Maak jezelf anders nog meer belachelijk.. Zo onwetend / naïef en dan ook nog kinderlijk citeren..wahlers schreef:Het is inderdaad wachten tot Alex Jones het complot van de kleuterschool netwerken ontdekt.appelfflap schreef:netwerken is altijd en overal hetzelfde. contacten leggen en het principe geven en nemen.Plastikman schreef: De vraag die jij je zou moeten stellen is wat dat 'netwerken' inhoudt... .
Gebeurt altijd en overal. van de kleuterschool tot in het rusthuis en van laaggeschoolde jobs tot bij de absolute top CEO's.
Part of life
1 bedenking nog:
zonder "die mensen" hadden we nooit iets van die groep geweten.
Hier is jarenlang niet over gerapporteerd. Al die kleuterleidster netwerken in uiterste geheimhouding.
k zeg niet dat we er meteen allerlei duistere conclusies aan moeten verbinden, maar het is sowieso vreemd dat mensen met educatieve invloed ook nogeens uiterst geheime bijeenkomsten bijwonen.. Het zou op z'n minst de mens eens aan het denken kunnen zetten..
- citaat is vrij overgenomen uit:
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 084#178084
MvG, Wim Ahlers.
The Obama Deception
Moderator: Moderators
- Plastikman
- Geregelde verschijning
Wij zien dat veel mensen die voor echte nood en zorgen veilig zijn, nu, nadat ze eindelijk alle andere lasten van zich hebben afgewenteld, ineens zichzelf tot last zijn.
Ik vind doorgaans al die complotdenkers en complottheorieën vrij belachelijk. Je kan het zo gek niet bedenken, of er wordt een complot achter gezocht. In Amerika smullen ze daarvan. En onderhand hier ook.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- Plastikman
- Geregelde verschijning
Bullshit. Amerika huilt doorgaans met de wolven mee... De rest van de wereld is (ten dele) realistisch... Ik vraag me af of jij je weleens verdiept hebt in de Amerikaanse maatschappij (waar 50% nog denkt dat de wereld 10.000 jaar oud is) ?Kitty schreef:Ik vind doorgaans al die complotdenkers en complottheorieën vrij belachelijk. Je kan het zo gek niet bedenken, of er wordt een complot achter gezocht. In Amerika smullen ze daarvan. En onderhand hier ook.
Wij zien dat veel mensen die voor echte nood en zorgen veilig zijn, nu, nadat ze eindelijk alle andere lasten van zich hebben afgewenteld, ineens zichzelf tot last zijn.
Plastikman schreef:Maak jezelf anders nog meer belachelijk.. Zo onwetend / naïef en dan ook nog kinderlijk citeren.
- Mijn opmerking was slechts een spiegel.
- Je gaat niet in op de argumenten!
Je moet o.a. nog steeds bewijzen dat:- Obama criminele activiteiten pleegt of gepleegd heeft.
- Het door Obama ingehuurde personeel criminele activiteiten pleegt of gepleegd heeft.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Ik heb mij, en ben nog steeds bezig, zeer verdiept in de Amerikaanse maatschappij en van daaruit weet ik dus dat complotdenken daar een verregaand beoefende 'hobby' is. En over de nuchterheid van de rest van de wereld zou ik ook niet zo zeker zijn. Er waait nogal eens iets over uit dat Amerika namelijk en dat waait hoofdzakelijk over naar dat 'nuchtere' Europa. Internet helpt daar trouwens goed aan mee.Plastikman schreef:Bullshit. Amerika huilt doorgaans met de wolven mee... De rest van de wereld is (ten dele) realistisch... Ik vraag me af of jij je weleens verdiept hebt in de Amerikaanse maatschappij (waar 50% nog denkt dat de wereld 10.000 jaar oud is) ?Kitty schreef:Ik vind doorgaans al die complotdenkers en complottheorieën vrij belachelijk. Je kan het zo gek niet bedenken, of er wordt een complot achter gezocht. In Amerika smullen ze daarvan. En onderhand hier ook.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Inderdaad, en inmiddels een film- en romangenre .. (Dan Brown bijvoorbeeld)
Mooiste conspiracy roman die ik ken: Umberto Eco: De slinger van Foucault ...
Mooiste conspiracy roman die ik ken: Umberto Eco: De slinger van Foucault ...
Peter Sloterdijk:
Het ergste dat je van God kunt beweren is dat hij niet bestaat.
Het ergste dat je van de realiteit kunt beweren is dat je er alleen als realist in kunt overleven.
Het ergste dat je van God kunt beweren is dat hij niet bestaat.
Het ergste dat je van de realiteit kunt beweren is dat je er alleen als realist in kunt overleven.
-
Pharos2001
Re: The Obama Deception
Net zoals FoxNews zand in je ogen probeert te strooien is deze film een product van racistische, conservatieve stromingen in de VS. Zoals in de filosofie discussie; De waarheid is relatief aan de persoon die deze verwoord.
Rush Limbaugh en consorte danken u voor het 'geloven' in deze film.
Rush Limbaugh en consorte danken u voor het 'geloven' in deze film.
http://sureynot.com/v/215/the-o-deception.html
Even een linkje met Nederlandse ondertiteling voor de luiwammesen onder ons. (zoals ruuddo)
Of onze donkere medemensen worden ook als racisten gezien.
