We hebben dit besproken en het lijkt ons beter voor het forum als iedereen zwart kiest. We hebben dit als regel ingevoerd.
viewtopic.php?f=1&t=17778
Moderator: Moderators
We hebben dit besproken en het lijkt ons beter voor het forum als iedereen zwart kiest. We hebben dit als regel ingevoerd.
Je weet dat ik hier natuurlijk iets van ga zeggen.
Je weet mijn antwoord al.
Het gesprek wat je dan voert gaat wel naar aanleiding van de forum regels die iemand overtreedt. Je mag zelf weten hoe je modereert en hoe je bent..maar niemand hoeft het hier met iets of iemandBonjour schreef: ↑13 mei 2019 21:55Ik discussieer helemaal niet over forumregels. Ik voer een gesprek en hoop dat iemand tot inzicht komt. Dat duurt soms even. Anders kan ik ze net zo goed bij de eerste waarschuwing van het forum af gooien. Wat dat betreft zit er wel iets in van opvoeden.
Maar om nu te zeggen dat ik de psycholoog ga uithangen. Nee, niet op deze momenten.
Ik heb ook niemand vergeleken met mijn kinderen. Ik heb mijn zoon opgevoerd als kenner van mijn karakter. Dat karakter was al zo toen ik hier als moderator werkte. Dat was goed genoeg om mij administrator te maken en daar zal je het mee moeten doen nu.
Als je van de ras der opstandelingen bent heb je het niet makkelijk hiero
Qui moi?
En dan komt er een embedded youtube voorbeeldje.
Dank je Storm!Storm schreef: ↑16 mei 2019 01:18Petra zie ik beslist niet als trol, misschien heeft ze op dit moment wel de meeste interesse in het forum Freethinker. Ze is m.i recalcitrant en houdt niet van geboden en verboden. Ze wil altijd een waarom? lezen/horen. Mij stoort het niet, maar ik vond het ook niet belangrijk genoeg om me erin te mengen. Maar nu ze als trol gezien wordt, gaat me dat toch te ver.
Dat ze de mods het bloed onder de nagels vandaan haalt, ik zou zeggen maak er niet zo'n . van. Bonjour kan beamen dat Freethinker gezegend is met een spic&span forum in vergelijking met andere fora.
Weet je wat het is Ingi, als je met één héle spítse toren te maken hebt word je soms de gekste kanten opgedreven; drijfspitsen, drijfzand, drijfsijsjes etc..
Ingi schreef: ↑13 mei 2019 21:27Forum leden daarom met kinderen vergelijken die hun speelgoed niet opruimen, zet al wel de toon. Of mensen aandacht moeten geven...Het zijn niet je kinderen /cliënten die jij op hoeft te voeden of te begeleiden. Het is maar een forum waarvan je normaliter wilt dat het goed loopt. Als dat lukt zonder al te strak te zijn ook goed, maar het lukt blijkbaar niet bij sommige mensen. En dan zie ik het nut niet meer in te lang discussieren over forum regels. De opvoeder of keuken psycholoog uithangen is nu juist wat ik aankaartte treft wat ik bedoelde met te persoonlijk worden. Daar heeft men idd hier graag een handje van. Niet iedereen overigens. Maar nogmaals je moet het ook helemaal zelf weten.
Mooi, dan zijn we klaar.