Donner heeft een eigen web-site

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

pieps
Forum fan

Donner heeft een eigen web-site

Bericht door pieps »

Donner heeft een eigen web-site . en ik dacht , laat ik hem eens een mailtje sturen . Hier volgt een CC-tje .

Hoi Donner ,
als aanhanger van het reli-facistische schoremclubje dat zich christenen noemt , ben je absoluut niet geschikt een bestuurlijke functie uit te oefenen . Ik weet niet of je dat kut-boek van jullie ooit goed hebt gelezen , maar het verheerlijkt de meest walgelijke slachtingen , roept op tot exessief geweld , en hoort in onze democratie niet thuis .
Net als andere aanhangers van de woestijngod ( religieuze joden en moslims ) , verwacht ik van jou niets anders dan terreur tegen vrijheid en zelfbeschikking . Het is mij een raadsel waarom een beweging ( het christendom ) die meer slachtoffers heeft gemaakt dan Hitler en Stalin samen , in dit land nog de mogelijkheid krijgt , z'n misselijkmakende leer te verkondigen . Kan jij misschien uitleggen waarom het dragen van het hakenkruis in Nederland bestraft wordt , terwijl er velen rondlopen met zo'n lullig kruisje om hun nek die niet bestraft worden . Ik ben benieuwd .
Het zou leuk zijn om antwoord te krijgen ... maar ik ben eerlijk gezegd al gewend geen antwoord te krijgen . Ik heb al een aantal malen eerder een mailtje aan het ministerie van lul-koekjes geschreven , maar heb tot op heden nog nimmer iets gehoord .

groet Pieter
P.S. Een aanklacht wegens smaad of belediging zou helemaal prachtig zijn . Vooral omdat ik geenszins de intentie heb te beledigen ; wat ik schrijf is niets anders dan een iewat scherpe formulering van de waarheid .
nogmaals gegroet Pieter

Ben benieuwd , groetjes Pieps
Laatst gewijzigd door pieps op 21 sep 2005 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Politics is the entertainment branch of industry.
Frank Zappa
FonsV
Diehard

Bericht door FonsV »

Dag Pieps,

Klaar de duidelijk wat je hier zegt. Hopelijk treft het doel.

Groeten.

Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet naar het atheïsme. Een atheïst is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel zo niet alle godsvoorstellingen hun betekenis hebben verloren.
Flash

Bericht door Flash »

ha pieps,

Kick ass formulering!! Er zal inderdaad wel niemand reageren maar het lucht wel op (zelfs als je het niet geschreven hebt en het alleen maar leest)

=D>

Groet Flash

ps wat is de URL van de donner site
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Maar mischien gaat achter deze ouderling-facade wel een warm en gevoelig mens schuil :wink:
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Ik vraag me toch elke keer weer af wanneer Donner officieel wordt verkozen tot zwarte schaap van de familie. Zou zijn pa het ook jofel vinden wat hij doet?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Devious
Erelid
Contacteer:

Re: Donner heeft een eigen web-site

Bericht door Devious »

