Jawel, geloof heeft zin: een oma'tje raakt van haar overvaller af met Jezus in de auto: WMCtv.
Jammer dat de overvaller zelf niet aan 't woord komt.
Heeft geloof dan toch zin?
Moderator: Moderators
Heeft geloof dan toch zin?
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Ach, breek me de bek niet open.
Ik herinner me een getuigenis van een vrouw die beweerde dat ze aan verkrachting is ontkomen door in 'tongentaal' te bidden. Meest voor de hand liggende verklaring is dat de aanrander bijgelovig was en veronderstelde dat een toverspreuk of vervloeking uitsprak.
Ook herinner ik me het verhaal van een Amerikaanse prediker (hoe kan het ook anders
) die getuigde aan een 'carjacking' te zijn ontkomen door de dader het evangelie te verkondigen terwijl hij een geweer op zich gericht had. Na verloop van tijd gingen ze samen bidden en nam de dader Jezus in zijn hart aan. En iedereen leefde nog lang en gelukkig.......... 
(Ws was het verhaal zo langdradig dat de man om er maar vanaf te komen net deed alsof, ook om strafvervolging te voorkomen! Je kan dus kennelijk iemand letterlijk suf lullen!
)
Ik herinner me een getuigenis van een vrouw die beweerde dat ze aan verkrachting is ontkomen door in 'tongentaal' te bidden. Meest voor de hand liggende verklaring is dat de aanrander bijgelovig was en veronderstelde dat een toverspreuk of vervloeking uitsprak.
Ook herinner ik me het verhaal van een Amerikaanse prediker (hoe kan het ook anders
(Ws was het verhaal zo langdradig dat de man om er maar vanaf te komen net deed alsof, ook om strafvervolging te voorkomen! Je kan dus kennelijk iemand letterlijk suf lullen!