Ze kunnen het niet laten.

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
skeptic
Erelid
Berichten: 1596
Lid geworden op: 13 jul 2003 19:12
Locatie: Groningen
Contacteer:

Ze kunnen het niet laten.

Bericht door skeptic »

Australisch pedofielennetwerk opgerold, deze keer speelt het in de Anglicaanse kerk.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/) ... n_0700.xml
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Gebruikersavatar
N-Rico
Technologist
Berichten: 269
Lid geworden op: 13 jul 2003 15:16
Locatie: Goebelsmuhle

Bericht door N-Rico »

tjonge jonge wat lopen er toch een hoop zieke geesten op deze aardkloot.....
Gebruikersavatar
Devious
Erelid
Berichten: 6467
Lid geworden op: 14 jul 2003 22:17
Locatie: saturn
Contacteer:

Bericht door Devious »

Hmmm. Celibaat?
:cry:
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Gebruikersavatar
Enigma
Forum fan
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 dec 2003 03:06
Locatie: Amsterdam

Bericht door Enigma »

Devious
Hmmm. Celibaat?
Je bedoelt :?: als oorzaak of als gevolg :?:

Volgens mij heeft celibatair leven er niets maar dan ook helemaal niets mee te maken. Leef zelf al 16 jaar celibatair en nog geen enkele behoefte bemerkt kleine jongetjes mijn huisje in te willen lokken teneinde.............(gna gna gna) echt niet :evil:

Als straf is wat anders maar hoe pas je dat toe :?:

Groet Enigma.
Geen mens is intelligent genoeg om de eigen domheid te begrijpen.
Gebruikersavatar
Devious
Erelid
Berichten: 6467
Lid geworden op: 14 jul 2003 22:17
Locatie: saturn
Contacteer:

Bericht door Devious »

Wat ik hier bedoelde is dat ze zich er niet aan hebben gehouden, wat op zich natuurlijk helemaal niet erg is, behalve men het bij kinderen doet.

Ik ben het met je eens dat celibaat nergens toe hoeft te leiden, zolang er maar geen dwang achter zit, zoals bij de katholieke kerk het geval is.
ciao.. DEvious... 8)
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Plaats reactie