Nee hoor, als mensen (wie dan ook) normaal tegen me praten doe ik daar altijd wat mee.Rereformed schreef: ↑09 mei 2019 05:18@Petra,
Je hebt inmiddels een hoop geschreven naar aanleiding van de waarschuwing die je kreeg. Jammergenoeg bevestig je sterk wat ik je heb aangezegd:
Wanneer je door moderators wordt geadviseerd, aangemaand wordt om iets te vermijden of anders te doen, sla je dat volledig in de wind. Persoonlijk ben ik heel moe geworden van jou op de vingers te tikken omdat het geen enkel effect heeft.
In plaats van luisteren nadat je een terechte waarschuwing krijgt, ga jij preken tegen de moderator.
Ik heb mijn poppetjes veranderd. Mijn onderschrift. En hier en hier en hier,
Als ik wat verder terug ga kan ik nog veel meer voorbeelden laten zien, maar dit lijkt mij wel voldoende bewijsmateriaal.
Ik houd zelfs rekening met jou door hier helemaal geen poppetjes bij te plaatsen.
De waarschuwing was volgens mij omdat ik feedback gaf in een ander topic dan waar het thuishoorde. Die was dan ook terecht. Daarom zet ik nu mijn feedback hier en niet in andere topics.
Zoals je hierboven in het blauw kunt lezen heet het hier : "Feedback van deelnemers naar forumbeheer”
Als dat verboden is, dan is die titel best wel verwarrend.
Het kan zijn dat jij dat leest als -feedback van forumbeheer naar deelnemers- maar dat is niet wat er staat.
Maak het dan wat duidelijker. Zet er dan bij - positieve feedback geven mag maar kritiek wordt niet op prijs gesteld o.i.d.
En dat is geen grap, geen sneer maar oprechte feedback om toekomstige andere deelnemers te laten weten waar ze aan toe zijn alvorens een poging te wagen om een gesprek aan te gaan.
Fatsoenlijke kritiek is dus IMO op dit moment nog toegestaan.
Nou zijn er mensen die best wel een groot ego hebben of slecht tegen kritiek kunnen. Ik zeg niet dat jij dat hebt want dat kan ik niet zeker weten, ik noem maar ff wat zorgelijke zaken.
Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die denken dat ze zelf boven de wet staan, om nog maar wat zorgelijks te noemen. Tenminste, ik vind dat kwalijk misschien vinden andere mensen dat wel prima.
Wat ons betreft zit er wellicht wel wat oud zeer.
Ik kan me best indenken dat dat vervelende dingen zijn en dat je misschien mij liever ziet vertrekken.
Ik vond het ook echt erg jammer dat HJW en Sofia vertrokken, en had graag gezien dat er wat moeite in was gestoken om daarmee om te gaan.
Maar verder over ons…
Je hebt Einstein en Oppenheimer met een stelletje idioten vergeleken omdat je denk ik een beetje voorbarig reageerde.
Je hebt mij nogal onfatsoenlijk te woord gestaan met dat kleinerende taalgebruik, ook in feedback van deelnemers naar forumbeheer trouwens.
Erg naar vond ik ook dat Maria had opgeroepen om meer topics te openen, en dan doe je dat en dan krijg je nog een veeg uit de pan omdat je dat doet ook.
Dat is allemaal jammer, en misschien voelt het wat beschamend, dat kun je echter mij niet aanrekenen maar jezelf.
Ik heb ook wel ’s dingen gezegd of geschreven -in the heat of the moment- die ik achteraf beschamend of vervelend vond. Mij lucht het op om dan te proberen om dat recht te trekken. Die hand in eigen boezem steken is niet altijd makkelijk, maar ik probeer dat wel.