Prohibitie van hallucigene paddestoelen
Moderator: Moderators
-
- Ervaren pen
-
- Ervaren pen
Maar de drugs export zal toenemen. Er zijn gewoon mensen die behoefte hebben aan een jointje, net zoals dat er mensen zijn die behoefte hebben aan een biertje. Dus de handel en de teelt zal in nederland echt niet stoppen als men het verbied.
Exodus 12
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Dat vraag ik mij af.Kitty schreef:Het zal wellicht wel het drugstoerisme stoppen.
Ik denk dat men komt voor de coffeeshops, niet zozeer voor de paddo's.
Als het misgaat betreft het bijna altijd toeristen heb ik begrepen en is er sprake van polygebruik.
En als toeristen paddo's willen komen ze daar toch wel aan (ze komen ook aan coke en Ecstasy), maar nu valt alle controle weg en kom je in een vaag circuit terecht waar je zeker geen bijsluiter erbij krijgt.

Voor Nederlanders zal het er iets anders uitzien.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
-
- Ervaren pen
Ach ja, weet je wat het is, de dealer op straat vind dit goed nieuws, hij heeft gewoon een nieuw product in zn schappen liggen.
Exodus 12
Bij het doornemen van het nieuws op Fok stuitte ik hierop:
Eigenlijk hoort het in het alcoholtopic thuis maar hier illustreert het mooi het met twee maten meten beleid.Sportfeestje loopt uit de hand
Nederland Een sportfeestje in Nieuwegein is uitgelopen op een massale vechtpartij. Zestig mensen gingen onder invloed van alcohol met elkaar op de vuist. De organisatie besloot daarop het feestje vroegtijdig te beëindigen.
Maar niet iedereen vond dat het tijd was om te kappen. Eén persoon ging buiten het terrein gewoon verder met knokken. Hij sloeg en schopte een jongen van 18 uit Amersfoort. Daarop werd hij aangehouden.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
De leukste vind je niet zozeer in het bos, maar op graslandjes langs het water, waar veel ganzen poepenRaven schreef:tjonge.. ik zal ze maar niet vertellen wat ik van paddestoelen en andere "natuurproducten" weet.... dan zetten ze zeker een hek om het bos

Het eten van sinaasappels kan zinloos leven onnodig verlengen.