Kitty schreef:
als het tellertje op 0 staat, krijg je een tweede scherm met downloadmogelijkheden, waar zie jij daar dan het gedownloade bestand? (ook digibeet ik)
No premium user. Please enter here:
Dan staat er een tekeningetje met letters erin die je hier invult.
Daarna klikken, rechts op -Download via blabla'.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Kitty schreef:Er wordt gevraagd om een acces code voor free users. Hoe kom ik daaraan?
Niet nodig. Gewoon de procedure volgen die fenomeen schetste.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Ik ben hem nu naar .avi om aan het zetten, dit duurt even, zal ondertussen een geschikte plek zoeken om hem online te zetten op een plek die ook geschikt is voor de minder grote computernerds
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Ik heb de helft van de film gezien. Denk ik, want het duurde zo'n 7 minuten. Iemand stuurde mij een linkje naar een website waar ik het kon downloaden (maar ik mag lekker niet zeggen waar).
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’Epicurus (341-271vc)
Gezien, volgens de link van Fenomeen. Wat ik wel goed vond is dat hij alleen maar de moslims zelf aan het woord laat en citaten laat zien uit de Koran. Dus als ze dit beledigend vinden moeten ze dus bij de moslims zelf zijn.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
Bedankt. Ik heb hem nu helemaal gezien.
Het viel allemaal wel mee.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’Epicurus (341-271vc)
Ik vond die imams meer op Hitler lijken eerlijk gezegd
Fenomeen schreef:En Mohammed B blijkt geen Mohammed B te zijn maar een rapper.
Daar zal die rapper blij mee zijn.
Oeppps.
ja, Salah Edin. Foutje bedankt?
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Fenomeen schreef:En Mohammed B blijkt geen Mohammed B te zijn maar een rapper.
Daar zal die rapper blij mee zijn.
Oeppps.
ja, Salah Edin. Foutje bedankt?
Nou, ik moet toch zeggen dat hij er wel heel erg op lijkt.