Sita Sings The Blues

Voor discussies over muziek, film en TV.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
cymric
Bevlogen

Sita Sings The Blues

Bericht door cymric »

Ik ben normaal geen liefhebber van low key filmproducties omdat de makers vaak veel te veel filosofisch hooi op hun vork nemen en het resultaat daardoor te wensen over laat. Ik ben al helemaal geen fan van lange Internetfilmpjes en klik ze meestal na een paar minuten weer weg. Maar ik eet mijn schoen op als we van Sita Sings The Blues niet érg veel gaan horen, ook in de normale media. Deze snoezige---wat zeg ik: geweldige---animatiefilm op basis van het klassieke hindoeïstische verhaal van Rama en Sita zoals verteld in de Ramayana is een zeer zeldzaam staaltje kwaliteitswerk waar menig professioneel artiest nog een puntje aan kan zuigen.

Als je een minuut of 80 overhebt: kijken. En als je begint, zorg er dan voor dat je die 80 minuten hebt. En ja, je mag kijken, want de film wordt ook nog eens met de blessings van de maakster, gratis verspreid via Internet.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
af87
Forum fan
Contacteer:

Bericht door af87 »

God is enkel een gedachte experiment..epic fail.
Plaats reactie