Hi Pieps.
pieps schreef: Hoi Donner, als aanhanger van het reli-facistische schoremclubje dat zich christenen noemt,,,, , .
Ik had al een reactie gegeven, maar er is waarschijnlijk iets mis gegaan (of heb ik je bericht per ongeluk geëdit ipv gequoted?. Sorry daarvoor als dat zo is, die knopjes zitten vlak bij elkaar op het moderatorpaneel).
Wat ik wilde zeggen is dat niet alle christenen fascisten zijn, en óók niet alle christenen verdienen het om schorem genoemd te worden.
ben je absoluut niet geschikt een bestuurlijke functie uit te oefenen . Ik weet niet of je dat kut-boek van jullie ooit goed hebt gelezen , maar het verheerlijkt de meest walgelijke slachtingen , roept op tot exessief geweld
Daar ben ik het mee eens. Maar wat ik je vragen wil; Wat is je doel van een dergelijke email? Wat hoop je ermee te bereiken? Denk je dat Donner na het lezen van deze email plotseling tot de conclusie komt: 'Goh, die Pieps heeft helemaal gelijk, dat Christendom is shit. Weg ermee!?
Het zou leuk zijn om antwoord te krijgen ... maar ik ben eerlijk gezegd al gewend geen antwoord te krijgen . Ik heb al een aantal malen eerder een mailtje aan het ministerie van lul-koekjes geschreven , maar heb tot op heden nog nimmer iets gehoord .
Wees eens eerlijk. Waarom denk je dat er geen antwoord komt? Als je iemand schorem noemt of fascist, dan smoor je mogelijkheid tot een zinvol gesprek. Zelfs al zou je gelijk hebben. De meeste mensen zijn helaas niet in staat om uit een scheldbrief de zinvolle argumenten te filteren. Of je hebt geen zin in een zinvol gesprek, dat kan ook natuurlijk. Maar dan vraag ik me nogmaals af; wat is je doel?

Vriendelijke groet...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ik wil er nog even bij zeggen dat ik het met de verdere inhoud van je bericht helemaal eens ben, afgezien van bovengenoemde krachttermen en generalisaties.

Vriendelijke groet...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
pieps
Forum fan

Link

Bericht door pieps »

Zo eerst ff linkje plaatsen : http://www.justitie.nl/organisatie/minister_donner/

Beste Devious ,
ja je had m'n bericht bijgewerkt ... ik ging er al van uit dat het een vergissing was :wink: . Tuurlijk zijn niet alle christenen schorem , als je bijvoorbeeld bisschop Tutu en Yowda over "the Force" hoort praten , klinkt het veel vriendelijker en acceptabeler , dan bij de paus of Ouweneel .
Maar wat Donner betreft is het gewoon oorlog ! punt uit ! En wat een zinvol gesprek betreft ... ik denk dat daar weinig kans op is . Als je de media een beetje volgt , dan zal je opgevallen zijn dat Donner überhaupt elk zinvol gesprek wil vermijden . Zoals onlangs nog in de zaak Nienke Kleiss . De pers constateert een aantal misstanden , en het eerste wat Donner doet is ontkennen , en dreigen met een proces .
De man zit helemaal vol met tamelijk debiele 19e eeuwse ideeën . Zo ook bijv. zijn plan het goedpraten van terrorisme strafbaar te stellen . Evenals het goedpraten of bagatelliseren van de holocaust .
Hieronder wat leuke reakties uit de Volkskrant op de voorstellen van D.

#######################################################################

Gepubliceerd | zaterdag 30 juli 2005. Gewijzigd | zaterdag 30 juli 09:35 uur.

Goedpraten terrorisme bestraffen?
Gerard Reijn

Minister Donner van Justitie wil een jaar gevangenisstraf zetten op het ontkennen of bagatelliseren van de holocaust, terreur of oorlogsmisdaden. Goed plan?

Maarten van Rossem, historicus en columnist: ‘Toen ik hoorde dat Donner met die wet kwam, dacht ik meteen: ik ga een terreurdaad bagatelliseren. Dat is makkelijk want dat wordt ook allemaal schromelijk overdreven. Ik denk dat ik eigenlijk al strafbaar ben sinds 11 september, toen ik zei dat de gevolgen daarvan schromelijk werden overdreven. Mensen hoeven helemaal niet bang te zijn voor terreur, ze moeten bang zijn voor de barbecue, want die veroorzaakt veel meer slachtoffers.’

Prosper Ego, voorzitter van het Oud-Strijders Legioen: ‘Ik vind het een heel goed plan van Donner. Het wordt natuurlijk tijd dat wat er in moskeeën gebeurt kan worden aangepakt, en ook al die vuiligheid en ophitserij op internet. En mensen die de holocaust ontkennen, kunnen natuurlijk beter naar een psychiater worden gestuurd dan naar de strafrechter.’

