ontmoetingsdag.

Als je een opmerking hebt over het Forum, het beleid of het beheer, een suggestie of een klacht, dan kun je deze hier kwijt.

Moderator: Moderators

chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Sararje schreef:Chromis is student?
Ja, ik mag nog even van het goede leven genieten, zeg maar ;) Ik ben 26.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

skeptic schreef: Als iedereen die er wel iets in ziet, zich per pb aanmeld (Skeptic of Devious), zullen we er een gebruikers groep voor aanmaken en die groep krijgt dan exclusief toegang op een speciaal aangemaakt forum, daar kunnen dan de verdere afspraken etc. gemaakt worden.
is dat wat?
Er hebben inmiddels een aantal mensen gereageerd door middel van een pb.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
nancy
Forum fan

Bericht door nancy »

Sararje schreef:Juttum, 25 december, heeft het meteen wat weg van een EO-jongerendag (oh nee, het is hier de EO niet, en ik ben een van de weinige jongeren :P) (geintje dus)
Ik ben ook nog jong hoor! En student ook nog (met 2 auto's welliswaar, maar toch)

De biblebelt is ook wel lachen natuurlijk! :)

En voor wat betreft 25 december:
een haast symbolische middag/avond om een vrijdenkers bijeenkomst te houden! :)
Heb ik meteen een goede reden om niet bij mijn schoonouders te eten (lees= traditionele ruzie-avond)
Lach meer!
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

nancy schreef:
Sararje schreef:Juttum, 25 december, heeft het meteen wat weg van een EO-jongerendag (oh nee, het is hier de EO niet, en ik ben een van de weinige jongeren :P) (geintje dus)
Ik ben ook nog jong hoor! En student ook nog (met 2 auto's welliswaar, maar toch)
Een waere student leent een auto. :P
De biblebelt is ook wel lachen natuurlijk! :)
Ach, hier bij mij zit een dependance van de staphorster club drie huizen verderop. Omdat ik ze eens op een vertaalfout uit de NBV wees, werd ik gevraagd lid te worden van hun bijbelclubje. Ik hield mijn lachen diplomatiek voor me en heb er vriendelijk voor bedankt.
En voor wat betreft 25 december:
een haast symbolische middag/avond om een vrijdenkers bijeenkomst te houden! :)
Heb ik meteen een goede reden om niet bij mijn schoonouders te eten (lees= traditionele ruzie-avond)
Ach, het kan makkelijker. Thuis (lees: voltallige familie) hebben we de eenvoudige opvatting. De herdenking van die persoon heeft voor zo veel ellende gezord op de wereld dat we zijn geboorte niet te moeite waard vinden op wat voor manier dan ook te herdenken. Zodoende hebben we ook nooit een kerstboom thuis en de kalkoen en rest van de maaltijd is gewoon net als alle andere dagen (fuck, das wel een heel foute deja vu).
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
pieps
Forum fan

Statement

Bericht door pieps »

Allemaal heel erg leuk natuurlijk ; zo'n gezellig samenkomen . Maar vinden jullie het misschien ook een goed idee om toch iets van een Statement te maken op zo'n dag ... bijvoorbeeld d.m.v. een fijne ouderwetse boekverbranding :D .

groetjes Pieps
Politics is the entertainment branch of industry.
Frank Zappa
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

He gut, ik zat net meer te denken aan een goed ketterijproces incluis martelwerktuigen etc etc.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

He, ja. Of een inburgeringsdag voor atheisten.
Wat de oren vertellen, zien de ogen.
Flash

Bericht door Flash »

Er moet natuurlijk ook wat te doen zijn

Wat lezingen van dominee Muntz bijvoorbeeld en andere vooraanstaande atheïsten. Bandjes, optredens.

We huren het gelredoom!

Ah visioenen
Raoul
Contacteer:

Bericht door Raoul »

Wel een mooie echo daar :roll:
Waag eerst in jezelf te geloven, want wie niet in zichzelf gelooft liegt altijd. 'Nietzsche' (uit: Aldus sprak Zarathoestra)
Otter
Forum fan

Bericht door Otter »

He dat klinkt gezellig!

Jammer (of een opluchting voor sommigen) Ik ben helaas verhinderd. Ik vier wel Kerst... :wink:

Gegroet

Gerard
Some minds are like concrete, thoroughly mixed up and
permanently set......
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

Otter schreef:He dat klinkt gezellig!

Jammer (of een opluchting voor sommigen) Ik ben helaas verhinderd. Ik vier wel Kerst... :wink:

Gegroet

Gerard
Hoezo verhinderd, wie zegt dat het met de kerst zal gebeuren? Dan ben ik ook verhinderd, dus wat mij betreft zal er een andere dag worden gekozen. Als je via een pb aangeeft dat je er wel bij zou willen zijn, kun je er over mee discussieren op een speciaal aangemaakt forum genaamd "Ontmoetingsdag"

Groeten.
Skeptic
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

Ik zie met de kerst ook niet zitten. Ik zat eerder te denken aan tussen kerst en oud en nieuw.
Wat de oren vertellen, zien de ogen.
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Kortom:

<toeter aan>

*klik*

Lijkt je dat wat, een ontmoetingsdag?

Laat dit dan even aan de beheerders van dit forum weten!

dus: even een pb'tje sturen naar Devious en/of Skeptic. Dan krijg je zo toegang tot een speciaal forum. Daar zal o.a de plaats en datum worden bepaald!

<toeter uit>

Volgens mij gebruiken ze dat soort toeters ook bij SP demonstraties, maar goed. ;)
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Plaats reactie