Ja idd ik kom van het anti moslim forum,en over die zandparasieten mag helemaal niets gezegt worden,anders wordt je vervolgt of gebanned nou ze doen maar.Kitty schreef:Oooh neeeeee????? Wel eens op een moslimforum geweest? Kennelijk niet, want daar wordt heel wat gal uitgespuugd over 'ons' geloof! Het woord Christenhonden is een uitvinding van moslims, de term ongelovige honden of varkens is een uitvinding van moslims.
Islam wil de wereld domineren wel het zal ze nog lukken ook allemaal dankzij de landveraders van de PVDA,dat staat voor De party van de Alochtonen.
Nederland is een moslimstaat geworden denk niet dat daar veel mensen bij stil staan.
Kijk in denemarken daar mogen ze hun eigen volkslied al niet meer zingen.
In engeland daar moeten de peuters gestraft worden als ze kritiek hebben op hun eten.
In belgie wordt er een meisje verkracht een westers meisje omdat ze geen theedoek op haar kop had staan,terwijl die islamsletten in hun eigen land er geneens een dragen en bij dat voorval zijn er drie mensen gepaseert die niets ondernamen,bang om vervolgd te worden door het CGKR,want hun zijn het slachtoffer,als je had ingegrepen hadden ze je opgepakt wegens racisme,die zandparasieten lopen sneller het politiebureau buiten dan hun schaduw.
kan zo nog uren doorgaan hoor.
Een geloof dat mij niet toloreert,hoef ik ook niet te toloreren
kijk niet naar de spelling fouten als de boodschap maar over komt is voor mij genoeg.
Hebr 6: