

heeck schreef:
07 mei 2020 11:40
Zo worden we toch nog vier handen op 1 buik, ware het niet dat je je zo druk maakt over iets anders: die "conditionering" van je.
Jij bent de enige die zich hier druk maakt hoor. :wink:
Ik geef gewoon de feitelijkheden door die verschijnen in het nieuws in verband met TTSA.

Toch denk ik niet dat er "vogelaars" of "vogelbeschermers" aanwezig zullen zijn bij de komende "congressional hearings".

heeck schreef:
07 mei 2020 11:40
..... eens zien of ik mijn kilo chocola kan geen uitzoeken

Ga je nu jezelf dan maar van een kilo chocolade voorzien?

:shock:

Vanwaar die 1 september eigenlijk? Daar de officiële en serieuze bedoelingen wel duidelijk zijn sinds senatoren en legerleiding het kennelijk hoogst serieus opnemen is het inderdaad misschien verstandig de chocolade zelf maar alvast uit te zoeken. De kunst jezelf een schouderklopje te geven is alleen door de ontvanger te benijden en begrijpen. Maar ik probeer heus wel met je mee te voelen.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 11 mei 2020 19:59

Dit is dan ook weer bijzonder nieuws om er naast te houden.

U.S. Navy Laser Creates Plasma ‘UFOs’

Peter van Velzen had het nog over “mirage’s” als verschijnsel een paar jaar geleden.

heeck
Superposter

Bericht door heeck » 12 mei 2020 10:46

Labyrint,

Past dit nu
Phantom aircraft that can move around at high speed and appear on thermal imagers may ring some bells. After months of debate, in April the Navy officially released infra-red videos of UFOs encountered by their pilots, although the Pentagon prefers to call them “unidentified aerial phenomena.” The objects in the videos appear to make sudden movements impossible for physical aircraft, rotate mid-air and zip along at phenomenal speed: all maneuvers which would be easy to reproduce with a phantom projected image.

It is unlikely the Pentagon would release videos of their own secret weapon in a bizarre double bluff. But other nations may have their own version. In the early 1990s the Russians claimed that they could produce glowing ‘plasmoids’ at high altitude using high-power microwave or laser beams; these were intended to disrupt the flight of ballistic missiles, an answer to the planned American ‘Star Wars’. Nothing came of the project, but the technology may have been refined for other applications in the subsequent decades.
juist wel, of juist niet bij jouw conditionering?
Labyrint schreef:Ik heb het 14 keer over dit conditioneren van de samenleving gehad in dit topic. Dit verhaal wordt steeds vaker herhaalt in de media. Conditionering.
Maar desalniettemin dank!

En blijf hopen:
Labyrint 2 Tiberius schreef:. . . . .
Ik heb slechts interesse. Heel lekker losjes voelt dat. Aliens of Military maakt mij verder niet zo heel veel uit.
Maar ik hoop op aliens.
Gewoon omdat zoiets geweldig nieuws zou zijn. En ik denk dat niemand het daarmee oneens zou zijn.
De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn.

We wachten maar op de harde bewijzen. Vind je niet? Ondertussen houden we het samen wel in de gaten .... jij en ik. Haha
Roeland

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 12 mei 2020 13:38

Mijn conditionering? Ik geef alleen maar aan dat dit zo is. TTSA (Elizondo, Tom DeLonge, Hal Puthof en Christopher Mellon geven dit al ruim 2 jaar voortdurend zelf (!) aan in hun diverse verschijnen in de media en ook op hun eigen website. Heb je mijn linkjes niet goed beluisterd en bekeken. Ik heb dit nieuwsbericht erbij gepakt voor vergelijk. En voor later in dit topic. De piloten beschreven heel andere zaken die hierbij niet passen. Toch heb ik het erbij gepakt.

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 15 mei 2020 15:16

Hallo luitjes,

Ik haak even in op dit topic: "Ufo's gemaakt door Aliens? Realistischer dan u denkt".

Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat de zogenaamde UFO's van een andere wereld komen, of een andere tijd. Het zouden ook objecten kunnen zijn van onze eigen Aarde? Wellicht van het leger of zoiets? Dat er classified projects bestaan, zoals Area - 51 geeft i.i.g. aan dat er zaken zijn die wij als gewone burger niet weten en ook niet te weten komen. Maar of er daadwerkelijk objecten zijn die bemand zijn met buitenaardse wezens of wezens van een andere tijd? Heb er veel over gelezen. Ufo's worden al gezien sinds de middeleeuwen en bijbelse tijden, schijnt het. Zelf heb ik in mijn leven meermaals objecten waargenomen die voldoen aan de UFO omschrijving. Dit regelmatig met andere mensen erbij, die dit ook zagen. Dus UFO's bestaan. Maar of ze gemaakt zijn door Aliens - time travellers? Dat zou ik op geen enkele manier kunnen bewijzen.

