Ja, ik mag nog even van het goede leven genieten, zeg maarSararje schreef:Chromis is student?
ontmoetingsdag.
Moderator: Moderators
Er hebben inmiddels een aantal mensen gereageerd door middel van een pb.skeptic schreef: Als iedereen die er wel iets in ziet, zich per pb aanmeld (Skeptic of Devious), zullen we er een gebruikers groep voor aanmaken en die groep krijgt dan exclusief toegang op een speciaal aangemaakt forum, daar kunnen dan de verdere afspraken etc. gemaakt worden.
is dat wat?
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Ik ben ook nog jong hoor! En student ook nog (met 2 auto's welliswaar, maar toch)Sararje schreef:Juttum, 25 december, heeft het meteen wat weg van een EO-jongerendag (oh nee, het is hier de EO niet, en ik ben een van de weinige jongeren :P) (geintje dus)
De biblebelt is ook wel lachen natuurlijk!
En voor wat betreft 25 december:
een haast symbolische middag/avond om een vrijdenkers bijeenkomst te houden!
Heb ik meteen een goede reden om niet bij mijn schoonouders te eten (lees= traditionele ruzie-avond)
Lach meer!
Ach, het kan makkelijker. Thuis (lees: voltallige familie) hebben we de eenvoudige opvatting. De herdenking van die persoon heeft voor zo veel ellende gezord op de wereld dat we zijn geboorte niet te moeite waard vinden op wat voor manier dan ook te herdenken. Zodoende hebben we ook nooit een kerstboom thuis en de kalkoen en rest van de maaltijd is gewoon net als alle andere dagen (fuck, das wel een heel foute deja vu).nancy schreef:Sararje schreef:Juttum, 25 december, heeft het meteen wat weg van een EO-jongerendag (oh nee, het is hier de EO niet, en ik ben een van de weinige jongeren :P) (geintje dus)Een waere student leent een auto. :PIk ben ook nog jong hoor! En student ook nog (met 2 auto's welliswaar, maar toch)
Ach, hier bij mij zit een dependance van de staphorster club drie huizen verderop. Omdat ik ze eens op een vertaalfout uit de NBV wees, werd ik gevraagd lid te worden van hun bijbelclubje. Ik hield mijn lachen diplomatiek voor me en heb er vriendelijk voor bedankt.De biblebelt is ook wel lachen natuurlijk!
En voor wat betreft 25 december:
een haast symbolische middag/avond om een vrijdenkers bijeenkomst te houden!
Heb ik meteen een goede reden om niet bij mijn schoonouders te eten (lees= traditionele ruzie-avond)
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Statement
Allemaal heel erg leuk natuurlijk ; zo'n gezellig samenkomen . Maar vinden jullie het misschien ook een goed idee om toch iets van een Statement te maken op zo'n dag ... bijvoorbeeld d.m.v. een fijne ouderwetse boekverbranding
.
groetjes Pieps
groetjes Pieps
Politics is the entertainment branch of industry.
Frank Zappa
Frank Zappa
He gut, ik zat net meer te denken aan een goed ketterijproces incluis martelwerktuigen etc etc.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
Hoezo verhinderd, wie zegt dat het met de kerst zal gebeuren? Dan ben ik ook verhinderd, dus wat mij betreft zal er een andere dag worden gekozen. Als je via een pb aangeeft dat je er wel bij zou willen zijn, kun je er over mee discussieren op een speciaal aangemaakt forum genaamd "Ontmoetingsdag"Otter schreef:He dat klinkt gezellig!
Jammer (of een opluchting voor sommigen) Ik ben helaas verhinderd. Ik vier wel Kerst...![]()
Gegroet
Gerard
Groeten.
Skeptic
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Kortom:
<toeter aan>
*klik*
Lijkt je dat wat, een ontmoetingsdag?
Laat dit dan even aan de beheerders van dit forum weten!
dus: even een pb'tje sturen naar Devious en/of Skeptic. Dan krijg je zo toegang tot een speciaal forum. Daar zal o.a de plaats en datum worden bepaald!
<toeter uit>
Volgens mij gebruiken ze dat soort toeters ook bij SP demonstraties, maar goed.
<toeter aan>
*klik*
Lijkt je dat wat, een ontmoetingsdag?
Laat dit dan even aan de beheerders van dit forum weten!
dus: even een pb'tje sturen naar Devious en/of Skeptic. Dan krijg je zo toegang tot een speciaal forum. Daar zal o.a de plaats en datum worden bepaald!
<toeter uit>
Volgens mij gebruiken ze dat soort toeters ook bij SP demonstraties, maar goed.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.