Ik heb m laatst gedownload. het blijkt een populaire trend te zijn om oude cartoons nieuw leven in te blazen door middel van verfilming.
Ik denk dat iedereen hier wel weet wat het transformers universum is.
De effecten waren echt prachtig. Hoe de robots transformeren van auto naar robot is heel netjes gedaan. En het verhaal was geloofwaardig. Daarbij was de muziek gewoonweg prachtig.
Ondanks dat zijn er toch veel minpuntjes aan de film. Nergens zie je op een fatsoenlijke manier doden vallen, en er is geen spatje bloed te bekennen, wat de actie wel een knauw geeft. De vechtende transformers kunnen voor geen meter schieten, het enige wat ze raken zijn een paar auto's en het asvalt. Daarbij lijdt Megatron aan het supervillian syndroom. En de overige Decepticons/Autobots zijn vrij dom. Ze zijn niet eens in staat om een mensje te vangen.
Transformers
Moderator: Moderators
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
De film was wel aardig alleen echt jammer dat ze de meeste transformers figuren helemaal anders hebben gemaakt dan ze in de oude tekenfilm serie waren
Uiteraard is transformers jeugdsentiment voor mij. Vroeger als kind heb ik het vaak gekeken en ik had er ook nog wat speelgoed van.
Exodus 12
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer: