Eigen schrijfsels online:

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
Plaats reactie
Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Eigen schrijfsels online:

Bericht door Universal soldier » 29 apr 2020 10:34

Hallo luitjes,

Naast musiceren en tekenen met pastel krijt, schrijf ik af en toe iets. Een brochure, een kort verhaal of gedichten en overdenkingen. Wellicht leuk om eens te lezen? Gratis PDF downloads. Uiteraard allemaal erg subjectief. Freddiaans zo te zeggen. Ben een amateur die gewoon een beetje zijn ding doet.

Hier valt het schrijven te bekijken en downloaden: www.fredvdwerf.nl/writing/

Zijn er onder jullie ook mensen die ook schrijven? Whatever it may be.. Ben wel benieuwd.

-US- aka -FS-
Universal Soldier a.k.a. Fred-E Skywalker.

Gloomy
Geregelde verschijning
Contacteer:

Re: Eigen schrijfsels online:

Bericht door Gloomy » 30 apr 2020 14:28

Hey Fredje,

Wegens mijn zeldzame aandoeningen zoals Cataplexie en bilaterale vestibulopathie, verkeer ik niet in de mogelijkheid om grote lappen tekst te lezen. Maar ik zou wel willen weten wat je allemaal geschreven hebt. Dus ga ik best eens op zoek naar een site die pdf's voorleest.

Ikzelf ben ook al jaren bezig aan een boek dat geen einde kent, maar dan 'raar maar waar' op Youtube.. Ik gebruik mijn titels als chapters en de inhoud schrijf ik bij de commentaren, maar dat wist je al.

Als iemand geïnteresseerd is in mijn oevre, hier kunnen jullie alvast beginnen :

https://messagefromone.blog/2019/10/01/ ... evelation/

Ik weet niet of ik juist ben met mijn beweringen, dat zal hopelijk de toekomst uitwijzen, maar ik voel dat ik op het goede spoor zit.. die van One.

Nog even vermelden dat de muziek van Gloomer echt slecht is, maar toen ik in 2018 Gloomy ben geworden, is de muziek erop verbeterd... allez, wordt mij toch gezegd.

Alles goeds, beste kerel.

Jan.

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 30 apr 2020 14:59

Hallo Gloomy,

Dank je wel voor je interessante en leuke reactie. Ik ben inmiddels al op de hoogte van jouw site en levensvisie. Heb het met interesse gelezen.

Goeds
-US- aka -FS-

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 03 mei 2020 17:17

Hallo FT luitjes.

Zoals vermeld, heb ik mijn eigen schrijven op m'n homepage gepost als PDF bestanden. 6 stuks momenteel:

- Erik. De laatste Messias ( Short s.f. Novel )
- De Wachters ( Short s.f. Novel )
- Op z'n Freddiaans ( zelf realisatie )
- Van schaduw naar het Zelf ( overdenkingen & gedichten )
- Kwon-Chi-Do ( Beschouwing Martial Arts )
- Sociale Stabiliteit ( zelf realisatie ).

De rest van mijn insteek heb ik jaren geleden allemaal al gepost hier op FT en valt wel terug te vinden op dit mooie forum. Zelfs berichten van 2003 & 2004. Erg fijn dat dit bewaard is gebleven. Heb het terug gelezen en dat is zeer leerzaam. Om te zien waar ik toen stond en nu sta. Met dingend die hetzelfde zijn gebleven, of dingen die wezenlijk veranderd zijn. Mijn 6 PDF bestanden geven vrij goed weer wat mij heden ten dage inspireert en bezighoud. Gratis Downloads voorzien van mijn e-mail adres om eventueel op die manier met mij in dialoog te gaan. Dat mag hier uiteraard ook ( onder dit topic ).

PDF online op: www.fredvdwerf.nl/writing/

Verder wil ik jullie allemaal een fijne week toewensen!

-US- aka -FS-

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 03 mei 2020 17:25

Gloomy schreef:
30 apr 2020 14:28
Hey Fredje,

Wegens mijn zeldzame aandoeningen zoals Cataplexie en bilaterale vestibulopathie, verkeer ik niet in de mogelijkheid om grote lappen tekst te lezen. Maar ik zou wel willen weten wat je allemaal geschreven hebt. Dus ga ik best eens op zoek naar een site die pdf's voorleest.

Ikzelf ben ook al jaren bezig aan een boek dat geen einde kent, maar dan 'raar maar waar' op Youtube.. Ik gebruik mijn titels als chapters en de inhoud schrijf ik bij de commentaren, maar dat wist je al.

Als iemand geïnteresseerd is in mijn oevre, hier kunnen jullie alvast beginnen :

https://messagefromone.blog/2019/10/01/ ... evelation/

Ik weet niet of ik juist ben met mijn beweringen, dat zal hopelijk de toekomst uitwijzen, maar ik voel dat ik op het goede spoor zit.. die van One.

Nog even vermelden dat de muziek van Gloomer echt slecht is, maar toen ik in 2018 Gloomy ben geworden, is de muziek erop verbeterd... allez, wordt mij toch gezegd.

Alles goeds, beste kerel.

Jan.
No problem Gloomy! Doe het vooral op jouw manier. PDF's laten voorlezen is een leuk alternatief. Hoop dat het je lukt in het Nederlands. Je had het er over dat de PFD's nu in het Engels worden voorgelezen, waardoor het hoogst waarschijnlijk nergens naar klinkt. Fijn dat je de intentie hebt om mijn PDF's te luisteren! Dat waardeer ik ten zeerste.

-US- aka -FS-

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 27 mei 2020 14:32

Hallo luitjes,

Nu bezig met een 2de deel van de Novel: "Erik, de laatste Messias" ( Science fiction ). Deel 2 heet: "Erik & de vergeten speeltuin" ( Science fiction & humor ). I.s.m. een goede vriend als co-auteur. Released somewhere in autumn 2020. Ook: "Eindelijk thuis" ( zelf realisatie ) op mijn site geupload. Voel je vrij om iets te downloaden en te lezen ( PDF bestanden - gratis ). En laat weten of je zelf ook schrijft. Wellicht tips en trics uitwisselen.

Alle goeds...

-US- aka -FS-

www.fredvdwerf.nl/writing/

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen » 27 mei 2020 15:28

Deze sprak me erg aan, mooi en herkenbaar.

Rave nation.

Computer minds and laser beams
Enter this time of virtual dreams
No place left for reality
It is anarchy and liberty!
Rave nation.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna

Universal soldier
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Universal soldier » 27 mei 2020 15:32

Fenomeen schreef:
27 mei 2020 15:28
Deze sprak me erg aan, mooi en herkenbaar.

Rave nation.

Computer minds and laser beams
Enter this time of virtual dreams
No place left for reality
It is anarchy and liberty!
Rave nation.
Dank je wel Fenomeen!

Fred.

Plaats reactie