Dan Barker

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

tsjok45

Bericht door tsjok45 »

Zet een paar relevante uitreksels van Dan Barker op het net --->
"Share or die "
je kan toch wel een resumeetje of een bespreking maken ?

De Bijbel staat in alle talen op het internet , de Koran ook ....
Freethinkers en consoorten ook ....

Als er genoeg vraag naar is , brengen ze het boek wél uit ...
We are only in it for the money , remember ? en het gaat slecht met de boeksken ....

Trouwens wat fun- shoppers betreft ... sinds wanneer lezen die "boeken "
Dan Barker in de stationsbilbliotheken, de flair , en in de joepie ?
't zou wel mooi zijn , natuurlijk ....
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

tjeerdo schreef:
skeptic schreef:
Succes gewenst.
Wat zijn trouwens jouw ervaringen met amazon.com. Heb jij na het registreren ook een "gold card" genomen. En wat voor betalingssystemen kun je gebruiken; of blijf je vastzitten aan creditcards op zijn Amerikaans. En hoe zit het met invoerrechten, btw afdracht.

Of heb je het besteld via amazon.germany of uk. Trouwens in Duitsland kwam ik een prijs tegen van boven de € 50.

Groeten,

Tjeerdo.
Mijn ervaringen met amazon.com zijn voortreffelijk.
Op boeken betaal je geen BTW.
Betalen doe ik met een visa card
Als je cd's besteld, moet de btw aan de deur aan de postbode worden betaald.
Toen ik het boek van Ruth Hurmence Green thuis kreeg bleken er blanco pagina's in te zitten. Eem mailtje sturen, volgende dag antwoord dat er een nieuwe onderweg was en dat het niet de moeite was om het boek met de blanco pagina's terug te sturen, ik mocht het wel houden, prima service dus.
Als ik boeken in duitsland bestel wordt ik herkend als klant en zijn mijn gegevens bekend.
Heb daaro.a. het boekje van Max Stirner , "Der Einzige und sein Eigentum" besteld.
Ook in de UK werd ik als amazon klant herkend, daar bestel ik af en toe CD's.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

Deze kan er ook nog wel bij.
Jason Gastrich interviews Dan Barker

The following is an interview conducted by Jason Gastrich on his Christian radio show in San Diego, California, in November 2002, done by telephone hookup. The transcription was made by "Grinder," a listener to the show.
http://ffrf.org/about/bybarker/radio_nov02.php
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

tsjok45 schreef:
Trouwens wat fun- shoppers betreft ... sinds wanneer lezen die "boeken "
Dan Barker in de stationsbilbliotheken, de flair , en in de joepie ?
't zou wel mooi zijn , natuurlijk ....
Dti soort boeken doen het natuurlijk goed. Alleen er moet wel mee geadverteerd worden. Een evangelist die de andere kant opgaat. Er lopen genoeg geinteresseerde (a)theisten die dit soort ervaringen weleens van nabij willen volgen. Even wat anders dan de "veranderingsbouquetreeks" van de EO.

Zijn er trouwens verkoopcijfers bekend van Green en Barker in Engelstalige gebieden.

Groeten,

Tjeerdo.

Nb. Er is nog steeds een hele grote groep Neder-Belgen die niet op forums komt. Maar wel in boekhandels.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

skeptic schreef:

Mijn ervaringen met amazon.com zijn voortreffelijk.
Op boeken betaal je geen BTW.
Betalen doe ik met een visa card
Als je cd's besteld, moet de btw aan de deur aan de postbode worden betaald.
Toen ik het boek van Ruth Hurmence Green thuis kreeg bleken er blanco pagina's in te zitten. Eem mailtje sturen, volgende dag antwoord dat er een nieuwe onderweg was en dat het niet de moeite was om het boek met de blanco pagina's terug te sturen, ik mocht het wel houden, prima service dus.
Als ik boeken in duitsland bestel wordt ik herkend als klant en zijn mijn gegevens bekend.
Heb daaro.a. het boekje van Max Stirner , "Der Einzige und sein Eigentum" besteld.
Ook in de UK werd ik als amazon klant herkend, daar bestel ik af en toe CD's.

Bedankt voor de informatie. Ik zal nog een mailtje sturen naar Amazon over de betalingsmogelijkheden. Maestro van de postbank zal wel een probleem opleveren.
Interessant interview trouwens. Hieruit blijkt maar weer hoe veelzijdig deze Barker is.

Zijn telefonische gesprekspartner is een beetje kort van stof :D Hu,hu, wow etc.
tsjok45

Bericht door tsjok45 »

Klikken maar , of uitprinten ;
gratis voor niks en voor niemendalle .....

http://www.infidels.org/library/modern/ ... ndex.shtml
Laatst gewijzigd door tsjok45 op 13 jun 2005 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Dit vond ik een prachtige formulering in het interview:

Faith is a kind of agnosticism because if you knew it was true, you wouldn't need faith.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

tjeerdo schreef: Interessant interview trouwens. Hieruit blijkt maar weer hoe veelzijdig deze Barker is.

Zijn telefonische gesprekspartner is een beetje kort van stof :D Hu,hu, wow etc.
Z'n gesprekspartner (Jason Gastrich) heeft een site en een forum, ik ben daar momenteel actief.

http://inerrancy.com/forum/index.php
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

tsjok45 schreef:Klikken maar , of uitprinten ;
gratis voor niks en voor niemendalle .....

http://www.infidels.org/library/modern/ ... ndex.shtml
Bedankt voor de link, maar maak a.u.b. je postings niet extra lang door ook nog eens dingen te posten die al in de link worden genoemd. De link alleen was genoeg geweest, laten we het overzichtelijk houden a.u.b.

groeten
Skeptic.
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

Erik schreef:Dit vond ik een prachtige formulering in het interview:

Faith is a kind of agnosticism because if you knew it was true, you wouldn't need faith.
Ja, die viel mij ook al op.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

skeptic schreef: Z'n gesprekspartner (Jason Gastrich) heeft een site en een forum, ik ben daar momenteel actief.

Veel succes met je reincarnatie uitleg :wink:
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

tjeerdo schreef:
skeptic schreef: Z'n gesprekspartner (Jason Gastrich) heeft een site en een forum, ik ben daar momenteel actief.

Veel succes met je reincarnatie uitleg :wink:
dank je wel, maar hij zal het niet vatten, denk ik.
tsjok45

Bericht door tsjok45 »

Skeptic ;
De link alleen was genoeg geweest, laten we het overzichtelijk houden a.u.b.
OK , is nu rechtgezet
Groeten ...
Plaats reactie