Of Obama wat te verwijten valt en of de bilderberg groep een flinke vinger in de pap heeft?
Nog geen idee.
Als je de film bekijkt, bekruipt je toch het gevoel dat bepaalde groeperingen/mensen een (TE?) flinke vinger in de pap hebben.
Wat ik hier volledig mis, is de rol die de FED speelt.
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat de FED een soort staatsbank is.
Blijkt het een soort particuliere onderneming(!!!)
En als je gaat kijken wie of wat de FED controleert, kom je er achter dat deze vereniging zowat boven de wet staat.
Volgens mij heeft dit instituut een enorme macht en is in staat de wereldeconomie te sturen.
Best een eng idee dat hier nauwelijks enige controle uitgevoerd wordt.
Even een linkje met Nederlandse ondertiteling voor de luiwammesen onder ons. (zoals ruuddo)
Ik denk dat een hoop mensen het filmpje (!!!) niet gekeken hebben, gezien sommige reacties.Pharos2001 schreef:Net zoals FoxNews zand in je ogen probeert te strooien is deze film een product van racistische, conservatieve stromingen in de VS.
Of onze donkere medemensen worden ook als racisten gezien.
Of Obama wat te verwijten valt en of de bilderberg groep een flinke vinger in de pap heeft?
Nog geen idee.
Als je de film bekijkt, bekruipt je toch het gevoel dat bepaalde groeperingen/mensen een (TE?) flinke vinger in de pap hebben.
Wat ik hier volledig mis, is de rol die de FED speelt.
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat de FED een soort staatsbank is.
Blijkt het een soort particuliere onderneming(!!!)
En als je gaat kijken wie of wat de FED controleert, kom je er achter dat deze vereniging zowat boven de wet staat.
Volgens mij heeft dit instituut een enorme macht en is in staat de wereldeconomie te sturen.
Best een eng idee dat hier nauwelijks enige controle uitgevoerd wordt.
En kijk in de film wie ze gebruikt.The Prophet schreef:Zie draad "gidswoorden".Plastikman schreef:New World Order.
- LordDragon
- Bevlogen
Ruudo, die link werkt niet goed bij mij, ik kom wel op de pagina terecht maar kan het filmpje niet bekijken.
MVG, LD.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Je moet er geduld voor hebben, het laden duurde bij mij tien minuten!
- LordDragon
- Bevlogen
Achzo, en is het de moeite?
MVG, LD.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Alex Jones, de maker van deze film staat bekend als een grote liefhebber van complottheorieën. Ook achter 9/11 vermoedt hij een enorm complot. Deze film is derhalve niet in zijn totaliteit serieus te nemen. Het doet mij ook sterk denken aan de van complotheorieën aan elkaar hangende film Zeitgeist.
Al zullen bepaalde elementen in deze film op waarheid kunnen berusten, wordt alles zo ongelooflijk uit zijn context getrokken en aan elkaar gebreid op een manier om het complot maar zo waarheidsgetrouw mogelijk te laten schijnen.
Vergelijkingen met Hitler en zijn rijk zijn al zeer dubieus te noemen.
Prins Bernhard, de oprichter van de Bilderberggroep een ex-nazi noemen zegt ook al genoeg over hoe deze complotdenker te werk gaat.
Kortom, leuk vermaak voor mensen die geïnteresseerd zijn hoe complottheorieën in elkaar gezet worden, maar nauwelijks een bron voor echte waarheidsvinding.
Over Alex Jones o.a.:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones
Al zullen bepaalde elementen in deze film op waarheid kunnen berusten, wordt alles zo ongelooflijk uit zijn context getrokken en aan elkaar gebreid op een manier om het complot maar zo waarheidsgetrouw mogelijk te laten schijnen.
Vergelijkingen met Hitler en zijn rijk zijn al zeer dubieus te noemen.
Prins Bernhard, de oprichter van de Bilderberggroep een ex-nazi noemen zegt ook al genoeg over hoe deze complotdenker te werk gaat.
Kortom, leuk vermaak voor mensen die geïnteresseerd zijn hoe complottheorieën in elkaar gezet worden, maar nauwelijks een bron voor echte waarheidsvinding.
Over Alex Jones o.a.:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones
Als je meer dan twee uur de tijd en de zin hebt, want zolang duurt dit 'filmpje' om te zien hoe een complottheorie in elkaar gedraaid wordt, is het de moeite van het kijken waard. Echt iets nieuws brengt deze film echter niet, alleen wordt nu Obama eraan toegevoegd. De complotten bestonden al langer, en zijn al overal en al jaren te zien op dit soort sites en op you tube. Zie ook de film Zeitgeist waar dit al ruimschoots aan de orde kwam.LordDragon schreef:Achzo, en is het de moeite?
MVG, LD.
Bij mij werkt hij redelijk snel (binnen 2 minuten)LordDragon schreef:Ruudo, die link werkt niet goed bij mij, ik kom wel op de pagina terecht maar kan het filmpje niet bekijken.
Misschien moet je het eens op een ander tijdstip proberen.
Edit Kitty: quote hersteld