Links.
Moderator: Moderators
Rereformed goes Gerrie Kneteman? (Doel op een citaat van de laatste)
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Rereformed is zelfs zo'n stomme idioot dat hij nog nooit gehoord heeft van Gerrie Kneteman, laat staan van het citaat. Behoort hij tot de Illuminati of is hij ook een linkse idioot? En heeft hij een paardebril?Sararje schreef:Rereformed goes Gerrie Kneteman? (Doel op een citaat van de laatste)
Born OK the first time
Re: Links.
Ik denk dat je het niet goed begrepen hebt,zei toch duidelijk dat het mij niet intresseert,ik heb gezegt dat ik de tekst grappig vondt,dat is heel wat anders in mijn ogen of heb ik het mis.Plons schreef:.
Ik snap er geen bal meer van, daarnet zag ik toch een stukje propaganda over "satanisme" en nu een link naar een site die is opgezet in opdracht van GodSatanist schreef:Hier een link die echt de moeite waard is,kijk zelf
Enjoy
http://www.stormwaarschuwing.nl/En het komt niet vaak voor dat ik het eens ben met Wahlers, maar voor deze keer wel.
Ik heb geen enkel geloof en wil dat zo houden ook.
PS: Eerst beter de tekst lezen vooraleer je comments geeft
Religie is de vrijwillige celstraf voor het verstand.
Satanist, toch denk ik dat mensen je hier met die nick dus wel als satanist zien, dat lijkt me ook niet zo heel erg verwonderlijk en zeer voor de hand liggend. Ook denk ik dat, bijvoorbeeld, nieuwkomers op een gegeven moment niet alle voorstelpostings van iedereen zullen lezen, dus die gaan er dan ook vanuit dat iemand die als nick Satanist heeft, er hoogstwaarschijnlijk wel een zal zijn.
Wat hebben mensen toch steeds met nicks die verwarring zaaien, wat is er toch mis met Kees, of gewoon Jan?
Wat hebben mensen toch steeds met nicks die verwarring zaaien, wat is er toch mis met Kees, of gewoon Jan?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Dat klopt niet. Je gelooft bijvoorbeeld dat wij hier allemaal gehersenspoelde linkse idioten zijn.Satanist schreef:Ik heb geen enkel geloof en wil dat zo houden ook.
En ga jij je eens verdiepen in omgangsmanieren op het internet vooraleer je ergens komt binnenvallen.PS: Eerst beter de tekst lezen vooraleer je comments geeft
Born OK the first time
Wat jij wil man.Rereformed schreef:Dat klopt niet. Je gelooft bijvoorbeeld dat wij hier allemaal gehersenspoelde linkse idioten zijn.Satanist schreef:Ik heb geen enkel geloof en wil dat zo houden ook.
En ga jij je eens verdiepen in omgangsmanieren op het internet vooraleer je ergens komt binnenvallen.PS: Eerst beter de tekst lezen vooraleer je comments geeft
Is wel vreemd dat je op je forum zet wat vindt jij van de islam,ik geef daar mijn mening op,laat de islam met rust wat hebben ze jullie misdaan,en die comments van jullie zijn godslaster en haat dragend wist je niet zeker ,zou dan maar een kijkje gaan nemen en alle comments lezen.
Teks had moeten zijn wat vinden julli van de sharia,zou gepaster zijn.
Religie is de vrijwillige celstraf voor het verstand.
Oh sorry! Je hebt gelijk, ik kan het inderdaad anders formuleren. Misschien als volgt:Satanist schreef:edit Sararje: quotes goed gezet, hopelijkMvG, Wim Ahlers.
Wat?? Al schelden na 5 berichten?? Wat is de bedoeling van je post? Kun je dat uitleggen?
Heb gewoon een link gegeven dan verwacht ik niet zo een antwoord,dit vindt ik niet gepast,had ook op een andere manier gezegt kunnen worden.
MVG Georges
Het is kritiekloze suggestieve onbewezen paranoïde nonsens.
...en misschien was het wellicht informatief geweest als ik daarbij verteld had dat ik deze paranoïde onzin al veel vaker en diepgaander gelezen had (ik kan je wellicht ook op een aantal lichtverteerbare, grote onzin, maar verder licht verteerbare aanvullende youtube videos wijzen.Deze wellicht: http://nl.youtube.com/watch?v=7_E4N5YIy ... re=related).
En nu heb ik er - wederom! - meer tijd en energie ingestoken dan dat het waard is.
MvG, Wim Ahlers.
Laatst gewijzigd door wahlers op 31 jul 2008 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Ja! En ik ben wel degelijk rechtshandig!...of bedoelde hij/zij dat nietSararje schreef:Tsja, ik moet zeggen dat mijn ogen ook een stuk groter werden toen ik zeg dat Wahlers uitgemaakt werd voor "Links".Kitty schreef:Dat is toch werkelijk de eerste keer in mijn leven dat ik uitgemaakt ben voor 'linkse' idioot! Ik ga daar even goed van genieten.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
-
Destinesia
Tja en toch ben ik meer geneigd Alex Jones bevindingen te volgen wanneer het gaat over de uiteenzettingen van 9/11. Een beetje extreem fundi moslim rijd naar mijn mening nog geen geit een hooiberg in. (beetje retoriek .. ok )wahlers schreef:maar verder licht verteerbare aanvullende youtube videos wijzen.Deze wellicht: http://nl.youtube.com/watch?v=7_E4N5YIy ... re=related).
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Dat ik tot de Vrijmetselaars behoor en tot de Rozenkruisers, daar heb ik nooit een geheim van gemaakt. Ook ben ik sinds ik op m'n hoofd viel linkshandig, en dat verschrikkelijke lot heb ik altijd manmoedig ondergaan. Maar je weet dat de Illuminatie strikt geheim functioneren. Dat ik erbij hoor zal ik dus nooit toegeven. Toegegeven, het is verdacht wanneer een nederlander zoals ik zijn gehele volwassen leven in Finland verslijt.Plons schreef:Je bent het allemaal
Born OK the first time
Toen ik op mijn hoofd viel bleef ik botsensinds ik op m'n hoofd viel....
Ze zullen me wel moeten doodschieten , anders houd het nooit op
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 31 jul 2008 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer: