magikooknogietszeggen

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Fenomeen
Superposter

magikooknogietszeggen

Bericht door Fenomeen »

Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

=D>
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Socratoteles
Diehard

Bericht door Socratoteles »

Ah, is het nu eindelijk officieel? Wat gebeurt er met de erfenis?
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Als u dit niet helemaal snapt, kijk even op Geenstijl.
NOVA schreef:Is justitie, met de anti-racismewetgeving in de hand, bezig de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen? Na de arrestatie van cartoonist Nekschot is nu de hoofdredacteur van GeenStijl op het politiebureau ontboden. Er is aangifte gedaan wegens discriminatie tegen GeenStijl. GeenStijl erkent dat in 2005 reacties zijn verschenen op hun site die niet door de beugel konden, maar vindt dat justitie met een kanon op een mug schiet. De Nederlandse Vereniging van Journalisten maakt zich zorgen over de verhoogde activiteit van justitie.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Op een gegeven moment (en nee, beste meelezers van het AIVD, ik zeg niet dat dit moment thans is aangebroken) rest er geen andere mogelijkheid meer dan 'FIGHT THE POWER!!!' :D
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

Devious schreef: beste meelezers van het AIVD,
:hello2:
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Op de barricades kunnen we inderdaad later nog, eerst ter ontspanning puzzelen:
Zoek Jabba

Het is niet het meest belangrijke aan deze (trieste) zaak maar wel het gedeelte waar ik om heb moeten lachen.
En om de kop: 'Kokosdame is nog bozerder'
Ramon
Contacteer:

Bericht door Ramon »

Ik ken het probleem van beperking van vrijheid van meningsuiting.

Ik heb sinds oktober 2007 een site die kritisch informeert hoe het in steinerscholen (vrijescholen) aan toegaat en ik beheer een startpagina over steinerscholen.

De startpagina is al een keer van het internet gehaald en om de aan mijn site gekoppelde blog online te houden heb ik al enkele mails naar mijn provider moeten sturen. Eergisteren nog werden berichten een dag geblokkeerd omdat voor de zoveelste keer een klacht was binnengekomen. (bleek nogmaals ongegrond)

Mijn ervaring is dat aanhangers van organisaties die zijn opgebouwd op basis van een bepaalde overtuiging door het lint beginnen te gaan wanneer blijkt dat niet alles (of weinig) waarvan ze overtuigd waren met de werkelijkheid strookt.

In dat opzicht is er geen verschil tussen religieus, wetenschappelijk of politiek fanatisme.

Er worden machtsmiddelen ingezet om bepaalde individuen en/of groeperingen monddood te maken...of zelfs meer dan monddood.

Maar niet getreurd: er is internet :evil3:
Animal
Forum fan

Bericht door Animal »

Wat zaken op een rijtje
Vrijheid?
Herman2
Forum fan

Bericht door Herman2 »

Ramon schreef:
Mijn ervaring is dat aanhangers van organisaties die zijn opgebouwd op basis van een bepaalde overtuiging door het lint beginnen te gaan wanneer blijkt dat niet alles (of weinig) waarvan ze overtuigd waren met de werkelijkheid strookt.
Zelfde ervaring deed ik op met de beweging rond de fantast Rulof. In een zijn boeken uit de jaren 1930/40 stond dat de mens nooit in levende lijve de maan zal bereiken. Er ontstonden heftige discussies onder de aanhang toen Neil Armstong in 1969 als eerste mens toch de maan betrad, o.m. dat die maanlanding fake zou zijn geweest. Het hoofd van de beweging (de uitgeverij) deed aan giga bochtenwringerij om lezers te overtuigen dat Rulof toch gelijk had gehad. Ze zijn er nooit uitgekomen.
Grüss Gott, falls Du Ihn begegnest.
Plaats reactie