Cluny schreef:Praetorian schreef:
De vraag "Van welk ras is Stan?" impliceert dat er eventueel sprake zou kunnen zijn van een rassenvraagstuk.
Echter, waarschijnlijk bedoel jij wat de afkomst is van Stan, in welk land zijn roots liggen. Maar dit is slechts een vermoeden, omdat ik niet van jou weet wat jij werkelijk denkt.
Ik stel dan ook voor dat jij je vraag herformuleert. Misschien dat Stan dan ook antwoord geeft op jouw vraag.
Deze vraag impliceert helemaal niet dat er eventueel sprake zou kunnen zijn van een rassenvraagstuk.
Dat jij die vraag niet kunt beantwoorden impliceert dat er geen sprake is van racisme.
Het ras van Stan doet namelijk nergens terzake.
Nergens op dit forum.
Het is gewoon een viezig schrijven van je dat hele gedoe over racisme.
Allereerst, een reactie op jouw post van 27-09-2009 om 17:12 uur. Na jouw post te hebben gelezen kan ik alleen maar constateren, dat er sprake is van een beginnende paranoia.
De reden dat ik jouw vraag niet beantwoord is heel simpel. Jij schrijft een tekst, jij weet welke woorden je hebt gebruikt en als je er over na hebt gedacht weet jij ook hoe het gelezen kan worden. Mocht jij dat niet weten, is het misschien verstandiger om eerst na te denken over hetgeen jij schrijft.
Jij hebt letterlijk geschreven in je post van 25-09-2009 om 14:15 uur (citaat): “Het meest redelijke van jou vind ik dat jij als moslimbekeerling in een moslimland bent gaan wonen. Een na te volgen voorbeeld, niet alleen voor alle europese moslimbekeerlingen, maar ook voor alle europese moslims.”
Vertel mij dan eens alwetende Cluny, hoe kan dit anders worden opgevat?
In jouw post van 25-09-2009, om 23:39 vraag jij (citaat):”Welk ras is Stan?”
Als het ras van stan niet ter zake doet, waarom vraag jij er dan naar?
Ik heb je de kans gegeven je vraag te herformuleren (zie mij posts van 27-09-2009 om 03:23 uur en 27-09-2009 om 15:31 uur). Tot op heden ben jij niet ingegaan op mijn voorstel. Blijkbaar moet ik constateren dat ik jouw vraag “Welk ras is Stan?” letterlijk bedoelt zoals jij hem stelt.
Jij schrijft in jouw post dat de actie van stan een na te volgen voorbeeld is voor Europese Moslimbekeerlingen en Europese Moslims om in een Moslimland te gaan wonen. Conclusie: jij ziet het liefst alle Europese Moslimbekeerlingen en Europese Moslims vertrekken naar een Moslimland. En dan zeg jij dat het gewoon een viezig schrijven (trouwens een vreemd taalgebruik, maar dat ter zijde) van mij is?
Jouw post heeft een hoog PVV gehalte, en dat is een extreem rechtse partij. Mocht jij de volgende keer weer wat schrijven, overdenk dan eerst hetgeen jij gaat schrijven.