Ben ik niet met je eens Kitty !Kitty schreef:Toch als je nu eens heel sec kijkt naar keuzes die fenomeen biedt, dan lijken de meesten van jullie te zeggen, liever honger en alles laten zoals het is maar wel atheïst, dan de honger opgelost en de derde wereld baptist. Dan kun je vandaar uit wel door gaan redeneren wat er vervolgens kan gaan gebeuren enz. Maar dan begrijp je de keuzes niet, want er staat toch duidelijk atheïst en verder blijft alles zoals het is! In dat geval kies ik dus echt wel voor de honger de wereld uit. Want dat het dan op den duur toch wel zal veranderen, maakt geen onderdeel uit van de keuzemogelijkheid zoals hier gesteld.
Dus in dit geval kiezen voor atheïst is inderdaad kiezen voor: liever een continent laten verrekken dan kiezen voor baptisten, zoals fenomeen hierboven zo mooi zegt. Daarom kies ik in dit geval voor de baptisten.
Als de honger de wereld uit is, hebben we maar heel, heel, heel weinig tijd om er met zijn allen van te genieten !
Onze aardbol is niet toereikend voor zo'n mensenmassa, de Co2 uitstoot en Global Warming zullen een lachertje worden op het lijstje van Greanpeace !
Die zijn dan niet meer als een mosterdzaadje t.o.v. het misbruik van de aarde.
Optie B betekent inderdaad dat er miljoenen mensen zullen sterven in de derde wereld !
Alleen daar waar de natuurlijke infrastructuur het toelaat kunnen mensen blijven wonen en handel drijven.
Knuppel