Ubuntu CE discontinued

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Jasper
Ervaren pen

Ubuntu CE discontinued

Bericht door Jasper »

Goed nieuws op de website van Ubuntu Christian Edition:
Ubuntu CE Discontinued

We have made a very difficult decision to discontinue the Ubuntu CE project. The demands of maintaining the distro are many. We have several other Christian projects that also require quite a bit of work. We have decided to put all of our resources into our project, TheJesusTV.com .
Weg met die rommel! Ik vond het maar niks dat religieuzen Ubuntu misbruikten voor hun propaganda.

Nu moet Ubuntu Muslim Edition nog verdwijnen. Zo te zien hebben ze hun naam al veranderd naar "Sabily".
Assalamo alaykom wa rahmato Allah wa baraketoh,

For more than a month and a half (specifically, on 21 January 2009) Canonical sent an email to the Ubuntu Muslim Edition team requesting to change the project name and the URL of the web site because they are inconsistent with its trademark policy:

“We've tried to define a reasonable trademark policy that allows people to customise Ubuntu, and
use the marks to promote the project, while at the same preserving the integrity of the marks.”
Gelukkig misbruiken ze in ieder geval de naam Ubuntu niet meer voor hun religieuze propaganda.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.—Philip K. Dick
Chris H
Forum fan

Bericht door Chris H »

De nachtmerrie van de open source wereld. Open source websystemen worden ook vaak gebruikt voor dat soort dingen dus toen ik modules maakte voor Postnuke had ik een speciale regel dat die niet gebruikt mocht worden voor bepaalde doeleinden. Ik weet niet of dat paste binnen de GPL maar goed.

Die CE is ook nog zo dat als je nieuwsgierig op 'screenshots' klikt je hun sponsors in beeld krijgt. Niet eerlijk, in de zin van oprecht.
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Goed nieuws inderdaad!

Ook met open source is dit soort dingen best in de hand te houden denk ik.
Kwestie van strakke regels.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

Ik dacht dus dat het over ubuntu voor een palmtop ging :D (Windows C.E.)
http://www.merlinscave.tk

As above, so below
Plaats reactie