YepKrautsjo schreef:Er is geen zevende dwerg als in zeven, maar wel als in het werkwoord zeven.

Moderator: Moderators
(best wel knap na 35 jaar)Kunst is het schepppen van een nieuwe geintensiveerde werkelijkheid die overtuigt en ontroert en die een blijvende waarde bezit.
And then there is an artist who doesn't want to paint at all
he takes an empty canvas and sticks it on the wall
The birds of a feather all the phonies and all of the fakes
While the dealers they get together And they decide who gets the breaks
And who's going to be
in the gallery
collegavanerik schreef:deze volzindefinitie van kunst uit de middelbare school ken ik nog steeds uit het hoofd:
(best wel knap na 35 jaar)Kunst is het schepppen van een nieuwe geintensiveerde werkelijkheid die overtuigt en ontroert en die een blijvende waarde bezit.
"Who is afraid of red yellow en blue" ontroert mij niet.
Mark Knopfler beschreef het al treffend in zijn lied "in the Gallery"
And then there is an artist who doesn't want to paint at all
he takes an empty canvas and sticks it on the wall
The birds of a feather all the phonies and all of the fakes
While the dealers they get together And they decide who gets the breaks
And who's going to be
in the gallery
Is niet zo zeer knap dan wel kennis hebben van .Al had ik het de eerste keer dat ik het zag ook al door . Het is mijn manier van denken die nogal associatief is denk ik .Rereformed schreef:Knap hoor.Krautsjo schreef:Er is geen zevende dwerg als in zeven, maar wel als in het werkwoord zeven.
Krautsjo schreef:Is niet zo zeer knap dan wel kennis hebben van .Al had ik het de eerste keer dat ik het zag ook al door . Het is mijn manier van denken die nogal associatief is denk ik .Rereformed schreef:Knap hoor.Krautsjo schreef:Er is geen zevende dwerg als in zeven, maar wel als in het werkwoord zeven.
Ik denk ook niet dat het schilderij van Karel Appel de bedoeling had om op de manier ontleed te worden zoals dit raadseltje .
maar wat ligt er dan onder het bed?FW schreef:Nee, binnen aan het zeven.trialk schreef: ()... die a. of buiten aan het zemen (...)
http://www.sheilawolk.com/ kijk zelf maarRereformed schreef:Ach daar val ik nu ook voor. Moeilijk om toe te geven, maar waar. Heb je ook nog een paar zeemeerminnen?Kevin schreef:Wat meer mijn smaak, fantasy achtig.
Sheila Wolk maakt veel van dit soort kunst. De meeste spreken wel tot de verbeelding.
Ik vind het kitsch die zwaar leunt op jugendstil sjablonenKevin schreef:http://www.sheilawolk.com/ kijk zelf maarRereformed schreef:Ach daar val ik nu ook voor. Moeilijk om toe te geven, maar waar. Heb je ook nog een paar zeemeerminnen?Kevin schreef:Wat meer mijn smaak, fantasy achtig.
Sheila Wolk maakt veel van dit soort kunst. De meeste spreken wel tot de verbeelding.
Een muis met grote ogen! Er past duidelijk geen dwerg onder dat bed.collegavanerik schreef:maar wat ligt er dan onder het bed?