Prohibitie van hallucigene paddestoelen

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Paddoverbod . . . . . ?!

Ja, natuurlijk !
9
31%
Nee, onzin
16
55%
Weetnie, geen mening, geen interesse of overige vage klachten
4
14%

Totaal aantal stemmen: 29

Knuppel
Banned

Bericht door Knuppel »

Elk verbod op genotsmiddelen is een wassen neus !
Daarom dient alles te worden vrij gegeven, des te harder zullen wij ouders ons best moeten doen met voorlichting.
Back to basic !!!

Knuppel
Altruïsme is iets voor Egoisten
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

Verbieden werkt toch niet, kijk maar naar de VS
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Het zal wellicht wel het drugstoerisme stoppen.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Atheist_1984
Ervaren pen

Maar de drugs export zal toenemen. Er zijn gewoon mensen die behoefte hebben aan een jointje, net zoals dat er mensen zijn die behoefte hebben aan een biertje. Dus de handel en de teelt zal in nederland echt niet stoppen als men het verbied.
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Kitty schreef:Het zal wellicht wel het drugstoerisme stoppen.
Dat vraag ik mij af.
Ik denk dat men komt voor de coffeeshops, niet zozeer voor de paddo's.
Als het misgaat betreft het bijna altijd toeristen heb ik begrepen en is er sprake van polygebruik.
En als toeristen paddo's willen komen ze daar toch wel aan (ze komen ook aan coke en Ecstasy), maar nu valt alle controle weg en kom je in een vaag circuit terecht waar je zeker geen bijsluiter erbij krijgt. :?
Voor Nederlanders zal het er iets anders uitzien.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Atheist_1984
Ervaren pen

Ach ja, weet je wat het is, de dealer op straat vind dit goed nieuws, hij heeft gewoon een nieuw product in zn schappen liggen.
Exodus 12

Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

tjonge.. ik zal ze maar niet vertellen wat ik van paddestoelen en andere "natuurproducten" weet.... dan zetten ze zeker een hek om het bos :D
http://www.merlinscave.tk

As above, so below
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Bij het doornemen van het nieuws op Fok stuitte ik hierop:
Sportfeestje loopt uit de hand

Nederland Een sportfeestje in Nieuwegein is uitgelopen op een massale vechtpartij. Zestig mensen gingen onder invloed van alcohol met elkaar op de vuist. De organisatie besloot daarop het feestje vroegtijdig te beëindigen.

Maar niet iedereen vond dat het tijd was om te kappen. Eén persoon ging buiten het terrein gewoon verder met knokken. Hij sloeg en schopte een jongen van 18 uit Amersfoort. Daarop werd hij aangehouden.
Eigenlijk hoort het in het alcoholtopic thuis maar hier illustreert het mooi het met twee maten meten beleid.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
sjaakdaak
Forum fan

Bericht door sjaakdaak »

Raven schreef:tjonge.. ik zal ze maar niet vertellen wat ik van paddestoelen en andere "natuurproducten" weet.... dan zetten ze zeker een hek om het bos :D
De leukste vind je niet zozeer in het bos, maar op graslandjes langs het water, waar veel ganzen poepen ;) Mochten daarom ganzen ineens weer afgeknald worden door onze tweedekamermoraalridders?
Het eten van sinaasappels kan zinloos leven onnodig verlengen.
Plaats reactie