Ontdekking van de "Missing Link": "Cdesign pr

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

Plaats reactie
wahlers
Bevlogen

Ontdekking van de "Missing Link": "Cdesign pr

Bericht door wahlers »

Ook al oud nieuws...maar hij blijft leuk!
  • Cdesign proponentsists
...voor degene die het niet weten...gebruik google!
Het is "hilarious!".

Stelling:
(bijna) Alle authoratieve ID'ers - zoals Dembski, Behe, Johnson, Sarfati, enz... - zijn leugenaars of dusdanig in de war dat ze leugens herhalen!

MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
robindr
Forum fan

Bericht door robindr »

:D wel grappig
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Robinr,

Het is natuurlijk een regel om de bron te vermelden bij een stelling.
Dit doe ik altijd! Maar nu deed ik dit niet! Ik verwees simpelweg naar google...bijna een doodzonde om deze 'taktiek' toe te passen op een forum.
Maar nu vond ik het wel leuk om eens van de gangbare regel af te wijken en je te 'dwingen' om het zelf uit te zoeken m.b.v. google (of een soortgelijke zoekmachine).

Jij bent de eerste (en voorlopig de enige) die dit gedaan heeft.

Ik moet nog steeds lachen als ik er aan denk! Je kunt zelfs T-shirts bestellen met deze tekst!...er zullen in Nederland (waarschijnlijk!) niet veel mensen zijn die deze tekst begrijpen.

Maar de gedachte alleen al aan deze tekst brengt eeen sadistische :D te weeg op mijn gezicht!

MvG, Wim Ahlers.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

wahlers schreef:Jij bent de eerste (en voorlopig de enige) die dit gedaan heeft.
Hoe weet je dat zo zeker? Het feit dat iemand er hier geen commentaar op geeft, wil nog helemaal niet zeggen dat iemand het niet bekeken heeft.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Oh, maar ik had die documentaire van PBS gezien over Kitzmiller vs. Dover. Ik herkende ´m meteen. Ik ben dan ook voor om een tshirt te laten drukken met deze tekst inlusief ditleuke plaatje.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Kitty,

Terechte opmerking! Ik had natuurlijk moeten zeggen:
  • ...jij bent de eerste die gereageerd heeft!...

Mijn aanname was dus fout! Mijn excuses! Wim.
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Sararje,

Ook ik heb de PBS documentaire gezien. Sterker nog, ik heb een brief geschreven of ze asjeblieft kontakt willen opnemen met Nederlandse omroepen om deze documentaire te verkopen. Ik zou namelijk graag zien dat deze documentaire op de Nederlandse buis komt (met een lange neus naar Dekker natuurlijk!).

...het blijft lachen...zo ook de opmerkingen van Behe...en de valse getuigenis van ik-ben-zijn-naam-vergeten 'schoolboard' medewerker die 'vergeten' was dat hij zelf 'anoniem' het boek 'Of Peoples and Pandas' aan de Dover school gedoneerd had.

waah, waah, waah, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wim.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Kortom Wim, een t-shirt voor jou mee laten drukken? (Bij serieuze belangstelling wil ik best informeren of we niet een soort "vrijdenkers-t-shirt" kunnen laten drukken).
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
robindr
Forum fan

Bericht door robindr »

Sararje schreef:Oh, maar ik had die documentaire van PBS gezien over Kitzmiller vs. Dover.
Kan je die dan ergens bekijken/kopen?

Edit: Negeer aub mijn bovenstaande idiote opmerking...
Was zelf al vergeten dat ik hier op dit forum zelf al een link had geplaatst.?
robindr schreef:een preview:

http://www.youtube.com/watch?v=UiEP-XSApgY

Vanaf morgen 16 november is de docu te bekijken op deze link:

http://www.pbs.org/wgbh/nova/id/program.html
31 en al Alzheimer hebben...
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
Plaats reactie