Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

jacob schreef:
Marinus schreef:
jacob schreef:ik lees geen pbs van leden van ontdekislam.
Ah ,het knopje bewerk snap je niet?
Ook hierover heb ik nog wat berichten uit jouw inbox van je account op ons forum.Helaas bevat dat een wisseling van berichten tussen jouw en een ander forumlid en kan ik die niet plaatsen.
behalve de mijne dan natuurlijk....

En bedankt, dat je nog op de valreep even mijn these, dat jij degene bent die geen twee zinnen kunt uitspreken zonder zichzelf tegen te spreken, bewijst.

Ach jij mag me een leugenaar noemen,
jij bent het sukkeltje.

Jou in de hoek lullen is als een kleuter schaakmat zetten.
Ignorance is bless:D

Maar om het ook voor jouw begrijpelijk te maken:JIJ BENT GEEN LID VAN ONTDEKISLAM.Op het moment van jouw ban had je nergens geen recht meer op kasparov.
oh, dus ook niet meer op zo iets bassaals als de privacy van mijn mailbox op ontdekislam?

Oh, en die hoofdlettertjes zijn nergens voor nodig
Laatst gewijzigd door Marinus op 28 dec 2008 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

jacob schreef: [Maar om het ook voor jouw begrijpelijk te maken:JIJ BENT GEEN LID VAN ONTDEKISLAM.Op het moment van jouw ban had je nergens geen recht meer op kasparov.
Zomaar een vraag.
Wordt een mailbox van een geband lid gewist?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
jacob
Geregelde verschijning

Bericht door jacob »

Marinus schreef:
jacob schreef:
Marinus schreef: behalve de mijne dan natuurlijk....

En bedankt, dat je nog op de valreep even mijn these, dat jij degene bent die geen twee zinnen kunt uitspreken zonder zichzelf tegen te spreken, bewijst.

Ach jij mag me een leugenaar noemen,
jij bent het sukkeltje.

Jou in de hoek lullen is als een kleuter schaakmat zetten.
Ignorance is bless:D

Maar om het ook voor jouw begrijpelijk te maken:JIJ BENT GEEN LID VAN ONTDEKISLAM.Op het moment van jouw ban had je nergens geen recht meer op kasparov.
oh, dus ook niet meer op zo iets bassaals als de privacy van mijn mailbox op ontdekislam?

Oh, en die hoofdlettertjes zijn nergens voor nodig
Voor de leden wel.

Blijkbaar waren ze wel nodig gary want anders snap jij het niet.
jacob
Geregelde verschijning

Bericht door jacob »

cluny schreef:
jacob schreef: [Maar om het ook voor jouw begrijpelijk te maken:JIJ BENT GEEN LID VAN ONTDEKISLAM.Op het moment van jouw ban had je nergens geen recht meer op kasparov.
Zomaar een vraag.
Nee.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Voor de leden wel.

Blijkbaar waren ze wel nodig gary want anders snap jij het niet.
Lief betonbreintje,

Ik snapte het perfect al die tijd: je hebt op jouw forumpje alle rechten tot je het oneens bent met jou?
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

jacob schreef:
cluny schreef:
Zomaar een vraag.
Nee.
Zou dat niet beter zijn?
De gebande, de enige rechtmatige gebruiker, kan er niet meer bij.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Men is blijkbaar nogal boos op elkaar. Prima, maar scheldproza wil ik hier niet zien ('sukkeltje', dat soort dingen).
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Devious schreef:Men is blijkbaar nogal boos op elkaar. Prima, maar scheldproza wil ik hier niet zien ('sukkeltje', dat soort dingen).
je had na een totaal ononderbouwt "leugenaar" al in kunnen grijpen, (of iedere ander mod natuurlijk)
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ik ben vandaag niet online geweest, en zie het één en ander nu pas. Mijn oproep is gericht aan iedereen in deze draad; niet speciaal aan jou. Ik gebruikte even een voorbeeldje dat ik onthouden had.
Nu graag weer on-topic.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
jacob
Geregelde verschijning

Bericht door jacob »

Excuus voor de eventuele overlast moderator.

Ik heb niets ontopic te melden,en ook heb ik niet erg veel tijd.Sorry als er nog vragen waren van serieuze leden van dit forum maar ik ben voorlopig weg.

Heel veel sterkte hier met marinus en cluny.

salaam,
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

jacob schreef:Excuus voor de eventuele overlast moderator.

Ik heb niets ontopic te melden,en ook heb ik niet erg veel tijd.Sorry als er nog vragen waren van serieuze leden van dit forum maar ik ben voorlopig weg.

salaam,
:lol:

gelukkig maar, vragen beantwoorden is niet jouw ding.....
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

jacob schreef:Excuus voor de eventuele overlast moderator.

salaam,
Abdul-Jabbar van der Ven.
En zijn hoofdenafsnijdenfantasie.
Dat vindt hijzelf een doodnormale zaak.
Fantaseren over het afsnijden van hoofden is ook doodnormaal op moslimfora.
Daar was deze topicbump voor bedoeld.
Jacob de moslim onderstreept dat nog even.
En daarmee is het werk van de moslimmoderator Jacob van het ontdekislamforum voltooid en mag hij vertrekken vanwaar hij duidelijk niet thuishoort en gewoon verder blijven waar hij wel thuishoort.
C.M.H.
Forum fan

Bericht door C.M.H. »

Hoogstaand stukje forum, dacht ik zo...
"Only the mediocre are always at their best"
Plons
Bevlogen

Re: Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)

Bericht door Plons »

Abdul-Jabbar
Super lid

Geslacht: Re: Minstens 155 doden bij Israëlische raids op Gaza
***********niet toegestaan-Hou deze duas voor jezelf aub*************

za dec 27, 2008 6:37 pm
Fijn, ik ben blij om te lezen dat er gemodereerd word op zulke teksten. Het forum heet tenslotte ook 'ontdekislam' en het lijkt mij niet dat zulke teksten daarvoor het goede voorbeeld zijn.
Fuck met alles.
Trees
Forum fan

Bericht door Trees »

Op zich ben ik er zeker blij mee dat er gemodereerd is. Dat betekent echter niet dat het denkbeeld uit het hoofd verdwenen is.
De vraag die de moderatie, naast de terechte moderatie naar Van der Ven toe, in mijn visie dan ook zou moeten stellen is:
“Wat denk je hiermee op te lossen?” Want het denkbeeld wordt nu ‘ingebed’, om het zomaar te zeggen.

Wat dat betreft zal alleen het ontstaan van initiatieven om alle bloedvergieten door alle partijen stop te zetten uiteindelijk leiden tot vrede. Want elke actie roept een reactie op waar weer een reactie uit voort komt enz. Dat leidt tot een steeds diepere haat ten opzichte van elkaar: een weg die steeds meer de afgrond in voert. Elke betrokkene zal dan ook naar wegen tot vrede moeten zoeken. Er is geen andere mogelijkheid.
Plaats reactie