progressierapport
Moderator: Moderators
Hallo
De onderzoeken die al de hele maand bezig waren ...zijn afgelopen
Vandaag zijn de resultaten bekend en geevalueerd ....
Ik kan je verzekeren dat het wachten op een hoopvolle uitslag terwijl je vier maanden lang je eigen gezondheid steeds verder voelt achteruitgaan toch wel slopend is .en ik heb het dan nog niet gehad over de zware zorgen die mijn echtgenote zich maakte ....Net zoals veel mannen kan ik niet zo goed overweg met het lange afwachten op een uur der waarheid ...ik heb ook nooit kinderen gebaard natuurlijk , t'zal dus ook wel niet potentieel in mijn programmaatjes zitten ....
Maar uiteindelijk zijn de onderzoeksresultaten veel beter dan wat eerst was verwacht
Er is zonder twijfel COPD(=rokerslong /emfyseem ) vastgesteld ...maar dat is goed te verhelpen met geneesmiddelen en garandeerd ook nog een kwalitatief leven ....iets langzamer en bezadigder dat wel ...
Gelukkig waren er geen longtumoren , waar wel voor werd gevreesd,en dat wegens (zo blijkt de scanner nu te hebben aangetoond ) een paar oude verkalkte lidtekens van een tuberculose die ik ooit ergens in mijn kindertijd zal hebben gehad en die spontaan moet zijn genezen ...
Een kleine vernauwing aan de longslagader ...kan ook met geneesmiddelen worden opgelost
en
"out of the blue " een kleine hartrythme stoornis ...schijnt te kunnen verholpen worden met een kleine ingreep( iets met de zenuwenstrengen en lasersoldeerwerk in het hart ) ...maar dat is nog zeker niet dringend ....Wat daar eventueel moet meegedaan worden weet ik in october ...
Ik steek het niet onder stoelen dat ik heel heel bang ben geweest ...
Maar nu ben ik een beetje euforisch en eigenlijk ook een beetje moe ....
De onderzoeken die al de hele maand bezig waren ...zijn afgelopen
Vandaag zijn de resultaten bekend en geevalueerd ....
Ik kan je verzekeren dat het wachten op een hoopvolle uitslag terwijl je vier maanden lang je eigen gezondheid steeds verder voelt achteruitgaan toch wel slopend is .en ik heb het dan nog niet gehad over de zware zorgen die mijn echtgenote zich maakte ....Net zoals veel mannen kan ik niet zo goed overweg met het lange afwachten op een uur der waarheid ...ik heb ook nooit kinderen gebaard natuurlijk , t'zal dus ook wel niet potentieel in mijn programmaatjes zitten ....
Maar uiteindelijk zijn de onderzoeksresultaten veel beter dan wat eerst was verwacht
Er is zonder twijfel COPD(=rokerslong /emfyseem ) vastgesteld ...maar dat is goed te verhelpen met geneesmiddelen en garandeerd ook nog een kwalitatief leven ....iets langzamer en bezadigder dat wel ...
Gelukkig waren er geen longtumoren , waar wel voor werd gevreesd,en dat wegens (zo blijkt de scanner nu te hebben aangetoond ) een paar oude verkalkte lidtekens van een tuberculose die ik ooit ergens in mijn kindertijd zal hebben gehad en die spontaan moet zijn genezen ...
Een kleine vernauwing aan de longslagader ...kan ook met geneesmiddelen worden opgelost
en
"out of the blue " een kleine hartrythme stoornis ...schijnt te kunnen verholpen worden met een kleine ingreep( iets met de zenuwenstrengen en lasersoldeerwerk in het hart ) ...maar dat is nog zeker niet dringend ....Wat daar eventueel moet meegedaan worden weet ik in october ...
Ik steek het niet onder stoelen dat ik heel heel bang ben geweest ...
Maar nu ben ik een beetje euforisch en eigenlijk ook een beetje moe ....
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 22 sep 2008 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
-
a.r.
Geweldig Tsjok wat een super nieuws!
Ondanks dat ik je niet persoonlijk ken ben ik toch opgelucht en blij.
Daar drink ik een pint op.
PROOST!
Ondanks dat ik je niet persoonlijk ken ben ik toch opgelucht en blij.
Daar drink ik een pint op.
PROOST!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
-
Samante
-
Theoloog
-
Destinesia
- MOODY BLUE
- Diehard
Heerlijk nieuws Tsjok, ook heel erg fijn dat veel van je klachten dus verholpen kunnen worden en je je ook daardoor wellicht weer wat beter gaat voelen.
Oude eiken velt men niet zo snel. 8)
Knuffff,
Kitty
Oude eiken velt men niet zo snel. 8)
Knuffff,
Kitty
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.