Ook zijn er vele UFO guru's: Billy Eduard Meier, Stefan Denaerde, George Adamski e.d. Ze worden afgedaan als een hoax. Ook weer betreffende het gebrek aan 100% feitelijk bewijs of dat dit bewijsmateriaal nep is. De science fiction vanaf de jaren 60 tot nu 2020 staan ook bol van Galactische beschavingen, time travelers, federaties. Ik volg dit onderwerp nu sinds mijn tienertijd ( 16 jaar = 1988 tot nu ). Was jarenlang een absolute believer van dit fenomeen. Maar naarmate de jaren verstreken ging ik me ook verdiepen in de andere debunking kant van het verhaal.

UFO's bestaan. Dat is een feit. Maar wat het is en wie ze besturen? Blijft de grote vraag. Ben benieuwd naar jullie bevindingen. Of er wellicht toch een UFO case is die zoden aan de dijk zet. Die zo concreet is dat het een feit is. Ze landen i.i.g. niet bij mij in de tuin om even een kopje koffie te komen halen. Het blijft een letterlijk zweverig onderwerp. Des te dieper je er in duikt, des te paradoxaler alles wordt, is mijn idee. Ik sluit niets uit, maar voorlopig blijf ik erbij dat ze bestaan, maar voor de rest??

Goede groet,

-US- aka -FS-
Laatst gewijzigd door Universal soldier op 15 mei 2020 15:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Universal Soldier a.k.a. Fred-E Skywalker.

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 15 mei 2020 15:19

Labyrint schreef:
12 mei 2020 13:38
Mijn conditionering? Ik geef alleen maar aan dat dit zo is. TTSA (Elizondo, Tom DeLonge, Hal Puthof en Christopher Mellon geven dit al ruim 2 jaar voortdurend zelf (!) aan in hun diverse verschijnen in de media en ook op hun eigen website. Heb je mijn linkjes niet goed beluisterd en bekeken. Ik heb dit nieuwsbericht erbij gepakt voor vergelijk. En voor later in dit topic. De piloten beschreven heel andere zaken die hierbij niet passen. Toch heb ik het erbij gepakt.

Interessante invalshoek! Lees graag meer hierover...

Goede groet,

-US- aka -FS-
:wink: :wink: :wink:
Laatst gewijzigd door Universal soldier op 15 mei 2020 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 15 mei 2020 15:21

heeck schreef:
Labyrint schreef:
05 mei 2020 15:02
Labyrint,

En door wie?
En wanneer ongeveer?

Roeland
Ik lees graag over dat onthullen! Met mij vele mensen denk ik zo! Is daar concrete informatie over?

Goeds.
-US- aka -FS-

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 15 mei 2020 15:27

dikkemick schreef:
04 mei 2020 19:30
Aliens...Het blijft vermakelijk!

De kans dat er leven elders in het enorme universum bestaat (bestond of nu pas in eerste ontwikkeling is) lijkt me niet klein. Stel dat het multiversum zelfs een feit is...dan MOET leven bijna wel buiten onze aarde/universum bestaan.

De kans dat dit leven verstandelijk en in technisch opzicht verder ontwikkeld is dan de mens zoals wij ze nu kennen, lijkt me niet heel erg groot, maar zou wederom kunnen.

Dan moet er voor een dergelijke beschaving de mogelijkheid ontwikkeld zijn om sneller te reizen dan het licht, gezien de afstanden die overbrugd zouden moeten worden ons voorstellingsvermogen ver te boven gaat.
Verder moet dat minieme rotsblokje in ons zonnestelsel (dat wij 'aarde' noemen op de 1 of andere manier zichtbaar zijn voor deze beschaving.
Een beschaving die dan in ONZE dampkring met ONZE luchtsamenstelling zou kunnen 'vliegen' om vervolgens geen 1 enkel duidelijk spoor
achter te laten.

Ik wil niets uitsluiten, maar hiervoor open staan gaat me wel heel erg ver!
Daar heb je zekers een punt.

Goeds. -US- aka -FS-

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 15 mei 2020 17:43

Universal soldier schreef:
15 mei 2020 15:19
Labyrint schreef:
12 mei 2020 13:38

Interessante invalshoek! Lees graag meer hierover...

Goede groet,

-US- aka -FS-
:wink: :wink: :wink:
Het is dagelijks nieuws. Iedereen heeft het straks dus min of meer meegekregen.
Er zijn de afgelopen maand tussen de 5 tot 10 nieuws berichten hierover per dag verschenen.
Ik lees ze vaak niet eens meer aandachtig. Het is steeds hetzelfde verhaal met af en toe een toevoeging.

Deze uit The NewYorkTimes sprong er vandaag uit.

Navy Reports Describe Encounters With Unexplained Flying Objects

Plaats reactie