Je weet het naar mijn smaak onsmakelijk te verwoorden met al die aanrakingen.axxyanus schreef: ↑12 mei 2019 10:27Inderdaad ik kan niet zeggen dat ik dat soort grenzen niet meer zal overschrijden om de heel eenvoudige reden dat ik dat soort grenzen hier op dit forum niet erken.Petra schreef: ↑10 mei 2019 03:39Ik ben nogal positief ingesteld. Ik heb nog steeds goede hoop dat bv. jij eens een keertje kunt zeggen dat je idd doordramde over een ander topic na mijn NEE, en idd. een rotopmerking maakte.
Helemaal als ik teruglees hoe jij over het negeren van NEE zeggen denkt, vind ik het erg jammer dat je wel mijn grens hebt overschreden en me niet kan zeggen dat dat niet meer zal gebeuren. Met zekerheid dat beloven is natuurlijk niet te doen, we zijn mens, maar je zou het i.i.g. kunnen proberen.
Welke grenzen erkenning verdienen, is context afhankelijk. Onder normale omstandigheden heeft iedereen het recht om te vragen dat hij niet aangeraakt wordt. Maar als je de worstelring instapt dan heb je impliciet aan dat recht verzaakt. Je kan dat recht op elke moment terug bekomen door uit de ring te stappen maar binnen de ring moet je niet zeuren dat mensen je aanraken.
Waarom doe je dat?
Maria schreef dit: viewtopic.php?f=46&t=17704&hilit=doordr ... 45#p561914
Ik had daarvoor al "NEE" gezegd.
Waarom is "NEE" niet een duidelijke grens in een discussie?
Hoe kun je als deelnemer dan zeggen dat je een discussie wil staken?
P.S.
Misschien vinden andere mensen het ook maar gezeur, dat weet ik niet.
Maar als ik het nou wel een groot ding vind, om 'NEE" of " Ik STOP" te kunnen zeggen, als deelnemer, in een discussie. Wat dan?
En als diegene die maar doorgaat en doorgaat en doorgaat nou een mod is. Wat dan?
Die kan met grijze balken en rode letters een discussie staken, of je tot antwoorden dwingen. Zelf kan je niet meer dan "NEE" zeggen.
En negeren. Maar als je dat doet, krijg je die weer op je bordje.