Peter Rodrigues, hoofd onderzoek van de Anne Frank Stichting:‘Het ontkennen van de holocaust is al strafbaar. We hebben in de jaren negentig geprocedeerd tegen Siegfried Verbeke en zijn Vrij Historisch Onderzoek. Die deed zogenaamd geschiedkundig onderzoek en bewees dan dat de holocaust niet had bestaan. In 1997 heeft de Hoge Raad vastgesteld dat dat strafbaar is. (Verbeke werd veroordeeld tot een half jaar voorwaardelijk, red.)

‘Ik heb het gevoel dat Donner die holocaust er met de haren bijsleept, om rechtvaardiging van dat wetsontwerp te vergroten. Het gaat hem natuurlijk om terrorisme te bestrijden. ’

Nahed Selim, Nederlandse schrijfster van Egyptische afkomst van onder meer De vrouwen van de profeet: ‘De dag voordat de fatwah werd uitgesproken tegen Salman Rushdie, waren er in Pakistan zeer gewelddadige rellen. De islam-geleerde Fazul-Rahman was daarvan het middelpunt. Die was tot de conclusie gekomen dat de koran niet tot Mohammed was gebracht door een engel, maar dat de profeet zelf een veel grotere invloed op de tekst had.

‘Als Fazul-Rahman dat boek in Nederland zou schrijven, zou hij volgens Donner de boosdoener zijn, want hij was degene die grote groepen gelovigen beledigde en dus die rel veroorzaakte. Voor je het weet leef je in een land waar geen vrijheid van meningsuiting bestaat. Ik zou wel graag een wet willen die het strafbaar stelt als iemand zich baseert op de koran en zegt: de ongelovigen moeten worden bestreden.’

Maarten van Rossem: ‘Van de Eerste Wereldoorlog is bekend dat beide kanten gruwelijke dingen over elkaar vertelden die achteraf niet waar bleken. Recenter: Ik herinner me dat er een hele hoop gedoe was over de massavernietigingswapens van Saddam Hussein. Wie zich goed informeerde, wist dat daar niets van waar was, en ik behoorde tot de kleine groep die dat ook zei. Onder de nieuwe wet van Donner zou ik dan strafbaar zijn.’

Peter Rodrigues: ‘Wat is verheerlijking, en wat vergoelijking of bagatellisering? Als er een zaak komt over bijvoorbeeld Rwanda, mag je wel eerst een historisch onderzoek laten doen of er inderdaad wel een miljoen mensen is omgebracht. En een aanslag van de ETA ziet er heel anders uit vanuit Baskenland dan vanuit de rest van Spanje. Het is heel moeilijk vast te stellen wat er precies aan terreurdaden wordt gepleegd. Mensen verzinnen zo vaak wat. Soms om psychologische redenen, soms om politieke redenen. Beweringen over terreurdaden in het buitenland kunnen tot grote emoties in Nederland aanleiding geven. Ik denk dat deze nieuwe wet in hoge mate symbolisch zal zijn.’

#######################################################################

Mijn vraag is dan : is het bagatelliseren van de misdaden van de volgelingen van het christendom dan ook strafbaar . En hoe zit het met de walgelijke rassentheorieën die de Orthodoxe religieze joden er op nahouden ... zijn die ook strafbaar ???
Het erge met Donner is dat ie zo selectief is in het veroordelen en vervolgen van misstanden . Z'n eigen clubje niet en de rest wel . En mijn vraag is dan :"Hoe treedt je zo iemand tegemoet ?"
Ik heb er maar voor gekozen hem verbaal in z'n smoel te spugen ... uit pure minachting !

met vriendelijke groet Pieps
Frank Zappa
Devious
Erelid
Contacteer:

Re: Link

Bericht door Devious »

