Dat vlierbessenspul zal wel weinig kwaad kunnen, of het helpt weet ik niet, er zijn talloze plantaardige middeltjes waarvan in vitro is aangetoond dat het antiviraal werkt bij Siberische huismuizen maar dat zegt niet zo heel veel.
Het door moderator aangeraden advies, inclusief plaatje, van de gefortificeerde versie van vlierbessen, tevens gevaarlijke hard drug, kan ik mij helaas (weer) niet in vinden, maar ik weet dat de man het goed bedoelt.
Effectief zal het zeker zijn, helaas tijdelijk want het is nogal toxisch.
Daarom kom ik met een beter (heel verrassend om dit van mij te horen) advies:
MDMA, Ecstasy.
Daar zitten teveel voordelen aan om te noemen, dus ik het hou het bij een paar; het werkt heel snel, binnen een uur, het is goedkoper dan het door moderator aangeraden middel (het wordt namelijk niet vergoed door de verzekering), heeft minder bijwerkingen dan Tamiflu, u kunt het nuttige met het aangename verenigen en aangezien het een erg goed zelfinzicht oplevert komt u er ook nog psychisch gezonder uit.
Hoe het precies werkt is me niet bekend, maar het werkt soms erg goed, ik heb nooit een grieperig iemand in de RoXY gezien...
We hadden het daar vroeger wel eens over hoe dat nou kwam.
En waarom je niet doodziek was de dag erna.
En of het ook opging bij verkoudheid.
Dan kon je ook nog 2 pakjes wegpaffen. (dat deden sommige niet-rokers ook, niet specifiek bij griep en die werden daar niet misselijk van  

)
Koorts, veroorzaakt door MDMA, werd als mogelijkheid geopperd maar dat ging niet op voor soortgelijke middelen, integendeel.
Laat ik het net als moderator illustreren:

Slechts een voorbeeld, dit lijken mij pillen voor fundichristenen, die zijn wat hoger gedoseerd dan de standaard, dat schijnt nodig te zijn ivm het bereiken van voldoende empathische vermogens.