Gecensureerd internet a-la China via de EO

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
chromis
IT Tech. & Moderator

Gecensureerd internet a-la China via de EO

Bericht door chromis »

Ik kwam, via Geenstijl, dit tegen:

http://www.eo.nl/filternet/article.jsp? ... al=2222548

Blijkbaar wordt geenstijl gefilterd.

Ik vraag me af of freethinkers gefilterd zou zijn :P Zouden we te 'smakeloos' of te 'godslasterlijk' zijn?

Geen idee hoe je daar achter kan komen.

Wat ik wel weet is dat je kan checken of een bepaalde site door de grote firewall van het China wordt tegengehouden. Zoiets dergelijks zal ook wel hiermee mogelijk zijn.

Enig idee?
skeptic
Erelid
Contacteer:

Re: Gecensureerd internet a-la China via de EO

Bericht door skeptic »

chromis schreef:
Ik vraag me af of freethinkers gefilterd zou zijn :P Zouden we te 'smakeloos' of te 'godslasterlijk' zijn?

Enig idee?
Als Freethinker zou worden gefilterd, geldt dat alleen voor de abonnees die via Filternet het internet op gaan. Die zullen ook zonder filter niet op dergelijke sites komen denk ik.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Maar dat dergelijke abbonnees zowieso niet freethinker zouden bezoeken... denk eens aan die arme kindekes die door onze satanische behoeftes (kuch) wel eens verleid zouden kunnen worden!...

...daar kan zelfs een met weiwater besprenkelde sitecom router niet eens tegenop!
nancy
Forum fan

Bericht door nancy »

chromis schreef:
...daar kan zelfs een met weiwater besprenkelde sitecom router niet eens tegenop!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Lach meer!
Akkersloot
Banned
Contacteer:

Bericht door Akkersloot »

Hoe kan je weten of je site ook op die lijst staat ?
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
Plaats reactie