Hallo Pieps.
pieps schreef: Maar wat Donner betreft is het gewoon oorlog ! punt uit ! .
Dan zou ik zeggen; richt je dan ook op Donner. Noem hém dan voor mijn part een stuk schorem, maar niet álle christenen. Het is mijns inziens verkeerd om iemand als Martin Luther King op één hoop te gooien met Donner. (Dat is ook te veel eer voor Donner vind ik)
En wat een zinvol gesprek betreft ... ik denk dat daar weinig kans op is . Als je de media een beetje volgt , dan zal je opgevallen zijn dat Donner überhaupt elk zinvol gesprek wil vermijden . Zoals onlangs nog in de zaak Nienke Kleiss . De pers constateert een aantal misstanden , en het eerste wat Donner doet is ontkennen , en dreigen met een proces .

Oké, Donner zelf is een pleitbezorger van het obscurantisme. Misschien heb je gelijk dat deze man niet meer te redden is. Maar het is wellicht óók een idee dat je rekening houdt met de andere mensen die de email lezen (zoals de mensen die deze discussie lezen). Wat je hier nú bijvoorbeeld zegt heeft echt zin, want je valt de ideeën van de man aan.
‘Als Fazul-Rahman dat boek in Nederland zou schrijven, zou hij volgens Donner de boosdoener zijn, want hij was degene die grote groepen gelovigen beledigde en dus die rel veroorzaakte. Voor je het weet leef je in een land waar geen vrijheid van meningsuiting bestaat. Ik zou wel graag een wet willen die het strafbaar stelt als iemand zich baseert op de koran en zegt: de ongelovigen moeten worden bestreden.’
Uiteraard. Daarom is de poging van Donner om blasfemie strafbaar te stellen een lachertje. De man heeft er duidelijk niet goed over nagedacht.
Ik denk dat deze nieuwe wet in hoge mate symbolisch zal zijn.’
Een papieren tijger. onuitvoerbaar; gelukkig.
Een argument tegen deze wet die ik hier niet zag is het feit dat je door de fundies de vrijheid te geven tot spreken, dat je dan beter weet waar de vijand zich ophoudt. Veel fundies heeft men kunnen traceren omdat ze zichzelf hebben veraden.

Vriendelijke groet...
Stanhope
Ervaren pen

Bericht door Stanhope »

Pieps schreef:
Tuurlijk zijn niet alle christenen schorem
Bedankt voor deze toevoeging.
Akkersloot
Banned
Contacteer:

Bericht door Akkersloot »

Op het RVU forum dreigde een ban o.i.d. wegens mijn onderschrift "de wet op de smalende godslastering is fascisme en Donner, Rouvoet, Van Der Vlies en Bos nazi's ". Maar het feit dat "oorlogsmisdadiger Bush" ook nergens tot een ban leidt, is dat onderschrift toch mooi blijven staan.
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
pieps
Forum fan

ach ja ...

Bericht door pieps »

Stanhope schreef :

Pieps schreef:
Quote:
Tuurlijk zijn niet alle christenen schorem

Bedankt voor deze toevoeging.

Pieps : ach ja , mijn beste Stanhope , zo ben ik nou eenmaal ; één en al vriendelijkheid en nuance :wink: .

groetjes Pieps
Frank Zappa
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

Donner Kebab???
Wat de oren vertellen, zien de ogen.
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

FF serieus.

Ik vind al die eigen websites e.d. van die politici flauwe kul en eigenlijk uit den boze.
Men probeert enkel meer populariteit te krijgen en steefds minder "GOEDE POLITIEK" te voeren.
Wat de oren vertellen, zien de ogen.
Akkersloot
Banned
Contacteer:

Bericht door Akkersloot »

Ik heb gemaild dat de wet op de "smalende godslastering" door reli-fascisten wordt gezien als een erkenning van hun gelijk. Daarmee verklaar ik de nazi's Donner, Balkenende, Rouvoet, Van der Vlies en Bos voor elk slachtoffer dat door reli-fascisten zal vallen.
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
Plaats reactie