Australisch pedofielennetwerk opgerold, deze keer speelt het in de Anglicaanse kerk.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/) ... n_0700.xml
Ze kunnen het niet laten.
Ze kunnen het niet laten.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Devious
als oorzaak of als gevolg
Volgens mij heeft celibatair leven er niets maar dan ook helemaal niets mee te maken. Leef zelf al 16 jaar celibatair en nog geen enkele behoefte bemerkt kleine jongetjes mijn huisje in te willen lokken teneinde.............(gna gna gna) echt niet
Als straf is wat anders maar hoe pas je dat toe
Groet Enigma.
Je bedoeltHmmm. Celibaat?
Volgens mij heeft celibatair leven er niets maar dan ook helemaal niets mee te maken. Leef zelf al 16 jaar celibatair en nog geen enkele behoefte bemerkt kleine jongetjes mijn huisje in te willen lokken teneinde.............(gna gna gna) echt niet
Als straf is wat anders maar hoe pas je dat toe
Groet Enigma.
Geen mens is intelligent genoeg om de eigen domheid te begrijpen.
Wat ik hier bedoelde is dat ze zich er niet aan hebben gehouden, wat op zich natuurlijk helemaal niet erg is, behalve men het bij kinderen doet.
Ik ben het met je eens dat celibaat nergens toe hoeft te leiden, zolang er maar geen dwang achter zit, zoals bij de katholieke kerk het geval is.
ciao.. DEvious... 8)
Ik ben het met je eens dat celibaat nergens toe hoeft te leiden, zolang er maar geen dwang achter zit, zoals bij de katholieke kerk het geval is.
ciao.. DEvious... 8)
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)