Primaat schreef:Jawel, het kruis zit namelijk in het oraal!
Rouvoet wil uitzending "Deep Throat" verbieden...
Moderator: Moderators
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
Re: Rouvoet wil uitzending "Deep Throat" verbieden
Exodus 12
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Re: Rouvoet wil uitzending "Deep Throat" verbieden
Nu maak je me toch wel nieuwsgierig.biajas schreef: ik zal binnenkort eens een link sturen naar de CU met instructies voor deep throath... kunnen ze eens wat anders oefenen dan het inperken van onze vrijheden.
martha
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
De steeds terugkerende symboliek in dit topic is treffend inderdaad.Danthaman schreef:Zal wel weer allemaal met die eerste verboden appel te maken hebben!...
In feite zit Rouvoet met de lange neus in uw en mijn kruis.
Gelukkig is het een luchtig kop-van-jut-topic, wat wil je ook gezien het onderwerp en mate waarin Rouvoet cs zichzelf weer eens te kakken zetten.
http://www.nu.nl/news/1416723/11/Omroep ... enden.html
Balkenende: "Omroepen mogen Deep Throat uitzenden"
Hoeveel kiezers zal het CDA hierdoor verliezen aan de CU en SGP?
Ik vraag me af hoe stil het zal zijn op de christenforums tijdens de uitzending 8)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- Socratoteles
- Diehard
Jaja.. Je moet de zonde kennen om haar te kunnen bestrijden he? Maar de volgende dag komen de gedetailleerde reviews.. vol kokhalsende emoticons.. mijn God, mijn God, wat ben ik op een bedorven planeet terecht gekomen.. kom spoedig, kom spoedig..Kitty schreef:Ik vraag me af hoe stil het zal zijn op de christenforums tijdens de uitzending 8)
we zullen het eens bij gaan houdenKitty schreef:Ik vraag me af hoe stil het zal zijn op de christenforums tijdens de uitzending 8)
of kijkt 3/4 van dit forum ook?
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
Martha
Als men hier kijkt, kijkt men in ieder geval open en onbevangen en zonder reden of dwang het te moeten ontkennen. Het verschil tussen gewoon ernaar kijken, of hypocriet net doen alsof je er niet naar kijkt en er ook nog hel en verdoemenis en schande over uit moet spreken als dekmantel.biajas schreef:we zullen het eens bij gaan houdenKitty schreef:Ik vraag me af hoe stil het zal zijn op de christenforums tijdens de uitzending 8)![]()
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
dat is zeker zo, maar ontkennen of niet... voro dat soort is het meer dan leerzaam... weet moeders de vrouw, vaders de man eens echt een keer te behagen.Kitty schreef:Als men hier kijkt, kijkt men in ieder geval open en onbevangen en zonder reden of dwang het te moeten ontkennen. Het verschil tussen gewoon ernaar kijken, of hypocriet net doen alsof je er niet naar kijkt en er ook nog hel en verdoemenis en schande over uit moet spreken als dekmantel.biajas schreef:we zullen het eens bij gaan houdenKitty schreef:Ik vraag me af hoe stil het zal zijn op de christenforums tijdens de uitzending 8)![]()
Ditis een mooie site voor onze berouwvoet... leert hij ook eens wat
Martha
Martha
Ach, ik zou ze liever Ons seksboek van Goedele Liekens aanbevelen, dan hebben ze tenminste nog wat variatie 8)
niet zoveel denk ik,.... lang niet alle CDAérs zijn christelijkZonde schreef:http://www.nu.nl/news/1416723/11/Omroep ... enden.html
Martha
Martha